Blogi: Ajankohtaista, Webinaari

DiffeROI-webinaari 25.3.2020: Näin luot hyvän arvolupauksen

Suvi Johansson
Customer centric business is my passion
4.3.2020

Arvolupaus on strategisen markkinoinnin kulmakivi. Ilman selkeää, asiakaslähtöistä kuvausta palveluistasi, on asiakkaan vaikea erottaa sinua kilpailijoistasi. 

Höttöinen, markkinoinnin tarpeisiin kehitelty tyhjä arvolupaus on riski: jos lupausta ei lunasteta yrityksen jokaisella tasolla, asiakas hämmentyy, pettyy ja pahimmassa tapauksessa päätyy kilpailijan puoleen.

DiffeROI-webinaarissa Differon sisältöstrategi, asiakkuustiimin vetäjä Laura Browne avaa asiakaslupauksen anatomiaa ja roolia asiakaslähtöisessä markkinoinnissa. 

Laura on vetänyt kymmeniä arvolupauksen määrittelyprojekteja. Hän käy webinaarissa läpi konkreettisia caseja ja työkaluja, joilla konvertoiva arvolupaus synnytetään.

DiffeROI-webinaarissa opit esimerkiksi:

  1. Mikä on arvolupaus ja mitä hyötyä siitä on yrityksellesi?

  2. Mikä rooli arvolupauksella on asiakaslähtöisessä markkinoinnissa. 

  3. Miten tehokas arvolupaus rakennetaan.

Webinaari: Näin luot tehokkaan arvolupauksen
Aika: keskiviikkona 25.3.2020 kello 9-10

Webinaarissa asiantuntijana on Differon sisältöstrategi Laura Browne. Differon toimitusjohtaja Suvi Johansson toimii webinaarin hostina.

Lataa webinaaritallenne ja webinaarimateriaali täältä! 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää