AdobeStock_278471668_hicontrast

Sisältöstrategia

Edelläkävijäyritys tuo asiakasymmärryksen näkyväksi! Autamme sinua strategisen ja taktisen sisältömarkkinoinnin avulla kasvamaan ajatusjohtajaksi. Kehittämämme konkreettiset ja asiakaslähtöiset markkinoinnin työkalut ovat käytössä oman alansa johtavilla yrityksillä.

Lähdetään yhdessä saavuttamaan liiketoimintanne tavoitteita! 

Sisältöstrategiasta saat suunnan myynnille ja markkinoinnille

Sisältöstrategia yhdistää myyntiä, markkinointia ja yrityksenne muita funktioita auttamaan asiakastanne! Se antaa yhteiset raamit ja tavoitteet markkinoinnin ja myynnin yhteistyölle: kenet halutaan tavoittaa, millainen asiakasmatka heillä on ja millä viestillä heitä kannattaa lähestyä? Asiakas haluaa palvelua myynniltä, markkinoinnilta ja asiakaspalvelulta itse valitsemallaan tavalla. Sisältöstrategialla varmistat, että ymmärrys asiakkaan tarpeista on jaettu organisaatiossanne! 

Sisältöstrategiatyössä linjataan:

Tähän kaikkeen saat meiltä kattavan muutosvalmennuksen!

AdobeStock_276242660_nelio-1

Ostajapersoonat

Ostajapersoonien eli ostopäättäjistä tehtyjen profiilien avulla saat tietää, mitä asiakkaasi haluavat tietää ostamisen eri vaiheissa ja miksi yrityksesi osaaminen, tuotteet ja palvelut kiinnostaisivat heitä. Tätä tietoa käyttäen sisällöt kohdennetaan juuri kohderyhmillesi sopiviksi.

Lue lisää ostajapersoonista.

Sisältöpolut

Määrittelemällä sisältöpolut autat asiakastasi saamaan tarvitsemaansa tietoa ja etenemään ostopolulla. Samalla autat yrityksesi omaa väkeä pitämään sisältöstrategian ja sisällöntuotannon suitset tiukasti käsissään.

Lue lisää sisältöpoluista.

Sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma

Suunnittelemalla sisältöjen jakelun eri kanavissa varmistamme, että ne tavoittavat halutun kohderyhmän. Samalla varmistat, että sisällöillä saavutetaan niille asetetut tavoitteet, kuten sivuvierailut tai sisällön lataukset.

Lue lisää sisältökonseptista ja jakelusuunnitelmasta.

Sisältölähtöinen verkkosivu-uudistus

Sisältölähtöisinä verkkosivusi vastaavat asiakkaan tiedontarpeeseen ja auttavat sinua kasvamaan, toisin kuin “lorem ipsum” edellä tehdyt sivut.

Lue lisää sisältölähtöisestä verkkosivu-uudistuksesta.

Asiakaslähtöinen sisältömarkkinointi on investointi kasvuun

Olemme sisältömarkkinoinnin muutostyöllä auttaneet asiakkaitamme mm. avaamaan kansainvälisiä markkinoita, saamaan aikaan 7,5 -kertaisen tuoton sisältömarkkinointi-investoinnille, triplaamaan verkkokaupan myynnin ja nostamaan oman väen sitoutumisen sisältöihin + 250% vuodessa!

Kun sinulla on selkeä tavoite mielessä, lähdetään viemään sitä tavoitekohderyhmiesi mieliin yhdessä!  

message@3x-8
Saana_matalat_hlot_sivuille_1200x627

Sisällöntuotanto ja sisältömarkkinointi

Kokenut moniosaajatiimimme tuottaa yrityksellesi sisältöä, joka vie kohti asetettuja tavoitteita. Teemme sisältötyötä aina tiiviissä yhteistyössä yrityksesi asiantuntijoiden kanssa konsultoivin ottein.

