sisältömarkkinoinnin valmennus

Blogi: content strategy, sisältö, sisältömarkkinointi, Webinaari

VALMENNUS: Johda organisaatiosi ostopolkujen maailmaan

Differo
23.8.2023

Markkinoinnin muutosagentti: Näin saat osto- ja asiakkuuspolut markkinoinnin fokukseen organisaatiossanne!  

3 x 3 h valmennus Helsingissä alkuvuodesta 2024 

Myynninmaailma järjestää talvella 2024 markkinoinnin muutosagenteille suunnatun maksullisen valmennuksen, josta saat alan parhaat opit ja kokemuksen tuoman ymmärryksen siitä, miten osto- ja asiakaspolut saadaan koko organisaationne agendalle! Valmennuksessa saat vinkkejä siihen, kuinka oma tiimisi ja organisaatiosi liiketoiminnan, myynnin ja markkinoinnin äärellä ymmärtävät asiakaslähtöisen markkinoinnin sekä osto- ja asiakaspolkujen merkityksen.  

Jos asiakaslähtöinen ja ostopolkuihin perustuva myynti- ja markkinointitekeminen ei organisaatiollenne ole vielä tuttua, sinulla saattaa olla haastetta saada muuta organisaatiota innostumaan muutoksesta. Valmennuksen kautta saat vertaisjoukon, Differo-työmallien tuen ja kokemuksemme siitä, miten muutosajatus myydään sisäisesti organisaatiossanne! 

Kenelle: Valmennus on suunnattu markkinoinnin muutosagenteille.  

Valmentaja: Valmennuksen pitävät sisältöstrategiakonsultit Katri Tanni ja Mira Oiva. Valmennuspäiviin saamme mukaan myös yrityksemme muita asiantuntijoita.  

Katri, miksi valmennukseen kannattaa osallistua? 

Differo_henkilostokuvaus_pieni-2

Ostopolkuajatus tarkoittaa asiakaslähtöistä myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä. Monelle organisaatiolle se on iso henkinenkin muutos ja siihen lähteminen saattaa arveluttaa. Suomessa on paljon markkinoinnin muutosagentteja jotka tietävät, että asiakkaat odottavat melko intuitiivista ja itseohjautuvaa ostopolkumallia siitä, miten etenevät ostoprosessissaan. Valmennuksessa tapaat vertaismarkkinoijia joilla on sama haaste edessä kuin sinulla. Yhdistetään joukkovoima siihen, että asiakaslähtöiselle markkinoinnin ja myynnin muutokselle saadaan draivia! 

Paikka: 3 x 3 tunnin valmennustapaamiset Epicenter, Mikonkatu 9, Helsinki.  

Ajankohdat: 

  1. Valmennus tiistaina 19.3.2024 klo 9–12 Helsingissä 

    Agenda: Markkinoinnin ja myynnin yhteinen DNA
    Ostamisen muutoksen perustat, tämän päivän asiakkaan odotukset, sisäinen muutosdraivi - mistä se syntyy?
    Yhteinen lounas ja vertaiskeskustelua

  2. Valmennus tiistaina 2.4.2024 klo 9–12 Helsingissä 

    Agenda: Ostopolku-ideologian myyntivaltit: johdolle, liiketoiminnalle ja myynnille
    Ostopolku markkinoinnin ja myynnin yhdistämisessä, argumentaatiot, yrityscase
    Yhteinen lounas ja vertaiskeskustelua

  3. Valmennus tiistaina 23.4.2024 klo 9–12 Helsingissä 

Agenda: Ostopolkumallien tuoma muutos arjessa
Uusi arki markkinoinnissa, miten organisointi markkinointitiimeissä muuttuu, step-by-step vinkit business casen luomiseksi
Yhteinen lounas ja vertaiskeskustelua

Jos jokin valmennuskerta ei sovi kalenteriisi, mutta haluat tulla valmennukseen, tarjoamme tiiviimmän (1h) yksilövalmennuskerran Teamsilla sinulle sekä kaiken aineiston mitä valmennuskerralla on käyty läpi.   

Hinta: 1900 e + ALV sisältäen 3 x 3 h valmennukset Helsingin keskustassa, Epicenterillä (Mikonkatu 9). Hintaan kuuluu kaikki valmennusaineistot. 

Ilmoittautuminen valmennukseen on auki 10.3.2024 asti. Varmista paikkasi ilmoittautumalla pian, jotta voit hyödyntää mahdollisuuden kehittää osaamistasi!

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää