BG_Speechbubbles_route_1920x900

Selkeä sisältöpolku auttaa asiakasta

Sisältöpolku jäsentää asiakkaanne matkan. Polkumallin avulla saat rungon verkkopalveluunne, sen sisältöihin, johdatuksiin ja aktivointeihin. Sisältöpolut auttavat muodostamaan markkinoinnin automaation drippejä, ja malli tuo markkinoijan työpöydälle myös mittaamisen mallin.

Oikein rakennetun sisältöpolun avulla varmistat, että asiakkaasi saa jokaisessa ostopolun vaiheessa tarpeeseensa sopivaa sisältöä. Näin palvelet myös olemassa olevia asiakkaitasi entistä paremmin.

Mihin tarvitset sisältöpolkuja?

Tuleva asiakkaasi tarvitsee hänelle suunniteltua sisältöä jo kauan ennen ostopäätöksen syntymistä. Sisältöpolun avulla varmistat, että sinulla on tarjota sitä hänelle. Pääset harkintajoukkoon varmemmin!

Tutkimusyritys Gartnerin mukaan yrityksellä, joka on asiakkaan matkalla varhaisemmin mukana, on jopa 30 % paremmat mahdollisuudet päästä kauppaan saakka. Sisältöpolku avaa laajan ymmärryksen asiakkaan matkasta koko teidän organisaatiollenne. 

Sisältöpolku auttaa löytämään punaisen langan

Sisältöpolku on markkinoinnin tekijälle yksi sisältöstrategian tärkeimmistä työkaluista. Polut perustuvat asiakkaidesi todellisiin tarpeisiin ja vastaavat heidän polttavimpiin kysymyksiinsä. Sisältöpolun avulla jäsennät omaa työpöytääsi ja pääset fokusoimaan tekemistä asiakkaidenne kipupisteisiin ja tiedontarpeisiin.

Differon kokeneet asiantuntijat auttavat löytämään oikeat sisältötyypit ja -kokonaisuudet, jotka palvelevat asiakkaitasi parhaiten ostopolun eri vaiheissa. 

Tutustu tiimiimme!

Differo auttoi meitä valitun kohderyhmän konseptin, ostopolun suunnittelun ja sisällöllisen käyttöönoton osalta globaalissa markkinassamme asiantuntevalla osaamisella ja palveluhaluisella asenteella varustettuna.

Kirsti Laasio, VP Global Marketing, HappyOrNot

Differo_Aubergine800x800-1

Sisältöpoluilla autat asiakastasi ostamaan

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

"Tiedämme, kenelle ja mihin motivaatioihin kohdennamme"

Puustelli muutti tuotemarkkinoinnin asiakaslähtöiseksi polkujen avulla 

Puustelli hyödynsi Differon osaamista automaation käyttöönotossa, kun ostajapersoonat ja polut oli saatava. Yritys käänsi markkinointia asiakkaan auttavaan sisältöön. 

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

Elematic jäsentää verkkoa polkujen avulla

Elematic tekee sisältöjä ja verkkopalvelu-uudistusta asiakas edellä

Globaalissa liiketoiminnassa pitää tietää, kenelle puhutaan ja mitä. Muutoin viesti menee hukkaan.

Tutustu Elematicin muutostarinaan

Brekkari15122016

Kohderyhmänä kaikki suomalaiset

WWF fokusoi sisältöpolkujen avulla sisällöt eri kohderyhmilleen 

Differo auttoi WWF Suomea tunnistamaan ostajapersoonat.

Tutustu WWF:n caseen

Lue lisää sisältöpolusta ja sen hyödyistä yrityksellesi

Blogi kirsti-llaasio-vaaka-otsikko-1

Superpäivä tulee: 5 vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle  HappyOrNot Ltd / Kirsti Laasio

Suomalainen asiakas- ja työpäiväkokemusta mittaava HappyOrNot kasvaa hurjaa vauhtia ja toiminnan kansainvälisyys laajenee kaiken aikaa. Yhtiön asiakaskokemuksesta vastaava Kirsti Laasio on ollut yhtiössä yli viiden vuoden ajan näkemässä ja tekemässä kasvua.

Lue lisää

Blogi slice-of-lemon-_1280

B2B-markkinointi: näillä 6 asialla teet siitä tuloksellista

Moderni ja rohkea B2B-markkinointi tuo parhaiten tunnettuutta ja oikeanlaista ostajakuntaa. Näin otat homman haltuun sisältömarkkinoinnin keinoin.

Lue lisää

Blogi

Startupin ja kasvuyrityksen sisältömarkkinointi: näin hyödynnät LinkedIniä kansainvälisen kasvun tukena

Startupin ja kasvuyrityksen sisältömarkkinointi: näin hyödynnät LinkedIniä kansainvälisen kasvun tukena

Lue lisää

Blogi

Miten kirjoitan asiantuntijablogin? Näillä vinkeillä pääset alkuun!

Miten kirjoitan asiantuntijablogin? Näillä vinkeillä pääset alkuun!

Lue lisää

Markkinoija, lähdetään tekemään asiakkaanne matka yhdessä näkyväksi!