Differo-työmenetelmiä on hyödyntäneet sadat kotimaiset ja kansainvälisesti toimivat yritykset parantamaan asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia. Työmallimme toimivat erityisesti silloin, kun markkinoinnin strateginen suunta halutaan tarkentaa ja suunnata se ostajan ja asiakkaan tueksi.
Lue, millaisia tuloksia ja muutosta asiakkaamme ovat saaneet Differo-työmenetelmien avulla!
Sisältömarkkinointi tukee Outokummun asiakkaiden pitkiä ostopolkuja
Telian sisällöntuotanto sai raamit sisältöstrategiasta
Lassila Tikanoja tarvitsi palvelukohtaiset sisältöstrategiat
Valmentava sisältöstrategiamalli kasvatti osaamista
Ramirent kirkasti markkinoinnin fokuksen sisältöstrategialla
Vincitin kumppanina sisältöstrategia-projektissa
Lounea: sisältöstrategia ja markkinoinnin automaatio
Valion kansainvälinen sisältöstrategia
Ratiopharmista tuli Teva Finland Oy
Elematic johtaa globaalisti markkinointia sisältöstrategian avulla
Kirsti Vettenranta, Head of Marketing and Digital Sales, B2B, OP Financial Group