BG_Speechbubbles_route_1920x900

Selkeä sisältöpolku tuo asiakkaan luoksenne

Kukaan ei aktivoidu ostopäätökseen tai osta yhden sisällön vuoksi. 

Sisältöpolku jäsentää asiakkaanne matkan. Sen avulla saat rungon verkkopalveluunne, sen sisältöihin, johdatuksiin ja aktivointeihin. Sisältöpolut auttavat muodostamaan markkinoinnin automaation drippejä, ja malli tekee näkyväksi sen, miten asiakas ostopäätöksessään etenee. 

 

Mihin tarvitset sisältöpolkuja?

Tuleva asiakkaasi tarvitsee hänelle suunniteltua sisältöä jo kauan ennen ostopäätöksen syntymistä. Sisältöpolun avulla varmistat, että sinulla on tarjota sitä hänelle. Pääset harkintajoukkoon varmemmin!

Tutkimusyritys Gartnerin mukaan yrityksellä, joka on asiakkaan matkalla varhaisemmin mukana, on jopa 30 % paremmat mahdollisuudet päästä kauppaan saakka. Sisältöpolku avaa laajan ymmärryksen asiakkaan matkasta koko teidän organisaatiollenne. 

Sisältöpolku auttaa löytämään punaisen langan

Sisältöpolku on markkinoinnin tekijälle yksi sisältöstrategian tärkeimmistä työkaluista. Polut perustuvat asiakkaidesi todellisiin tarpeisiin ja vastaavat heidän polttavimpiin kysymyksiinsä. Sisältöpolun avulla jäsennät omaa työpöytääsi ja pääset fokusoimaan tekemistä asiakkaidenne kipupisteisiin ja tiedontarpeisiin.

Differo auttoi meitä valitun kohderyhmän konseptin, ostopolun suunnittelun ja sisällöllisen käyttöönoton osalta globaalissa markkinassamme asiantuntevalla osaamisella ja palveluhaluisella asenteella varustettuna.

Kirsti Laasio, VP Global Marketing, HappyOrNot

marjaanamalkamakikeksinaisjohtajathappyornotkirstilaasio0638mv_nobg

Lisää tietoa sisältöpoluista?

Lataa 10 syytä investoida sisältöstrategiaan -opas!

Sisältöpoluilla autat asiakastasi ostamaan

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

"Tiedämme, kenelle ja mihin motivaatioihin kohdennamme"

Puustelli muutti tuotemarkkinoinnin asiakaslähtöiseksi polkujen avulla 

Puustelli hyödynsi Differon osaamista automaation käyttöönotossa, kun ostajapersoonat ja polut oli saatava. Yritys käänsi markkinointia asiakkaan auttavaan sisältöön. 

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

Elematic jäsentää verkkoa polkujen avulla

Elematic tekee sisältöjä ja verkkopalvelu-uudistusta asiakas edellä

Globaalissa liiketoiminnassa pitää tietää, kenelle puhutaan ja mitä. Muutoin viesti menee hukkaan.

Tutustu Elematicin muutostarinaan

Brekkari15122016

Kohderyhmänä kaikki suomalaiset

WWF fokusoi sisältöpolkujen avulla sisällöt eri kohderyhmilleen 

Differo auttoi WWF Suomea tunnistamaan ostajapersoonat.

Tutustu WWF:n caseen

Lue lisää sisältöpolusta ja sen hyödyistä yrityksellesi

Blogi Näkörajoitteinen tummahiuksinen mies käyttää matkapuhelinta.

Saavutettavuus on verkkosisältöjen esteettömyyttä

Esteettömyysdirektiivi tuo uusia vaatimuksia verkkosivujen sisältöjen saavutettavuuteen vuonna 2025. Varautuminen kannattaa aloittaa jo nyt.

Lue lisää

Blogi

Kuusi ratkaisevaa asiaa sisältöstrategian onnistumisen kannalta – varmista nämä ennen aloittamista

Sisältöstrategian onnistumisen takaavat selkeä suunnittelutyö, laadukas prosessi sekä osaava sparrauskumppani.

Lue lisää

Blogi

Näin ostajapersoonia jäsennetään – katso esimerkit!

Ostajapersoonat auttavat tehostamaan markkinointia ja kohdentamaan sisältöjä. Tutustu yleisimpiin tapoihin, joilla ostajapersoonia voidaan muodostaa.

Lue lisää

Blogi Opi tunnistamaan ostajapersoonat markkinoinnin tueksi

Opi tunnistamaan yrityksellesi toimivat ostajapersoonat – lue vinkit!

Jos markkinoinnin toimenpiteet eivät kohdistu kellekään, tulokset jäävät laihoiksi. Lue vinkit, joiden avulla opit tunnistamaan ostajapersoonia.

Lue lisää

Markkinoija, lähdetään tekemään asiakkaanne matka yhdessä näkyväksi!