AdobeStock_278471668_hicontrast

Sisältöstrategia

Edelläkävijäyritys tuo asiakasymmärryksen näkyväksi! Autamme sinua strategisen ja taktisen sisältömarkkinoinnin avulla kasvamaan ajatusjohtajaksi, saamaan lisää myyntiä ja pitämään nykyasiakkaat. Kehittämämme konkreettiset ja asiakaslähtöiset markkinoinnin työkalut ovat käytössä oman alansa johtavilla yrityksillä.

Lähdetään yhdessä saavuttamaan liiketoimintanne tavoitteita! 

Sisältöstrategiasta saat suunnan myynnille ja markkinoinnille

Sisältöstrategia yhdistää myyntiä, markkinointia ja yrityksenne muita funktioita auttamaan asiakastanne! Se antaa yhteiset raamit ja tavoitteet markkinoinnin ja myynnin yhteistyölle: kenet halutaan tavoittaa, millainen asiakasmatka heillä on ja millä viestillä heitä kannattaa lähestyä? Asiakas haluaa palvelua myynniltä, markkinoinnilta ja asiakaspalvelulta itse valitsemallaan tavalla. Sisältöstrategialla varmistat, että ymmärrys asiakkaan tarpeista on jaettu organisaatiossanne! 

Sisältöstrategiatyössä linjataan:

Tähän kaikkeen saat meiltä kattavan muutosvalmennuksen!

Sisältöstrategia_4

Ostajapersoonat

Ostajapersoonien eli ostopäättäjistä tehtyjen profiilien avulla saat tietää, mitä asiakkaasi haluavat tietää ostamisen eri vaiheissa ja miksi yrityksesi osaaminen, tuotteet ja palvelut kiinnostaisivat heitä. Tätä tietoa käyttäen sisällöt kohdennetaan juuri kohderyhmillesi sopiviksi.

Lue lisää ostajapersoonista.

Sisältöpolut

Määrittelemällä sisältöpolut autat asiakastasi saamaan tarvitsemaansa tietoa ja etenemään ostopolulla. Samalla autat yrityksesi omaa väkeä pitämään sisältöstrategian ja sisällöntuotannon suitset tiukasti käsissään.

Lue lisää sisältöpoluista.

Sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma

Suunnittelemalla sisältöjen jakelun eri kanavissa varmistamme, että ne tavoittavat halutun kohderyhmän. Samalla varmistat, että sisällöillä saavutetaan niille asetetut tavoitteet, kuten sivuvierailut tai sisällön lataukset.

Lue lisää sisältökonseptista ja jakelusuunnitelmasta.

Sisältölähtöinen verkkosivu-uudistus

Sisältölähtöisinä verkkosivusi vastaavat asiakkaan tiedontarpeeseen ja auttavat sinua kasvamaan, toisin kuin “lorem ipsum” edellä tehdyt sivut.

Lue lisää sisältölähtöisestä verkkosivu-uudistuksesta.

Asiakaslähtöinen sisältömarkkinointi on investointi kasvuun

Olemme sisältömarkkinoinnin muutostyöllä auttaneet asiakkaitamme mm. avaamaan kansainvälisiä markkinoita, saamaan aikaan 7,5 -kertaisen tuoton sisältömarkkinointi-investoinnille, triplaamaan verkkokaupan myynnin ja nostamaan oman väen sitoutumisen sisältöihin + 250% vuodessa!

Kun sinulla on selkeä tavoite mielessä, lähdetään viemään sitä tavoitekohderyhmiesi mieliin yhdessä!  

message@3x-8

Sisällöntuotanto ja sisältömarkkinointi

Kokenut moniosaajatiimimme tuottaa yrityksellesi sisältöä, joka vie kohti asetettuja tavoitteita. Teemme sisältötyötä aina tiiviissä yhteistyössä yrityksesi asiantuntijoiden kanssa konsultoivin ottein.

Ehdotamme teille sopivia sisältölajeja ja rohkaisemme myös kokeilemaan uutta. Laadukas sisällöntuotanto vie aikaa, ja siksi asiantuntijamme ovat tukenasi silloin kun heitä tarvitset.

Lue lisää sisällöntuotannosta ja sisältömarkkinoinnista.

Markkinoinnin automaatio

Rutiinitehtävät kannattaa automatisoida, myös markkinoinnissa. Markkinoinnin automaatio tähtää juuri siihen.

Meiltä saat apua markkinoinnin automaation aloitusprojektiin (suunnittelu, valinta ja käyttöönotto) sekä tulosten mittaamiseen ja automaation kehittämiseen. Autamme myös silloin, jos teillä on jo olemassa oleva järjestelmä, josta ei saada toivottua tehoa irti.

Lue lisää markkinoinnin automaatiosta.

Valmennukset

Haluaisitko kehittää yrityksestäsi asiakaslähtöisemmän? Saat meiltä monipuolisesti valmennuksia muun muassa asiakaslähtöiseen sisältömarkkinointiin ja -strategiaan, sisällöntuotantoon, social sellingiin, muutosjohtamiseen ja sosiaalisen median hyödyntämiseen. Tarpeen tullen voimme räätälöidä yrityksellesi sopivan kokonaisuuden.

Lue lisää valmennuksistamme.

Edistetään yhdessä teidän organisaation asiakaslähtöisen, strategisen markkinoinnin suuntaa!  

Ota yhteyttä!

Jutellaan lisää!

Odotuksemme sisältöstrategialle täyttyivät todella hyvin, koska loppuraportti oli niin kattava. Esitys perustuu tutkimukseen ja strategiaan, ja silloin se on meille arvokasta ja luotettavaa tietoa, jota organisaation eri osat voivat hyödyntää. Olemme todella tyytyväisiä Differon työhön.”

–Laura Kultaranta; Telia B2B markkinointi

LauraKultaranta_Telia syvätty-1-1

Lue asiakaslähtöisen sisältömarkkinoinnin saloista Differon blogista

Blogi

Mitä nyt, sisältöstrategia?

Mitä vuoden 2022 sisältöstrategiatöissä korostui? Lue tärpit!

Lue lisää

Blogi Differon joululahjoitus lapsiperheille

Annamme lahjaksi tulevaisuuden – Differon joululahjoitus lapsiperheille

Differo lahjoittaa joulutervehdyksiin varatut rahat Pelastakaa Lapset ry:n Anna lahjaksi tulevaisuus -joulukeräykseen.

Lue lisää

Blogi Seuraa sisältömarkkinointisi tuottamaa myyntiputkea liidistä kaupaksi CRM-järjestelmässä.

Seuraa sisältömarkkinoinnin tuottaman liidin matkaa diiliksi CRM-järjestelmässä

Seuraa sisältömarkkinointisi tuottamaa myyntiputkea liidistä kaupaksi CRM-järjestelmässä.

Lue lisää

Blogi Katri Tanni

Vastuullisuuspolut – kun haluat viedä sanahelinän konkretiaksi kohderyhmillesi

Vastuullisuusteemat kannattaa viedä ja rakentaa poluiksi halutuille sidos- ja kohderyhmille.

Lue lisää