BG_Speechbubbles_1920x900

Sisältömarkkinointi ja sisällöntuotanto

Sisältömarkkinointi nostaa tunnettuutta, auttaa kohdentamaan markkinointia, hurmaa sidosryhmiä, vie ostajaa kohti ostopäätöstä, avaa uutta markkinaa, tuo kasvua ja saa markkinoinnin tuottamat eurot esiin.

Huippuunsa viritetty sisältömarkkinointi tarjoaa kohderyhmällesi heidän etsimänsä tiedon houkuttelevassa ja helposti ymmärrettävässä paketissa. Sisällöillä palvelet asiakastasi - ja siksi siihen kannattaa sijoittaa!

Tue yrityksesi liiketoimintastrategiaa sisältömarkkinoinnilla

Sisältömarkkinointi on parhaassa tapauksessa organisaation tapa tulla lähemmäs asiakkaita, saada asiakkaan ääni esiin, tehostaa organisaation sisäistä tiedonkulkua, tehdä hiljaista tietoa näkyväksi ja ennen kaikkea antaa asiakkaille kanava, joka on heille relevantti 365 ja 24/7!

Me differolaiset elämme yrityksesi arjessa mukana – olemme keskusteleva ja joustava kumppani. Käärimme hihat kanssasi ja sparraamme halutessasi yritystäsi mm. sisältökärjen, sisältökalenterin, kanavien, viestinnän ja markkinoinnin suunnittelussa tai työnantajamielikuvan kehittämisessä.

share1@3x-8

Päättäjä, vaadi sisältömarkkinoinnin kumppaniltasi enemmän!

Strateginen sisältömarkkinointi on muutakin kuin sisältöä. Eri kanaviin ja erilaisille ostajapersoonille suunnattu sisältö vaatii sisältömarkkinoinnilta ja sisällöntuotannolta toimiala- ja liiketoiminnan tuntemusta sekä loppuasiakkaan motiivien ymmärrystä. Sisältöjä pitää myös mainostaa - hallitsemme tämän muodostamalla älykkäitä kohderyhmiä  monikanavaisesti.

Kun panostat sisältömarkkinointiin, tee se alan parhaan kumppanin kanssa. Differon asiantuntijat ovat kanssasi suunnittelemassa, tekemässä ja mittaamassa markkinointia, jolla on merkitystä. 

Markkinoija, tämän kaiken saat meiltä:

  1. Otamme briefin, haastamme, kysymme ja utelemme
  2. Työn tavoitteet linjataan yhdessä
  3. Yksi asiakasvastaava kontaktihenkilönä
  4. Työn toteutus, läpinäkyvä prosessi
  5. Toimitus, läpikäynti yhdessä
  6. Jatkon suuntaaminen

Teemme yhdessä suunnitelman tulevista sisältömarkkinoinnin tehtävistä strategiasi mukaan sovitun tuntiraamin pohjalta.

Pidämme kanssasi tiiviisti yhteyttä yhdessä sovituissa kanavissa. Asiakkaanamme pysyt ajan tasalla siitä, missä sisällöntuotannossa mennään ja mitä seuraavaksi on tulossa.

Tutustu tiimiimme!

LauraMiraKatri_noBG-1-1

Kun tavoittelet parempaa vaikuttavuutta, jutellaan miten se teillä saavutetaan!

Varaa Katrin kalenterista ilmainen sparraustuokio.

 

Soita Katrille!

 

Olemme Differon kanssa yhteistyössä pystyneet helpottamaan asiakaspalvelua ja myyntityötä. Aikaisemmin nettisivuillamme oli teknistä tuotetietoa, joka ei kerro kuluttajalle mitään. Nyt siellä on kansantajuista sisältöä, josta saa paljon hyödyllisiä ideoita ja vinkkejä.

Merja Kuukka, markkinoinnin ja viestinnän asiantuntija, Rudus

Differo_Aubergine800x800-1

Asiakaslähtöisellä sisältömarkkinoinnilla tehostat markkinointia ja myyntiä

Lue referenssitarinoita asiakkaistamme, jotka ovat sisältömarkkinoinnin avulla tehostaneet markkinointia ja myyntiä kanssamme.

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

Sisältömarkkinointia joka vahvistaa brändiä

A-Insinöörit

Sisältömarkkinoinnin kumppanuutta ja muutosjohtamista.

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

Sisällöillä lisää kauppaa

Grant Thornton sai sisältöstrategiasta vahvan pohjan digitaaliselle markkinoinnille

Grant Thornton halusi kehittää digitaalista markkinointia asiakaslähtöisellä ja tuloksellisella tavalla.

Lue Grant Thorntonin tuloksista

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

Valio saa kasvua viennillä

Valio lähti nostamaan kansainvälistä tunnettuutta B2B-liiketoiminnassaan 

Katso videolta, miten Valio suuntasi panokset kansainvälisen tunnettuuden ja uusien asiakkaiden johdattamiseen Differon avulla!

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

Kolme ostopäättäjää globaalisti

Elematic toteutti www-uudistuksen sisältöstrategian avulla

Elematic halusi varmistaa, että verkkopalvelu tukee kansainvälisessä elementtirakentamisen liiketoiminnassa olevan yrityksen asiakkaiden ostopäätösmatkaa - globaalisti. Työssä yhdistettiin ostopäättäjien motiivit.

Tutustu Elematicin muutostarinaan

Lue lisää asiakaslähtöisestä sisällöstä ja sen hyödyistä yrityksellesi

Lue blogistamme lisää siitä, miten yrityksesi hyötyy suunnitelmallisesta sisällöntuotannosta ja sisältömarkkinoinnista.

Blogi slice-of-lemon-_1280

B2B-markkinointi: näillä 6 asialla teet siitä tuloksellista

Moderni ja rohkea B2B-markkinointi tuo parhaiten tunnettuutta ja oikeanlaista ostajakuntaa. Näin otat homman haltuun sisältömarkkinoinnin keinoin.

Lue lisää

Blogi

Näin rakennat kestävää työntekijämielikuvaa ja toteutat rekrytointikampanjan ketterästi

Työnantajamielikuva vahvistuu parhaiten työntekijöiden äänen kautta. Lue blogista, kuinka rekrytointikampanja rakennetaan yhdessä tiimin kanssa.

Lue lisää

Blogi

Startupin ja kasvuyrityksen sisältömarkkinointi: näin hyödynnät LinkedIniä kansainvälisen kasvun tukena

Startupin ja kasvuyrityksen sisältömarkkinointi: näin hyödynnät LinkedIniä kansainvälisen kasvun tukena

Lue lisää

Blogi

Miten kirjoitan asiantuntijablogin? Näillä vinkeillä pääset alkuun!

Miten kirjoitan asiantuntijablogin? Näillä vinkeillä pääset alkuun!

Lue lisää

Ota yhteyttä!