Arvolupaus on strategisen markkinoinnin kulmakivi. Ilman selkeää, asiakaslähtöistä kuvausta palveluistasi, on asiakkaan vaikea erottaa sinua kilpailijoistasi.
Höttöinen, markkinoinnin tarpeisiin kehitelty tyhjä arvolupaus on riski: jos lupausta ei lunasteta yrityksen jokaisella tasolla, asiakas hämmentyy, pettyy ja pahimmassa tapauksessa päätyy kilpailijan puoleen.
DiffeROI-webinaarissa Differon sisältöstrategi, asiakkuustiimin vetäjä Laura Browne avaa asiakaslupauksen anatomiaa ja roolia asiakaslähtöisessä markkinoinnissa.
Laura on vetänyt kymmeniä arvolupauksen määrittelyprojekteja. Hän käy webinaarissa läpi konkreettisia caseja ja työkaluja, joilla konvertoiva arvolupaus synnytetään.
DiffeROI-webinaarissa opit esimerkiksi:
-
Mikä on arvolupaus ja mitä hyötyä siitä on yrityksellesi?
-
Mikä rooli arvolupauksella on asiakaslähtöisessä markkinoinnissa.
-
Miten tehokas arvolupaus rakennetaan.
Webinaari: Näin luot tehokkaan arvolupauksen
Aika: keskiviikkona 25.3.2020 kello 9-10
Webinaarissa asiantuntijana on Differon sisältöstrategi Laura Browne. Differon toimitusjohtaja Suvi Johansson toimii webinaarin hostina.
Lataa webinaaritallenne ja webinaarimateriaali täältä!