Kukaan ei aktivoidu ostopäätökseen tai osta yhden sisällön vuoksi.
Sisältöpolku jäsentää asiakkaanne matkan. Sen avulla saat rungon verkkopalveluunne, sen sisältöihin, johdatuksiin ja aktivointeihin. Sisältöpolut auttavat muodostamaan markkinoinnin automaation drippejä, ja malli tekee näkyväksi sen, miten asiakas ostopäätöksessään etenee.
Tuleva asiakkaasi tarvitsee hänelle suunniteltua sisältöä jo kauan ennen ostopäätöksen syntymistä. Sisältöpolun avulla varmistat, että sinulla on tarjota sitä hänelle. Pääset harkintajoukkoon varmemmin!
Tutkimusyritys Gartnerin mukaan yrityksellä, joka on asiakkaan matkalla varhaisemmin mukana, on jopa 30 % paremmat mahdollisuudet päästä kauppaan saakka. Sisältöpolku avaa laajan ymmärryksen asiakkaan matkasta koko teidän organisaatiollenne.
Sisältöpolku on markkinoinnin tekijälle yksi sisältöstrategian tärkeimmistä työkaluista. Polut perustuvat asiakkaidesi todellisiin tarpeisiin ja vastaavat heidän polttavimpiin kysymyksiinsä. Sisältöpolun avulla jäsennät omaa työpöytääsi ja pääset fokusoimaan tekemistä asiakkaidenne kipupisteisiin ja tiedontarpeisiin.
Kirsti Laasio, VP Global Marketing, HappyOrNot
"Tiedämme, kenelle ja mihin motivaatioihin kohdennamme"
Puustelli hyödynsi Differon osaamista automaation käyttöönotossa, kun ostajapersoonat ja polut oli saatava. Yritys käänsi markkinointia asiakkaan auttavaan sisältöön.
Elematic jäsentää verkkoa polkujen avulla
Oikean sisällön avulla rakennat luottamusta verkossa jo ennen ensimmäistä myyntikeskustelua. Asiakaslähtöinen, laadukas sisältö vastaa useimmin kysyttyihin kysymyksiin ja asiakkaasi ovat lähempänä ostopäätöstä, kun keskusteluun vihdoin ryhdytään.
Arvolupaus on vakuutus arvosta, jonka asiakas saa yrityksen palveluista tai tuotteista. Aloita arvolupauksen laatiminen näillä vinkeillä!
Kuinka erottautua webinaariviidakossa? Paranna tavoittavuutta ja tuloksia - konseptoi webinaari kohderyhmiesi kiinnostusten ja tarpeiden pohjalta.
Opettele briiffamisen jalo taito Differon sisältöasiantuntijoiden vinkeillä: Mitä hyvän briiffin ainakin pitäisi sisältää, ja kuinka varmistaa että kaikki tarpeellinen tulee sanotuksi?
Autamme organisaatiotasi kulkemaan asiakkaidenne rinnalla digitaalisella matkalla. Näkemykselliset osaajamme ovat osa tiimiäsi.
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy informoituna!
Ota yhteyttä:
Suvi Johansson
Toimitusjohtaja
040 5940517
info@differo.fi
Toimipaikkamme:
Helsinki:
Mannerheiminaukio 1 A
(Spaces Postitalo)
Jyväskylä:
Kauppakatu 39
(Crazy Town)
Tampere:
Hämeenkatu 5A, 4. krs.