Differo syntyi kehittämään suomalaista markkinointia strategisella otteella. Tutkijataustan ja käytännönläheisen, asiakaslähtöisen sisältömarkkinoinnin näkemykset ja kokemukset yhdistyvät useissa asiakkaiden sisältömarkkinointia vauhdittavissa työmalleissa.
Differo-työmallit pitävät sisällään tarkkaan konseptoidut sisältöstrategiatyömenetelmät. Uskomme, että sisältömarkkinoinnnin tuloksellisuus saadaan aikaan käyttämällä toimivia ja testattuja työmalleja.
Differo-työmallit on kehittyneet vuosikymmenen aikana ja niitä ovat olleet kehittämässä eri alojen asiantuntijat, joissa yhdistyy palo tehdä asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia.
Tutkimme ja seuraamme alati asiakkaiden ostopäätösmekanismien muutosta, tunnistamme alamme trendejä ja suuntaamme työmallejamme näiden pohjalta. Differo-työmallit auttavat asiakkaitamme suunnataamaan tehokkaasti strategisen, asiakaslähtöisen markkinoinnin tehokkaasti kasvutavoitteisiinne.
Nyt Differo-työmallit ja osaamisemme on vahva osa Myynninmaailmaa ja näiden yhtälönä voimme tarjota asiakkaillemme entistä laajempaa, vahvaa sisältömarkkinointiosaamista. Me kaikki jaamme yhteisen intohimon tehdä tuloksellista sisältömarkkinointia, loistavaa sisältöjä ja strategioita asiakaslähtöisesti.
Tämä tarkoittaa, että käytössäsi on testattujen työmallien lisäksi joukko asiantuntijoita, jotka tuntevat asiakkaan ostopolun haasteet ja innostuvat ratkaisemaan ne teidän eduksenne. Emme puhu sinulle konsulttijargonia – mitä selkeämpää ja yksinkertaisempaa, sen käyttökelpoisempaa työmme on.
Katri Tanni
Emme myy sinulle markkinointitoimintoja, jotka eivät palvele strategiaasi, liiketoimintaasi tai asiakkaitasi. Sen sijaan ideoimme rohkeasti sinulle sellaista sisältömarkkinointia, joka vie yrityksesi kohti tavoitteita. Usein pääsemme karsimaan turhaa pois markkinoijan työlistalta.
Laadukkaan sisältömarkkinoinnin tulee tehdä yrityksesi asiantuntijuutta, osaamista sekä erottuuvuustekijöitä näkyväksi – sitä, mihin kaikkeen yrityksesi pystyy ja mitä voitte tarjota asiakkaallenne. Sen avulla autat asiakastasi ehkä jo ennen kuin hän itse tietääkään kaipaavansa apua. Etsimme kanssasi parhaat keinot asiakkaidesi tavoittamiseen ja hurmaamiseen – yhä uudelleen.
Differon tarina alkoi, kun mediaviestintää ja sen vaikutuksia tutkinut hiljattain markkinointiyritykseen pestattu nuori copywriter Katri huomasi, että asiakkaille myytiin markkinointia, joka ei vastannut asiakkaan tarpeita. Arvoristiriita kaihersi, ja hän jätti työnsä tuossa toimistossa 8 kk jälkeen. Tuo nuori copywriter on Differon perustaja Katri Tanni.
Vuodesta 2012 lähtien Differo-työmalleja on kehitetty, testattu ja hyödynnetty sadoilla asiakkailla, jotka ovat halunneet kohdennettua, asiakasta puhuttelevaa tekemisen mallia.
Työmallien ytimestä löytyvät:
A) Motiivipohjaisten ostajapersoonien työmallit. Ne kaivavat esiin kohdeasiakkaan motivaatiot ja ostajapersoonissa pystytään yhdistämään lähellä toisiaan olevia motiiveita, mikä osaltaan myös helpottaa ja tehostaa markkinoijan arjen työtä.
B) Sisältöpolku-mallit, jotka johdattavat tavoiteostajapersoonat yrityksen tarjooman äärelle tutustumaan, vaikuttumaan, vakuuttumaan ja aktivoitumaan.
C) LLTA-malli, joka auttaa fokusoimaan minkä tahansa sisällön asiakkaan ostopäätöspsykologian mukaisesti.
D) Sisältömarkkinointi -palveluna tuo yrityksen arkeen toiminnon, jossa saadaan asiakasrajapinnan ääni kuuluviin ja hyödyksi markkinointiin läpi organisaation. Tämä auttaa osaltaan siilomaisen organisaation kulkua kohti asiakaslähtöistä toimintatapaa.
E) Sisältöauditoinnin työmallit ja työpohjat, joiden kautta saadaan sisältömäärä jäsentymään pouiksi ja sisältökaaos selätettyä.
Differo on tänä päivänä palvelubrändi, joka tuottaa hyötyä asiakkailleen edellä kuvattujen työmallien avulla. Työmalleja on testattu ja viety käytäntöön sadoissa suomalaisyrityksessä.
Katri Tanni