Teema: MARKKINOINTI MUUTOSJOHTAJANA
Tule Superpäivään kuulemaan inspiroivia case-esimerkkejä, saamaan uusia ajatuksia sekä jakamaan kokemuksia ja verkostoitumaan muiden alan ammattilaisten kanssa.
Aika: Torstai 30.1.2020 klo 12.30 - 17.30
Paikka: Sofia Future Farm, Aleksanterinkatu 28 (sisäänkäynti), 00170 Helsinki
Hinta: 249 EUR/hlö
12.30 - 13.00 Saapuminen ja tervetulokahvit
13.00 - 13.15 Tervetulotoivotus Differo & moderaattori Aslak de Silva
13.15 - 13.45 Viisi vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle
Kirsti Laasio, HappyOrNot
13.45 - 14.15 Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen jos asiakas on keskiössä
Karoliina Haikonen, Kaleva Media
14.15 - 14.45 Millaista muutosta kaivataan? B2B-markkinoinnin muutos yrityksissä
Suvi Johansson, Differo
Tauko 14.45 - 15.15
15.15 - 15.45 Muutos ja tuloksen tekeminen – näin siinä onnistuimme yhtä aikaa
Kristiina Lindh, OP-ryhmä
15.45 - 16.15 Responsiivinen organisaatio: näin se rakentuu myynti ja markkinointi edellä!
Sami Honkonen, CEO Dias & Host of Boss Level Podcast
16.15 - 16.45 Paneelikeskustelu: Miten lähteä viemään muutosta eteenpäin?
Paneelissa mukana Paula Narkiniemi Neste, Mika Patrakka Elomatic, Tarja Röytiö Posti, Pia Viinamäki, ePassi Payments
Verkostoitumista
Pientä syötävää ja viiniä tarjolla
Tilaisuus päättyy klo 17.30
Näin saat strategisen, taktisen ja tuotemarkkinoinnin toimimaan yhdessä, Kirsti Laasio HappyOrNot Ltd.
(Kuva: Marjaana Malkamäki)
Näin saat asiakkaan markkinoinnin ja myynnin muutoksen keskiöön! Sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Karoliina Haikonen / Kaleva Media Oy
Kristiina Lindh on digitaalisen markkinoinnin ja myynnin johtaja OP-konsernissa. Hän kertoo puheessaan, miten markkinoinnin ekosysteemi rakennettiin OP:llä ja miten laajasta muutoksesta huolimatta, saatiin tehtyä samaan aikaan entistä parempia tuloksia.
Lue miten OP on vienyt muutosta eteenpäin
Asiakas aloittaa matkansa markkinoinnin ja myynnin kontaktipisteistä. Mitä jos organisaatio voisi rakentua responsiiviseksi myynnin ja markkinoinnin keräämän asiakasymmärryksen myötä?
Näkemykselliset markkinoinnin superammattilaiset auttoivat ideoimaan tulevaa Superpäivää 2020. Viisaat päänsä löivät yhteen Katri Tannin (toinen vasemmalta) vetämänä vasemmalta lukien Tarja Röytiö Postilta, Pia Viinamäki ePassi Paymentsilta, Mika Patrakka Elomaticilta sekä Paula Narkiniemi Nesteeltä.