BG_Speechbubbles_route_1920x900

Selkeä sisältöpolku tuo asiakkaan luoksenne

Kukaan ei aktivoidu ostopäätökseen tai osta yhden sisällön vuoksi. 

Sisältöpolku jäsentää asiakkaanne matkan. Sen avulla saat rungon verkkopalveluunne, sen sisältöihin, johdatuksiin ja aktivointeihin. Sisältöpolut auttavat muodostamaan markkinoinnin automaation drippejä, ja malli tekee näkyväksi sen, miten asiakas ostopäätöksessään etenee. 

 

Mihin tarvitset sisältöpolkuja?

Tuleva asiakkaasi tarvitsee hänelle suunniteltua sisältöä jo kauan ennen ostopäätöksen syntymistä. Sisältöpolun avulla varmistat, että sinulla on tarjota sitä hänelle. Pääset harkintajoukkoon varmemmin!

Tutkimusyritys Gartnerin mukaan yrityksellä, joka on asiakkaan matkalla varhaisemmin mukana, on jopa 30 % paremmat mahdollisuudet päästä kauppaan saakka. Sisältöpolku avaa laajan ymmärryksen asiakkaan matkasta koko teidän organisaatiollenne. 

Sisältöpolku auttaa löytämään punaisen langan

Sisältöpolku on markkinoinnin tekijälle yksi sisältöstrategian tärkeimmistä työkaluista. Polut perustuvat asiakkaidesi todellisiin tarpeisiin ja vastaavat heidän polttavimpiin kysymyksiinsä. Sisältöpolun avulla jäsennät omaa työpöytääsi ja pääset fokusoimaan tekemistä asiakkaidenne kipupisteisiin ja tiedontarpeisiin.

Differo auttoi meitä valitun kohderyhmän konseptin, ostopolun suunnittelun ja sisällöllisen käyttöönoton osalta globaalissa markkinassamme asiantuntevalla osaamisella ja palveluhaluisella asenteella varustettuna.

Kirsti Laasio, VP Global Marketing, HappyOrNot

marjaanamalkamakikeksinaisjohtajathappyornotkirstilaasio0638mv_nobg

Lisää tietoa sisältöpoluista?

Lataa 10 syytä investoida sisältöstrategiaan -opas!

Sisältöpoluilla autat asiakastasi ostamaan

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

"Tiedämme, kenelle ja mihin motivaatioihin kohdennamme"

Puustelli muutti tuotemarkkinoinnin asiakaslähtöiseksi polkujen avulla 

Puustelli hyödynsi Differon osaamista automaation käyttöönotossa, kun ostajapersoonat ja polut oli saatava. Yritys käänsi markkinointia asiakkaan auttavaan sisältöön. 

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

Elematic jäsentää verkkoa polkujen avulla

Elematic tekee sisältöjä ja verkkopalvelu-uudistusta asiakas edellä

Globaalissa liiketoiminnassa pitää tietää, kenelle puhutaan ja mitä. Muutoin viesti menee hukkaan.

Tutustu Elematicin muutostarinaan

Brekkari15122016

Kohderyhmänä kaikki suomalaiset

WWF fokusoi sisältöpolkujen avulla sisällöt eri kohderyhmilleen 

Differo auttoi WWF Suomea tunnistamaan ostajapersoonat.

Tutustu WWF:n caseen

Lue lisää sisältöpolusta ja sen hyödyistä yrityksellesi

Blogi Millaiset sisällöt toimivat asiakaspolulla?

Millaiset sisällöt toimivat asiakaspolulla? 7 esimerkkiä

Nykyasiakkaasi ansaitsevat räätälöityä, laadukasta sisältöä. Lue esimerkkejä sisältötyypeistä, jotka toimivat asiakkuuden aikaisessa sisältömarkkinoinnissa.

Lue lisää

Blogi

Sisältöstrategian ilmiöt osa 3 – Johda ja jalkauta – milloin sisältöstrategia kannattaa uudistaa?

Kun liiketoiminnassa tapahtuu muutoksia, on myös aika päivittää sisältöstrategiaa. Sisältöstrategia on työväline sanoittamaan muuttuneen liiketoimintastrategian palat kokonaiseksi palapeliksi.

Lue lisää

Blogi Inhimilliset arvot ja vastuullisuus ovat nousseet osaksi sisältöstrategiaa ja B2B-ostajan ostopolkua.

Sisältöstrategian ilmiöt osa 2: Inhimillisyyttä ostoprosessiin – vastuullisuus nousee osaksi myös B2B-ostokäyttäytymistä

Inhimilliset arvot ja vastuullisuus ovat nousseet osaksi sisältöstrategiaa ja B2B-ostajan ostopolkua.

Lue lisää

Blogi Sisältömarkkinoinnissa tavoitellaan nyt fokusoituneempaa sisältöstrategiaa ja sisältömarkkinoinnin prosessia.

Sisältöstrategian ilmiöt osa 1: fokus kuntoon ja rohkeutta sisältömarkkinoinnin prosessiin

Sisältömarkkinoinnissa tavoitellaan nyt fokusoituneempaa sisältöstrategiaa ja sisältömarkkinoinnin prosessia.

Lue lisää

Kaipaatteko uudenlaista otetta sisältömarkkinointiin? Ota yhteyttä niin kerromme lisää! 


Kerro lyhyesti tilanteenne ja tavoitteenne - me autamme!