karoliina_haikonen-9647

Blogi

Superpäivä: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen, jos asiakas on keskiössä?

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
11.10.2019

Työelämässä vain muutos on vakio. Uudistetaan strategiaa, ostetaan ja myydään yrityksiä tai liiketoimintoja, rakennetaan brändiä ja kulttuuria, mietitään palvelumalleja, kehitetään järjestelmiä ja prosesseja, digitalisoidaan. You name it.

Jokainen muutos heijastuu tavalla tai toisella asiakkaisiin ja markkinointi on yleensä etulinjassa kommunikoimassa miten uudet tuulet mahdollistavat asiakkaille ”entistä enemmän ja parempaa”. Siispä on selvää, että markkinoinnin täytyy olla mukana johtamassa muutosta ja pitää asiakkaan tarpeita keskiössä. Tule kuulemaan Karoliinan kokemuksia (muutos)taisteluiden tuoksinoista! Välillä viestinviejä ammutaan, mutta siitäkin selviää hengissä.

karoliina_haikonen-9647

*****

Kaleva Median Karoliina Haikonen tietää mistä puhuu.

Karoliina työskentelee tällä hetkellä sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtajana Kaleva Mediassa. Hänen osaamisen keskiössä on yli 20 vuotta ollut asiakas, oli sitten kyse B2B- tai kuluttajamarkkinoinnista, brändistä, viestinnästä, myynnistä, CRM:stä, asiakaspalvelusta tai niiden yhdistelmästä. Hänen intohimonsa on asiakaslähtöinen strateginen markkinointi: Mitä yritys haluaa olla, keitä se haluaa palvella, miten se erottuu kilpailijoista, mitä arvoa se tuottaa asiakkailleen? Tätä hän pääsee tekemään nykyisessä työssäänkin Kaleva Median sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtajana, kun 120 vuotias mediayhtiö halusi skaalata journalistista osaamistaan kaupalliseen tarkoitukseen ja palkkasi Karoliinan rakentamaan uutta liiketoimintaa.

Tule kuulemaan inspiroiva puheenvuoro Superpäivään ja saat arvokasta kokemusta markkinoijalta muutosjohtajana!

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi blogikuva-rekry

Rekry: Sisältöstrategi

Liiketoimintamme kasvaessa haemme nyt tiimiimme mukaan Sisältöstrategia. Haku on auki 30.11.19 saakka, mutta rekrytoimme heti oikean henkilön löydyttyä. Hae pian!

Lue lisää

Blogi Sami_Honkonen

Superpäivä: Miten responsiivinen organisaatio rakennetaan myynti ja markkinointi edellä?

Responsiivinen organisaatio rakennetaan myynti ja markkinointi edellä.

Lue lisää

Blogi karoliina_haikonen-9647

Superpäivä: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen, jos asiakas on keskiössä?

Superpäivässä Kaleva Median sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Karoliina Haikonen puhuu markkinoinnista muutosjohtajana.

Lue lisää

Blogi kirsti-llaasio-vaaka-otsikko-1

Superpäivä tulee: 5 vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle  HappyOrNot Ltd / Kirsti Laasio

Suomalainen asiakas- ja työpäiväkokemusta mittaava HappyOrNot kasvaa hurjaa vauhtia ja toiminnan kansainvälisyys laajenee kaiken aikaa. Yhtiön asiakaskokemuksesta vastaava Kirsti Laasio on ollut yhtiössä yli viiden vuoden ajan näkemässä ja tekemässä kasvua.

Lue lisää