BG_Speechbubbles_route_1920x900

Selkeä sisältöpolku tuo asiakkaan luoksenne

Kukaan ei aktivoidu ostopäätökseen tai osta yhden sisällön vuoksi. 

Sisältöpolku jäsentää asiakkaanne matkan. Sen avulla saat rungon verkkopalveluunne, sen sisältöihin, johdatuksiin ja aktivointeihin. Sisältöpolut auttavat muodostamaan markkinoinnin automaation drippejä, ja malli tekee näkyväksi sen, miten asiakas ostopäätöksessään etenee. 

 

Mihin tarvitset sisältöpolkuja?

Tuleva asiakkaasi tarvitsee hänelle suunniteltua sisältöä jo kauan ennen ostopäätöksen syntymistä. Sisältöpolun avulla varmistat, että sinulla on tarjota sitä hänelle. Pääset harkintajoukkoon varmemmin!

Tutkimusyritys Gartnerin mukaan yrityksellä, joka on asiakkaan matkalla varhaisemmin mukana, on jopa 30 % paremmat mahdollisuudet päästä kauppaan saakka. Sisältöpolku avaa laajan ymmärryksen asiakkaan matkasta koko teidän organisaatiollenne. 

Sisältöpolku auttaa löytämään punaisen langan

Sisältöpolku on markkinoinnin tekijälle yksi sisältöstrategian tärkeimmistä työkaluista. Polut perustuvat asiakkaidesi todellisiin tarpeisiin ja vastaavat heidän polttavimpiin kysymyksiinsä. Sisältöpolun avulla jäsennät omaa työpöytääsi ja pääset fokusoimaan tekemistä asiakkaidenne kipupisteisiin ja tiedontarpeisiin.

Differo auttoi meitä valitun kohderyhmän konseptin, ostopolun suunnittelun ja sisällöllisen käyttöönoton osalta globaalissa markkinassamme asiantuntevalla osaamisella ja palveluhaluisella asenteella varustettuna.

Kirsti Laasio, VP Global Marketing, HappyOrNot

marjaanamalkamakikeksinaisjohtajathappyornotkirstilaasio0638mv_nobg

Lisää tietoa sisältöpoluista?

Lataa 10 syytä investoida sisältöstrategiaan -opas!

Sisältöpoluilla autat asiakastasi ostamaan

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

"Tiedämme, kenelle ja mihin motivaatioihin kohdennamme"

Puustelli muutti tuotemarkkinoinnin asiakaslähtöiseksi polkujen avulla 

Puustelli hyödynsi Differon osaamista automaation käyttöönotossa, kun ostajapersoonat ja polut oli saatava. Yritys käänsi markkinointia asiakkaan auttavaan sisältöön. 

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

Elematic jäsentää verkkoa polkujen avulla

Elematic tekee sisältöjä ja verkkopalvelu-uudistusta asiakas edellä

Globaalissa liiketoiminnassa pitää tietää, kenelle puhutaan ja mitä. Muutoin viesti menee hukkaan.

Tutustu Elematicin muutostarinaan

Brekkari15122016

Kohderyhmänä kaikki suomalaiset

WWF fokusoi sisältöpolkujen avulla sisällöt eri kohderyhmilleen 

Differo auttoi WWF Suomea tunnistamaan ostajapersoonat.

Tutustu WWF:n caseen

Lue lisää sisältöpolusta ja sen hyödyistä yrityksellesi

Blogi

Kauppa käy niillä, jotka yrittävät ja hyödyntävät digitaalisia markkinointikanavia

Hyödynnä digitaalisia markkinointikanavia ja varmista kaupan käynnin sujuvuus myös poikkeusolosuhteiden aikana.

Lue lisää

Blogi

Näin saatiin 200 euron markkinoinnilla 50 000 euron myyntipotentiaali

Sisältömarkkinointi erilaisti meidät asiakkaan halutuksi kumppaniksi, tarjoili valmiin casen myynnille ja tuki ostoprosessia koko ostoprosessin ajan. Casen ROI on moninkymmenkertainen.

Lue lisää

Blogi

Keräätkö klikkauksia vai parannatko kannattavuutta?

Hyvin tehty ja onnistunut markkinointi näkyy yrityksen kannattavuudessa. Kun ostopersoonien motivaatiot löydetään yhdessä ja muutetaan toimintaa niiden mukaan, sillä on pitkäkantoiset vaikutukset kannattavuuteen saakka.

Lue lisää

Blogi Marikka Nevamäki Kemira

Markkinointi Kemiralla: Segmenttikohtaiset työparit jäsentävät markkinoinnin fokusta

Kemiran globaalia sisältömarkkinointia tehdään segmenttikohtaisten työparien voimin.

Lue lisää

Markkinoija, lähdetään tekemään asiakkaanne matka yhdessä näkyväksi!