Sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma määrittelevät, miten sisältöstrategiaa toteutetaan asiakaslähtöisesti, missä kanavissa ja millaisilla sisällöillä. Yhdessä nämä muodostavat markkinointitiimillenne arjen RoadMapin: mitä tehdään, miksi, kenelle ja miten.
Sisältöstrategia ei saa jäädä ppt-esitykseksi, ja sen käytäntöönviennin varmistavat tarkkaan kuvattu sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma. Nämä ovat markkinointitiimin työtä ohjaavat arjen tärkeät työkalut.
Arjessa saatat huomata, että webinaarit, blogit, videot, artikkelit ja uutiskirjeet sirpaloituvat työpöydällesi. Tämän päivän ja tulevaisuuden asiakas haluaa kuluttaa luovia ja häntä opastavia sisältöjä nimenomaan kokonaisuuksina!
Lue referenssitarinoita asiakkaistamme, jotka ovat kasvattaneet sisältöjensä näkyvyyttä, kävijämääriä ja myyntiä avullamme!
Sisältö-markkinoinnilla liidejä
70 % lisää yhteydenottoja
Valio ohjaa kohderyhmiään globaalisti verkossa webinaarien, podcastien ja muiden sisältömarkkinoinnin toimenpiteiden avulla verkossa.
Lue blogistamme lisää siitä, miten yrityksesi hyötyy sisältökonseptin ja jakelusuunnitelman laatimisesta.
Moderni ja rohkea B2B-markkinointi tuo parhaiten tunnettuutta ja oikeanlaista ostajakuntaa. Näin otat homman haltuun sisältömarkkinoinnin keinoin.
Kerran uutiskirjeeseen ja kerran someen nostettu uutisesi tai blogisi tavoittaa vain murto-osan kohderyhmästäsi. Suunnitelmallinen jakelu tehostaa viestisi leviämistä.
Jätä viesti alla tai ota yhteyttä niin katsotaan yhdessä, kuinka saat sisällöistäsi ja markkinoinnistasi enemmän tehoja irti!