BG_Calendar_1920x900

Sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma helpottavat arkea

Sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma määrittelevät, miten sisältöstrategiaa toteutetaan asiakaslähtöisesti, missä kanavissa ja millaisilla sisällöillä. Yhdessä nämä muodostavat markkinointitiimillenne arjen RoadMapin: mitä tehdään, miksi, kenelle ja miten. 

Sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma vievät strategian käytäntöön

Sisältöstrategia ei saa jäädä ppt-esitykseksi, ja sen käytäntöönviennin varmistavat tarkkaan kuvattu sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma. Nämä ovat markkinointitiimin työtä ohjaavat arjen tärkeät työkalut. 

Sisältökonsepti jäsentää sisällöt kokonaisuudeksi

Arjessa saatat huomata, että webinaarit, blogit, videot, artikkelit ja uutiskirjeet sirpaloituvat työpöydällesi. Tämän päivän ja tulevaisuuden asiakas haluaa kuluttaa luovia ja häntä opastavia sisältöjä nimenomaan kokonaisuuksina!  

Tutustu tiimiimme!

 

Sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma ovat osa sisältöstrategiaa

Lue referenssitarinoita asiakkaistamme, jotka ovat kasvattaneet sisältöjensä näkyvyyttä, kävijämääriä ja myyntiä avullamme!

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

Sisältö-markkinoinnilla liidejä

Grant Thornton sai sisältöstrategiasta vahvan pohjan digitaaliselle markkinoinnille

Grant Thornton halusi kehittää digitaalista markkinointia asiakaslähtöisellä ja tuloksellisella tavalla.

Lue Grant Thorntonin tuloksista

 

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

70 % lisää yhteydenottoja

Valio hyödyntää Differon osaamista sisältömarkkinoinnissa 

Valio ohjaa kohderyhmiään globaalisti verkossa webinaarien, podcastien ja muiden sisältömarkkinoinnin toimenpiteiden avulla verkossa.

Lue lisää sisältökonseptoinnista, jakelusuunnitelmista ja niiden hyödyistä yrityksellesi

Lue blogistamme lisää siitä, miten yrityksesi hyötyy sisältökonseptin ja jakelusuunnitelman laatimisesta.

Blogi slice-of-lemon-_1280

B2B-markkinointi: näillä 6 asialla teet siitä tuloksellista

Moderni ja rohkea B2B-markkinointi tuo parhaiten tunnettuutta ja oikeanlaista ostajakuntaa. Näin otat homman haltuun sisältömarkkinoinnin keinoin.

Lue lisää

Blogi sydankayra2

Panostukset sisällöntuottamiseen valuvat hukkaan, jos sisältöä ei jaeta

Kerran uutiskirjeeseen ja kerran someen nostettu uutisesi tai blogisi tavoittaa vain murto-osan kohderyhmästäsi. Suunnitelmallinen jakelu tehostaa viestisi leviämistä.

Lue lisää

Älä jätä hyvää strategiaa puolitiehen. Laitetaan sisältömarkkinoinnin Roadmap kuntoon!


Jätä viesti alla tai 
ota yhteyttä niin katsotaan yhdessä, kuinka saat sisällöistäsi ja markkinoinnistasi enemmän tehoja irti!