Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Blogi

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
29.12.2023

Selkeä ostopolku ohjaa asiakkaan suoraan luoksesi. Se luo rungon verkkopalvelullesi, sen sisällöille, ohjauksille ja aktivoinneille. Katso tallenne ja opi, kuinka ostopolku rakentuu ja miten asiakkaamme ALD Automotive ja Outokumpu ovat menestyneet ostopolkutyön jälkeen!

Tulevat asiakkaasi tarvitsevat heille suunniteltua sisältöä jo kauan ennen ostopäätöksen syntymistä. Ostopolun avulla varmistat, että pystyt tarjoamaan sitä.

Tutkimusyritys Gartnerin mukaan yrityksellä on jopa 30 % paremmat mahdollisuudet päästä kauppaan saakka, jos se on varhaisemmin mukana asiakkaan matkalla. Osto- ja sisältöpolku on markkinoinnin työkalu, joka perustuu asiakkaiden todellisiin tarpeisiin ja vastaa heidän tärkeimpiin kysymyksiinsä.

LIVEnaarista opit:

  • Miten myynnin ja markkinoinnin yhteinen ostopolkutyö käynnistää muutoksen?
  • Miten suunnittelet ja rakennat toimivan ostopolun?
  • Miten sisällöt ja teknologiat, kuten markkinoinnin automaatio. otetaan mukaan ostopolkuun?
  • Mitä hyötyjä ostopolut ovat tuoneet ALD Automotiven markkinointiin?
  • Miten Outokummun markkinoinnissa on onnistuttu, kun on kulunut vuosi ostopolkutyöstä?

 

Katso LIVEnaari jättämällä yhteystietosi

 

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää