Differo syntyi kehittämään suomalaista markkinointia strategisella otteella. Tutkijataustan ja käytännönläheisen, asiakaslähtöisen sisältömarkkinoinnin näkemykset ja kokemukset yhdistyvät useissa itsekehitetyissä työmalleissa asiakkaidemme hyödyksi.
Olemme Suomen ainoa sisältöstrategiatyömenetelmiin erikoistunut toimisto. Uskomme, että sisältömarkkinoinnnin tuloksellisuus saadaan aikaan vain tutustumalla asiakkaisiin syvällisesti.
Me differolaiset olemme joukko eri alojen asiantuntijoita, joissa yhdistyy palo tehdä asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia. Moni meistä on ollut tekemässä tai vetämässä markkinointia yrityksissä, meillä on vahvaa tutkijataustaa omaavia tekijöitä, markkinointialalla työuraa tehneitä, palvelumuotoilusta ja fasilitointimalleista innostuneita pioneerejä.
Tutkimme ja seuraamme alati asiakkaiden ostopäätösmekanismien muutosta, tunnistamme alamme trendejä ja suuntaamme työmallejamme näiden pohjalta. Asiakkaillemme haluamme olla toimistokumppani, jonka kanssa suunnataan tehokkaasti strateginen, asiakaslähtöinen markkinointi ja jonka kanssa sitä myös toteutetaan.
Nyt suomalaisen sisältömarkkinoinnin edelläkävijän rinnalle on kokoontunut kasvava ja kirjava joukko alansa asiantuntijoita. He kaikki jakavat yhteisen intohimon tehdä tuloksellista sisältömarkkinointia, loistavaa sisältöjä ja strategioita asiakaslähtöisesti.
Tämä tarkoittaa, että käytössäsi on joukko asiantuntijoita, jotka tuntevat asiakkaan ostopolun haasteet ja innostuvat ratkaisemaan ne teidän eduksenne. Emme puhu sinulle konsulttijargonia – mitä selkeämpää ja yksinkertaisempaa, sen käyttökelpoisempaa työmme on.
Katri Tanni
Emme myy sinulle markkinointitoimintoja, jotka eivät palvele strategiaasi, liiketoimintaasi tai asiakkaitasi. Sen sijaan ideoimme rohkeasti sinulle sellaista sisältömarkkinointia, joka vie yrityksesi kohti tavoitteita. Usein pääsemme karsimaan turhaa pois markkinoijan työlistalta.
Laadukkaan sisältömarkkinoinnin tulee tehdä yrityksesi asiantuntijuutta, osaamista sekä erottuuvuustekijöitä näkyväksi – sitä, mihin kaikkeen yrityksesi pystyy ja mitä voitte tarjota asiakkaallenne. Sen avulla autat asiakastasi ehkä jo ennen kuin hän itse tietääkään kaipaavansa apua. Etsimme kanssasi parhaat keinot asiakkaidesi tavoittamiseen ja hurmaamiseen – yhä uudelleen.
Differon tarina alkoi, kun mediaviestintää ja sen vaikutuksia tutkinut hiljattain markkinointiyritykseen pestattu nuori copywriter Katri huomasi, että asiakkaille myytiin markkinointia, joka ei vastannut asiakkaan tarpeita. Arvoristiriita kaihersi, ja hän jätti työnsä tuossa toimistossa 8 kk jälkeen. Tuo nuori copywriter on Differon perustaja Katri Tanni.
Vuodesta 2012 lähtien Differossa on kehitetty, testattu ja käytetty sisältöstrategian työmalleja, joissa kaikissa haetaan kohdennetun, asiakasta puhuttelevamman tekemisen mallia.
A) Motiivipohjaiset ostajapersoonat kaivavat esiin kohdeasiakkaan motivaatiot ja ostajapersoonissa pystytään yhdistämään lähellä toisiaan olevia motiiveita, mikä osaltaan myös helpottaa ja tehostaa markkinoijan arjen työtä.
B) Sisältöpolut johdattavat tavoiteostajapersoonat yrityksen tarjooman äärelle tutustumaan, vaikuttumaan, vakuuttumaan ja aktivoitumaan.
C) LLTA-malli auttaa fokusoimaan minkä tahansa sisällön asiakkaan ostopäätöspsykologian mukaisesti.
D) Sisältöjengi tuo yrityksen arkeen toiminnon, jossa saadaan asiakasrajapinnan ääni kuuluviin ja hyödyksi markkinointiin läpi organisaation. Tämä auttaa osaltaan siilomaisen organisaation kulkua kohti asiakaslähtöistä toimintatapaa.
Differo toimii vahvasti omien kehittämiensä työmallien avulla, joissa yhdistyy teoria ja käytäntö. Työmalleja on testattu ja viety käytäntöön yli sadassa suomalaisyrityksessä.
Katri Tanni
Autamme organisaatiotasi kulkemaan asiakkaidenne rinnalla digitaalisella matkalla. Näkemykselliset osaajamme ovat osa tiimiäsi.
Ota yhteyttä:
Katri Tanni
Senior Advisor
044 5928330
info@differo.fi
Toimipaikkamme:
Helsinki:
Mikonkatu 9
(Epicenter Helsinki)
Tampere:
Rautatienkatu 21 B
(Crazy Town Tampere)