Kukaan ei aktivoidu ostopäätökseen tai osta yhden sisällön vuoksi.
Sisältöpolku jäsentää asiakkaanne matkan. Sen avulla saat rungon verkkopalveluunne, sen sisältöihin, johdatuksiin ja aktivointeihin. Sisältöpolut auttavat muodostamaan markkinoinnin automaation drippejä, ja malli tekee näkyväksi sen, miten asiakas ostopäätöksessään etenee.
Tuleva asiakkaasi tarvitsee hänelle suunniteltua sisältöä jo kauan ennen ostopäätöksen syntymistä. Sisältöpolun avulla varmistat, että sinulla on tarjota sitä hänelle. Pääset harkintajoukkoon varmemmin!
Tutkimusyritys Gartnerin mukaan yrityksellä, joka on asiakkaan matkalla varhaisemmin mukana, on jopa 30 % paremmat mahdollisuudet päästä kauppaan saakka. Sisältöpolku avaa laajan ymmärryksen asiakkaan matkasta koko teidän organisaatiollenne.
Sisältöpolku on markkinoinnin tekijälle yksi sisältöstrategian tärkeimmistä työkaluista. Polut perustuvat asiakkaidesi todellisiin tarpeisiin ja vastaavat heidän polttavimpiin kysymyksiinsä. Sisältöpolun avulla jäsennät omaa työpöytääsi ja pääset fokusoimaan tekemistä asiakkaidenne kipupisteisiin ja tiedontarpeisiin.
Kirsti Laasio, VP Global Marketing, HappyOrNot
"Tiedämme, kenelle ja mihin motivaatioihin kohdennamme"
Puustelli hyödynsi Differon osaamista automaation käyttöönotossa, kun ostajapersoonat ja polut oli saatava. Yritys käänsi markkinointia asiakkaan auttavaan sisältöön.
Elematic jäsentää verkkoa polkujen avulla
Nykyasiakkaasi ansaitsevat räätälöityä, laadukasta sisältöä. Lue esimerkkejä sisältötyypeistä, jotka toimivat asiakkuuden aikaisessa sisältömarkkinoinnissa.
Kun liiketoiminnassa tapahtuu muutoksia, on myös aika päivittää sisältöstrategiaa. Sisältöstrategia on työväline sanoittamaan muuttuneen liiketoimintastrategian palat kokonaiseksi palapeliksi.
Inhimilliset arvot ja vastuullisuus ovat nousseet osaksi sisältöstrategiaa ja B2B-ostajan ostopolkua.
Sisältömarkkinoinnissa tavoitellaan nyt fokusoituneempaa sisältöstrategiaa ja sisältömarkkinoinnin prosessia.
Kerro lyhyesti tilanteenne ja tavoitteenne - me autamme!
Autamme organisaatiotasi kulkemaan asiakkaidenne rinnalla digitaalisella matkalla. Näkemykselliset osaajamme ovat osa tiimiäsi.