Ehdotamme teille sopivia sisältölajeja ja rohkaisemme myös kokeilemaan uutta. Laadukas sisällöntuotanto vie aikaa, ja siksi asiantuntijamme ovat tukenasi silloin kun heitä tarvitset.

Lue lisää sisällöntuotannosta ja sisältömarkkinoinnista.

Jarno_matalat_hlot_sivuille_1200x627

Markkinoinnin automaatio

Rutiinitehtävät kannattaa automatisoida, myös markkinoinnissa. Markkinoinnin automaatio tähtää juuri siihen.

Meiltä saat apua markkinoinnin automaation aloitusprojektiin (suunnittelu, valinta ja käyttöönotto) sekä tulosten mittaamiseen ja automaation kehittämiseen. Autamme myös silloin, jos teillä on jo olemassa oleva järjestelmä, josta ei saada toivottua tehoa irti.

Lue lisää markkinoinnin automaatiosta.

Paula_matalat_hlot_sivuille_1200x627

Valmennukset

Haluaisitko kehittää yrityksestäsi asiakaslähtöisemmän? Saat meiltä monipuolisesti valmennuksia muun muassa asiakaslähtöiseen sisältömarkkinointiin ja -strategiaan, sisällöntuotantoon, social sellingiin, muutosjohtamiseen ja sosiaalisen median hyödyntämiseen. Tarpeen tullen voimme räätälöidä yrityksellesi sopivan kokonaisuuden.

Lue lisää valmennuksistamme.

Markkinoinnin unelmatiimi laittaa liiketoimintasi kasvuun!

Saat yrityksesi tueksi unelmatiimin, joka tuntee toimialanne erityispiirteet. Monilahjakkaista differolaisista löytyy ammattilaisia jokaiseen tarpeeseen, aina analytiikasta ja automaatiosta sujuvaan sisällöntuotantoon.

Tutustu tiimiimme!

LauraMiraKatri_noBG-1

Sparraamme liiketoiminta-, myynti- ja markkinointijohdon kanssa mielellämme!

Ota yhteyttä!

Jutellaan lisää! 

”Onnistuimme yhdessä luomaan hyvän ja toimivan kokonaisuuden sekä vahvan pohjan digitaaliselle markkinoinnille. Nyt teemme tavoitteellista ja mitattavaa markkinointia ja pystymme palvelemaan verkossa paremmin nykyisiä ja potentiaalisia asiakkaita.”

– Linda Dettmann, Grant Thornton

Differo_Aubergine800x800-1

Lue asiakaslähtöisen sisältömarkkinoinnin saloista Differon blogista

Blogi blogikuva-rekry

Rekry: Sisältöstrategi

Liiketoimintamme kasvaessa haemme nyt tiimiimme mukaan Sisältöstrategia. Haku on auki 30.11.19 saakka, mutta rekrytoimme heti oikean henkilön löydyttyä. Hae pian!

Lue lisää

Blogi Sami_Honkonen

Superpäivä: Miten responsiivinen organisaatio rakennetaan myynti ja markkinointi edellä?

Responsiivinen organisaatio rakennetaan myynti ja markkinointi edellä.

Lue lisää

Blogi karoliina_haikonen-9647

Superpäivä: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen, jos asiakas on keskiössä?

Superpäivässä Kaleva Median sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Karoliina Haikonen puhuu markkinoinnista muutosjohtajana.

Lue lisää

Blogi kirsti-llaasio-vaaka-otsikko-1

Superpäivä tulee: 5 vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle  HappyOrNot Ltd / Kirsti Laasio

Suomalainen asiakas- ja työpäiväkokemusta mittaava HappyOrNot kasvaa hurjaa vauhtia ja toiminnan kansainvälisyys laajenee kaiken aikaa. Yhtiön asiakaskokemuksesta vastaava Kirsti Laasio on ollut yhtiössä yli viiden vuoden ajan näkemässä ja tekemässä kasvua.

Lue lisää