art-artistic-background-1851447

Differon tarina

Differo syntyi kehittämään suomalaista markkinointia strategisella otteella. Tutkijataustan ja käytännönläheisen, asiakaslähtöisen sisältömarkkinoinnin näkemykset ja kokemukset yhdistyvät useissa asiakkaiden sisältömarkkinointia vauhdittavissa työmalleissa.

Tätä on Differo

Differo-työmallit pitävät sisällään tarkkaan konseptoidut sisältöstrategiatyömenetelmät. Uskomme, että sisältömarkkinoinnnin tuloksellisuus saadaan aikaan käyttämällä toimivia ja testattuja työmalleja.

Differo-työmallit on kehittyneet vuosikymmenen aikana ja niitä ovat olleet kehittämässä eri alojen asiantuntijat, joissa yhdistyy palo tehdä asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia.  

Tutkimme ja seuraamme alati asiakkaiden ostopäätösmekanismien muutosta, tunnistamme alamme trendejä ja suuntaamme työmallejamme näiden pohjalta.  Differo-työmallit auttavat asiakkaitamme suunnataamaan tehokkaasti strategisen, asiakaslähtöisen markkinoinnin tehokkaasti kasvutavoitteisiinne.  

Nyt Differo-työmallit ja osaamisemme on vahva osa Myynninmaailmaa ja näiden yhtälönä voimme tarjota asiakkaillemme entistä laajempaa, vahvaa sisältömarkkinointiosaamista. Me kaikki jaamme yhteisen intohimon tehdä tuloksellista sisältömarkkinointia, loistavaa sisältöjä ja strategioita asiakaslähtöisesti.

Tämä tarkoittaa, että käytössäsi on testattujen työmallien lisäksi joukko asiantuntijoita, jotka tuntevat asiakkaan ostopolun haasteet ja innostuvat ratkaisemaan ne teidän eduksenne. Emme puhu sinulle konsulttijargonia – mitä selkeämpää ja yksinkertaisempaa, sen käyttökelpoisempaa työmme on.  

"Differo-työmallien lisäksi tarjoamme asiakkaillemme vahvan joukon eri alojen asiantuntijoita, joissa yhdistyy palo tehdä asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia."

Katri Tanni

Differon tarina

Haluamme auttaa sinua onnistumaan

Emme myy sinulle markkinointitoimintoja, jotka eivät palvele strategiaasi, liiketoimintaasi tai asiakkaitasi. Sen sijaan ideoimme rohkeasti sinulle sellaista sisältömarkkinointia, joka vie yrityksesi kohti tavoitteita. Usein pääsemme karsimaan turhaa pois markkinoijan työlistalta. 

Laadukkaan sisältömarkkinoinnin tulee tehdä yrityksesi asiantuntijuutta, osaamista sekä erottuuvuustekijöitä näkyväksi – sitä, mihin kaikkeen yrityksesi pystyy ja mitä voitte tarjota asiakkaallenne. Sen avulla autat asiakastasi ehkä jo ennen kuin hän itse tietääkään kaipaavansa apua. Etsimme kanssasi parhaat keinot asiakkaidesi tavoittamiseen ja hurmaamiseen – yhä uudelleen.

Kaikki alkoi halusta tehdä töitä omien arvojen mukaisesti

Differon tarina alkoi, kun mediaviestintää ja sen vaikutuksia tutkinut hiljattain markkinointiyritykseen pestattu nuori copywriter Katri huomasi, että asiakkaille myytiin markkinointia, joka ei vastannut asiakkaan tarpeita. Arvoristiriita kaihersi, ja hän jätti työnsä tuossa toimistossa 8 kk jälkeen. Tuo nuori copywriter on Differon perustaja Katri Tanni.

Sisältöstrategiamallit vuodesta 2012

Vuodesta 2012 lähtien Differo-työmalleja on kehitetty, testattu ja hyödynnetty sadoilla asiakkailla, jotka ovat halunneet kohdennettua, asiakasta puhuttelevaa tekemisen mallia.

Työmallien ytimestä löytyvät:

A) Motiivipohjaisten ostajapersoonien työmallit. Ne kaivavat esiin kohdeasiakkaan motivaatiot ja ostajapersoonissa pystytään yhdistämään lähellä toisiaan olevia motiiveita, mikä osaltaan myös helpottaa ja tehostaa markkinoijan arjen työtä.  

B) Sisältöpolku-mallit, jotka johdattavat tavoiteostajapersoonat yrityksen tarjooman äärelle tutustumaan, vaikuttumaan, vakuuttumaan ja aktivoitumaan.

C) LLTA-malli, joka auttaa fokusoimaan minkä tahansa sisällön asiakkaan ostopäätöspsykologian mukaisesti.

D) Sisältömarkkinointi -palveluna tuo yrityksen arkeen toiminnon, jossa saadaan asiakasrajapinnan ääni kuuluviin ja hyödyksi markkinointiin läpi organisaation. Tämä auttaa osaltaan siilomaisen organisaation kulkua kohti asiakaslähtöistä toimintatapaa. 

E) Sisältöauditoinnin työmallit ja työpohjat, joiden kautta saadaan sisältömäärä jäsentymään pouiksi ja sisältökaaos selätettyä. 

Differo on tänä päivänä palvelubrändi, joka tuottaa hyötyä asiakkailleen edellä kuvattujen työmallien avulla. Työmalleja on testattu ja viety käytäntöön sadoissa suomalaisyrityksessä.  

”Lähdimme tuolloin 2012 testaamaan, löytääkö tällainen asiakaslähtöinen ajattelu vastakaikua - ja löysihän se. Moni innostui ja kiitteli, että toimme alalle jotain uutta. Meitä kannustettiin eteenpäin ja kutsuttiin puhumaan tilaisuuksiin. Se antoi uskoa.”

Katri Tanni

Katri_noBG-1

Differo -palvelumallien hyödyt asiakkaalle 


Tavoitteemme on Differo-palvelumalleilla olla B2B markkinassa halutuin ja asiakkailleen parasta arvoa tuottava strategisen sisältömarkkinoinnin osaaja. Me palvelubrändinä ja osana Myynninmaailma Oy:tä autamme kotimaassa ja kansainvälisesti toimivia B2B-yrityksiä muuttumaan asiakaslähtöisemmiksi strategisen ja taktisen sisältömarkkinoinnin avulla. Työmme nojaa vahvoihin palvelumalleihin, kokemukseen, näkemykseen ja käytönnönläheiseen yhdessätekemiseen.  Palvelun tuottajana olemme empaattinen ja inspiroiva.

Ytimessä:

  1. Yli 10 vuoden ajan kehittyneet, sadoilla asiakkaillamme testatut palvelumallit strategiseen sisältömarkkinointiin
  2. Asiakaslähtöisen sisältömarkkinoinnin sanansaattaja
  3. Osaamme laittaa käyntiin myynnin ja markkinoinnin entistä tiiviimmän ja asiakkaisiin keskittyvän tekemisen!

opas-esimerkki@3x

Lue lisää siitä, mihin uskomme sisältömarkkinoinnin kulkevan! 

Lataa Ajatusjohtajuutta, kasvua ja asiakaspitoa -oppaamme!