Selkeä ostopolku ohjaa asiakkaan suoraan luoksesi. Se luo rungon verkkopalvelullesi, sen sisällöille, ohjauksille ja aktivoinneille. Katso tallenne ja opi, kuinka ostopolku rakentuu ja miten asiakkaamme ALD Automotive ja Outokumpu ovat menestyneet ostopolkutyön jälkeen!
Tulevat asiakkaasi tarvitsevat heille suunniteltua sisältöä jo kauan ennen ostopäätöksen syntymistä. Ostopolun avulla varmistat, että pystyt tarjoamaan sitä.
Tutkimusyritys Gartnerin mukaan yrityksellä on jopa 30 % paremmat mahdollisuudet päästä kauppaan saakka, jos se on varhaisemmin mukana asiakkaan matkalla. Osto- ja sisältöpolku on markkinoinnin työkalu, joka perustuu asiakkaiden todellisiin tarpeisiin ja vastaa heidän tärkeimpiin kysymyksiinsä.
LIVEnaarista opit:
- Miten myynnin ja markkinoinnin yhteinen ostopolkutyö käynnistää muutoksen?
- Miten suunnittelet ja rakennat toimivan ostopolun?
- Miten sisällöt ja teknologiat, kuten markkinoinnin automaatio. otetaan mukaan ostopolkuun?
- Mitä hyötyjä ostopolut ovat tuoneet ALD Automotiven markkinointiin?
- Miten Outokummun markkinoinnissa on onnistuttu, kun on kulunut vuosi ostopolkutyöstä?
Katso LIVEnaari jättämällä yhteystietosi