Sisältömarkkinointia kannattaa tehdä vain laadukkaasti. Joustava, jatkuvaan tekemiseen perustuva kumppanuusmallimme on käytössä monilla suomalaisilla kasvuyrityksillä!
Sisältömarkkinointi on organisaation tapa tulla lähemmäs asiakkaita, saada asiakkaan ääni esiin ja tehostaa organisaation sisäistä tiedonkulkua. Samalla se on myös paikka tehdä hiljaista tietoa näkyväksi ja ennen kaikkea antaa asiakkaille kanava, joka on heille jatkuvasti relevantti.
Meiltä saat ostopäättäjänne ostopolulle kohdennettuja sisältöjä aktiivisella, yhteistyöhön perustuvalla kumppanuusmallilla.
Tuotamme kaikenlaisia sisältötyyppejä suomeksi ja natiivienglanniksi:
Sisällöt perustuvat aina asiakasymmärrykseen, kuten esimerkiksi asiakkaan haastatteluun. Sisältöjen lisäksi autamme niiden jakelussa.
Strateginen sisältömarkkinointi on muutakin kuin sisältöä. Eri kanaviin ja erilaisille ostajapersoonille suunnattu sisältö vaatii sisältömarkkinoinnilta ja sisällöntuotannolta toimiala- ja liiketoiminnan tuntemusta sekä loppuasiakkaan motiivien ymmärrystä.
Markkinoija, tämän kaiken saat meiltä -
Sisältömarkkinoinnin jatkuva palvelu:
Kun panostat sisältömarkkinointiin, tee se alan parhaan kumppanin kanssa. Differon asiantuntijat ovat kanssasi suunnittelemassa, tekemässä ja mittaamassa markkinointia, jolla on merkitystä.
Merja Kuukka, markkinoinnin ja viestinnän asiantuntija, Rudus
Lue referenssitarinoita asiakkaistamme, jotka ovat sisältömarkkinoinnin avulla tehostaneet markkinointia ja myyntiä kanssamme.
Sisällöillä lisää kauppaa
Valio saa kasvua viennillä
Katso videolta, miten Valio suuntasi panokset kansainvälisen tunnettuuden ja uusien asiakkaiden johdattamiseen Differon avulla!
Kolme ostopäättäjää globaalisti
Lue blogistamme lisää siitä, miten yrityksesi hyötyy suunnitelmallisesta sisällöntuotannosta ja sisältömarkkinoinnista.
Opettele briiffamisen jalo taito Differon sisältöasiantuntijoiden vinkeillä: Mitä hyvän briiffin ainakin pitäisi sisältää, ja kuinka varmistaa että kaikki tarpeellinen tulee sanotuksi?
Webinaari on hyvä työkalu myynnin apuna. Lue vinkit siihen, miten webinaaria voi hyödyntää myynnissä tehokkaasti. Klikkaa blogiin!
Moderni ja rohkea B2B-markkinointi tuo parhaiten tunnettuutta ja oikeanlaista ostajakuntaa. Näin otat homman haltuun sisältömarkkinoinnin keinoin.
Työnantajamielikuva vahvistuu parhaiten työntekijöiden äänen kautta. Lue blogista, kuinka rekrytointikampanja rakennetaan yhdessä tiimin kanssa.
Autamme organisaatiotasi kulkemaan asiakkaidenne rinnalla digitaalisella matkalla. Näkemykselliset osaajamme ovat osa tiimiäsi.
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy informoituna!
Ota yhteyttä:
Suvi Johansson
Toimitusjohtaja
040 5940517
info@differo.fi
Toimipaikkamme:
Helsinki:
Mannerheiminaukio 1 A
(Spaces Postitalo)
Jyväskylä:
Kauppakatu 39
(Crazy Town)
Tampere:
Hämeenkatu 5A, 4. krs.