karoliina_haikonen-9647

Blogi

Superpäivä: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen, jos asiakas on keskiössä?

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
11.10.2019

Työelämässä vain muutos on vakio. Uudistetaan strategiaa, ostetaan ja myydään yrityksiä tai liiketoimintoja, rakennetaan brändiä ja kulttuuria, mietitään palvelumalleja, kehitetään järjestelmiä ja prosesseja, digitalisoidaan. You name it.

Jokainen muutos heijastuu tavalla tai toisella asiakkaisiin ja markkinointi on yleensä etulinjassa kommunikoimassa miten uudet tuulet mahdollistavat asiakkaille ”entistä enemmän ja parempaa”. Siispä on selvää, että markkinoinnin täytyy olla mukana johtamassa muutosta ja pitää asiakkaan tarpeita keskiössä. Tule kuulemaan Karoliinan kokemuksia (muutos)taisteluiden tuoksinoista! Välillä viestinviejä ammutaan, mutta siitäkin selviää hengissä.

karoliina_haikonen-9647

*****

Kaleva Median Karoliina Haikonen tietää mistä puhuu.

Karoliina työskentelee tällä hetkellä sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtajana Kaleva Mediassa. Hänen osaamisen keskiössä on yli 20 vuotta ollut asiakas, oli sitten kyse B2B- tai kuluttajamarkkinoinnista, brändistä, viestinnästä, myynnistä, CRM:stä, asiakaspalvelusta tai niiden yhdistelmästä. Hänen intohimonsa on asiakaslähtöinen strateginen markkinointi: Mitä yritys haluaa olla, keitä se haluaa palvella, miten se erottuu kilpailijoista, mitä arvoa se tuottaa asiakkailleen? Tätä hän pääsee tekemään nykyisessä työssäänkin Kaleva Median sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtajana, kun 120 vuotias mediayhtiö halusi skaalata journalistista osaamistaan kaupalliseen tarkoitukseen ja palkkasi Karoliinan rakentamaan uutta liiketoimintaa.

Tule kuulemaan inspiroiva puheenvuoro Superpäivään ja saat arvokasta kokemusta markkinoijalta muutosjohtajana!

Superpaiva2020_KaroliinaHaikkonen_simple_1200x627-1

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

Rekry: Sisällöntuottaja

Oletko sisällöntuottaja, joka motivoituu tuloksista? Tule meille tiimikaveriksi! 

Lue lisää

Blogi

LIVEnaaritiiseri: Myynnin ja markkinoinnin yhteispelissä voittaa asiakas

Oikean sisällön avulla rakennat luottamusta verkossa jo ennen ensimmäistä myyntikeskustelua. Asiakaslähtöinen, laadukas sisältö vastaa useimmin kysyttyihin kysymyksiin ja asiakkaasi ovat lähempänä ostopäätöstä, kun keskusteluun vihdoin ryhdytään.

Lue lisää

Blogi

LIVEnaaritiiseri: Sisältöstrategia - teenkö itse vai ostanko palveluna?

Kiinnostaako sisältöstrategian tekeminen itse vai haluaisitko ostaa sen suoraan palveluna? Sisältöstrategia määrittelee askelmerkit sisältömarkkinoinnille.

Lue lisää

Blogi

We are hiring!

We are looking for a native-English Content Creator for permanent position to innovate, create & develop content for Differo’s international B2B customers.

Lue lisää