BG_Speechbubbles_1920x900

Sisältömarkkinointi ja sisällöntuotanto

Sisältömarkkinointia kannattaa tehdä vain laadukkaasti. Joustava, jatkuvaan tekemiseen perustuva kumppanuusmallimme on käytössä monilla suomalaisilla kasvuyrityksillä! 

 

Tue yrityksesi liiketoimintastrategiaa sisältömarkkinoinnilla

Sisältömarkkinointi on organisaation tapa tulla lähemmäs asiakkaita, saada asiakkaan ääni esiin ja tehostaa organisaation sisäistä tiedonkulkua. Samalla se on myös paikka tehdä hiljaista tietoa näkyväksi ja antaa asiakkaille kanava, joka auttaa heitä 24/7. 

Saat meiltä kohdennettua sisältömarkkinointia joka konvertoi ja myy! 

Meiltä saat ostopäättäjänne ostopolulle kohdennettuja sisältömarkkinointia aktiivisella, yhteistyöhön perustuvalla kumppanuusmallilla.

Tuotamme kaikenlaisia sisältötyyppejä suomeksi ja natiivienglanniksi. 

Sisältömarkkinointi meidän toteuttamana perustuu aina asiakasymmärrykseen, kuten esimerkiksi asiakkaan haastatteluun. Nostamme sisältömarkkinoinnin teot oikeiden ostopäättäjien poluille! 

Tutustu hinnastoomme.

share1@3x-8

Päättäjä, vaadi sisältömarkkinoinnin kumppaniltasi enemmän!

Strateginen sisältömarkkinointi on muutakin kuin sisältöä. Eri kanaviin ja erilaisille ostajapersoonille suunnattu sisältö vaatii sisältömarkkinoinnilta ja sisällöntuotannolta toimiala- ja liiketoiminnan tuntemusta sekä loppuasiakkaan motiivien ymmärrystä. 

Markkinoija, tämän kaiken saat meiltä - 
Sisältömarkkinoinnin jatkuva palvelu:

  1. Yhdessä sovittu tuntiraami, jonka puitteissa teemme sisältömarkkinoinnin työt
  2. Työn tavoitteet linjataan yhdessä
  3. Yksi asiakasvastaava kontaktihenkilönä
  4. Työn toteutus moniosaajatiimimme toimesta, läpinäkyvä prosessi
  5. Tiimi koostuu osaavista konkareista ja meillä on myös natiivienglannin osaamista omassa tiimissämme
  6. Työ voi sisältää joustavasti tarpeen mukaan sisällöntuotantoa, sisältöjen jakelua, konseptointi-, kehitys- ja suunnittelutyötä, mittaamista ja analytiikkaa. 
  7. Jatkon suuntaaminen tulosten pohjalta.

Kun panostat sisältömarkkinointiin, tee se alan parhaan kumppanin kanssa. Differon asiantuntijat ovat kanssasi suunnittelemassa, tekemässä ja mittaamassa markkinointia, jolla on merkitystä. 

Kun tavoittelet parempaa vaikuttavuutta, jutellaan miten se teillä saavutetaan!

Soita Katrille!

Katri_noBG

 

Olemme Differon kanssa yhteistyössä pystyneet helpottamaan asiakaspalvelua ja myyntityötä. Aikaisemmin nettisivuillamme oli teknistä tuotetietoa, joka ei kerro kuluttajalle mitään. Nyt siellä on kansantajuista sisältöä, josta saa paljon hyödyllisiä ideoita ja vinkkejä.

Merja Kuukka, markkinoinnin ja viestinnän asiantuntija, Rudus

Anynomous_300x300_purple

Asiakaslähtöisellä sisältömarkkinoinnilla tehostat markkinointia ja myyntiä

Lue referenssitarinoita asiakkaistamme, jotka ovat sisältömarkkinoinnin avulla tehostaneet markkinointia ja myyntiä kanssamme.

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

Sisällöillä lisää kauppaa

Grant Thornton sai sisältöstrategiasta vahvan pohjan digitaaliselle markkinoinnille

Grant Thornton halusi kehittää digitaalista markkinointia asiakaslähtöisellä ja tuloksellisella tavalla.

Lue Grant Thorntonin tuloksista

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

Valio saa kasvua viennillä

Valio lähti nostamaan kansainvälistä tunnettuutta B2B-liiketoiminnassaan 

Katso videolta, miten Valio suuntasi panokset kansainvälisen tunnettuuden ja uusien asiakkaiden johdattamiseen Differon avulla!

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

Kolme ostopäättäjää globaalisti

Elematic toteutti www-uudistuksen sisältöstrategian avulla

Elematic halusi varmistaa, että verkkopalvelu tukee kansainvälisessä elementtirakentamisen liiketoiminnassa olevan yrityksen asiakkaiden ostopäätösmatkaa - globaalisti. Työssä yhdistettiin ostopäättäjien motiivit.

Tutustu Elematicin muutostarinaan

Lue lisää asiakaslähtöisestä sisällöstä ja sen hyödyistä yrityksellesi

Lue blogistamme lisää siitä, miten yrityksesi hyötyy suunnitelmallisesta sisällöntuotannosta ja sisältömarkkinoinnista.

Blogi Sisältötyön ammattilaisen kahvihetki: kauniskantinen vihko, houkutteleva erikoiskahvi ja lusikka pöydälle aseteltuna.

Hyvä sisältö koukuttaa: lukija kaipaa tekstiltä selkeitä hyötyjä

Lukija odottaa yrityksiltä entistä laadukkaampia sisältöjä. Sisällöntuotannon LLTA-malli auttaa rakentamaan lukijalle houkuttelevia, vakuuttavia tekstejä.

Lue lisää

Blogi Tyhjä rypistetty paperi keltaisella taustalla

Millainen on hyvä brief? Briiffaamisen jalo taito helpottaa sisältöjen ostamista

Opettele briiffamisen jalo taito Differon sisältöasiantuntijoiden vinkeillä: Mitä hyvän briiffin ainakin pitäisi sisältää, ja kuinka varmistaa että kaikki tarpeellinen tulee sanotuksi?

Lue lisää

Blogi

Näin hyödynnät webinaaria myynnin välineenä - 4+1 vinkkiä

Webinaari on hyvä työkalu myynnin apuna. Lue vinkit siihen, miten webinaaria voi hyödyntää myynnissä tehokkaasti. Klikkaa blogiin!

Lue lisää

Blogi slice-of-lemon-_1280

B2B-markkinointi: näillä 6 asialla teet siitä tuloksellista

Moderni ja rohkea B2B-markkinointi tuo parhaiten tunnettuutta ja oikeanlaista ostajakuntaa. Näin otat homman haltuun sisältömarkkinoinnin keinoin.

Lue lisää

Ota yhteyttä!