karoliina_haikonen-9647

Blogi

Superpäivä: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen, jos asiakas on keskiössä?

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
11.10.2019

Työelämässä vain muutos on vakio. Uudistetaan strategiaa, ostetaan ja myydään yrityksiä tai liiketoimintoja, rakennetaan brändiä ja kulttuuria, mietitään palvelumalleja, kehitetään järjestelmiä ja prosesseja, digitalisoidaan. You name it.

Jokainen muutos heijastuu tavalla tai toisella asiakkaisiin ja markkinointi on yleensä etulinjassa kommunikoimassa miten uudet tuulet mahdollistavat asiakkaille ”entistä enemmän ja parempaa”. Siispä on selvää, että markkinoinnin täytyy olla mukana johtamassa muutosta ja pitää asiakkaan tarpeita keskiössä. Tule kuulemaan Karoliinan kokemuksia (muutos)taisteluiden tuoksinoista! Välillä viestinviejä ammutaan, mutta siitäkin selviää hengissä.

karoliina_haikonen-9647

*****

Kaleva Median Karoliina Haikonen tietää mistä puhuu.

Karoliina työskentelee tällä hetkellä sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtajana Kaleva Mediassa. Hänen osaamisen keskiössä on yli 20 vuotta ollut asiakas, oli sitten kyse B2B- tai kuluttajamarkkinoinnista, brändistä, viestinnästä, myynnistä, CRM:stä, asiakaspalvelusta tai niiden yhdistelmästä. Hänen intohimonsa on asiakaslähtöinen strateginen markkinointi: Mitä yritys haluaa olla, keitä se haluaa palvella, miten se erottuu kilpailijoista, mitä arvoa se tuottaa asiakkailleen? Tätä hän pääsee tekemään nykyisessä työssäänkin Kaleva Median sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtajana, kun 120 vuotias mediayhtiö halusi skaalata journalistista osaamistaan kaupalliseen tarkoitukseen ja palkkasi Karoliinan rakentamaan uutta liiketoimintaa.

Tule kuulemaan inspiroiva puheenvuoro Superpäivään ja saat arvokasta kokemusta markkinoijalta muutosjohtajana!

Superpaiva2020_KaroliinaHaikkonen_simple_1200x627-1

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi Tapahtuma verkosssa

LIVEnaari behind the scenes – 7 + 1 oppia tapahtuman toteuttamiseen verkossa

Verkossa järjestettävät tapahtumat ovat nyt suosittuja. Differon oma online-tapahtuma oli menestys, lue tästä parhaat vinkit onnistumiseen!

Lue lisää

Blogi

Kauppa käy niillä, jotka yrittävät ja hyödyntävät digitaalisia markkinointikanavia

Hyödynnä digitaalisia markkinointikanavia ja varmista kaupan käynnin sujuvuus myös poikkeusolosuhteiden aikana.

Lue lisää

Blogi

LIVEnaaritiiseri: Kasvata B2B-brändisi tunnettuutta digitaalisissa kanavissa – kohdennetun sisällön ja mainonnan ABC

B2B-brändin kasvattaminen digikanavissa vaatii asiakasymmärrystä, toistoja ja viestin kiteyttämistä. Lue blogista vinkit, kuinka pääset alkuun!

Lue lisää

Blogi

LIVEnaaritiiseri: Hyödynnätkö Linkedin-mainonnan koko potentiaalin?

Linkedin on B2B-yritykselle parhaimmillaan erinomainen kanava tavoittaa oikea kohderyhmä. Lue Differon blogista vinkit tehokkaaseen Linkedin-mainontaan!

Lue lisää