Superpaiva2020_socialmedia_1200x627_puhujat

Strategisen sisältömarkkinoinnin Superpäivä 30.1.2020!

Teema: MARKKINOINTI MUUTOSJOHTAJANA!

Superpäivä 2020: Markkinointi muutosjohtajana

Tule Superpäivään kuulemaan inspiroivia case-esimerkkejä, saamaan uusia ajatuksia sekä jakamaan kokemuksia ja verkostoitumaan muiden alan ammattilaisten kanssa.

Aika: Torstai 30.1.2020 klo 12.30 - 17.30

Paikka: Sofia Future Farm, Sofiankatu 4, 00170 Helsinki

Hinta:
249 Eur/hlö 


Ohjelma:

12.30-13.00 Saapuminen ja tervetulokahvit

13.00 Tervetulotoivotus Differo & moderaattori Aslak de Silva

13.15 Viisi vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle / Kirsti Laasio / HappyOrNot 

13.45 Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen jos asiakas on keskiössä / Karoliina Haikonen / Kaleva Media 

14.15 Mitä muutosta kaivataan? Markkinointipäättäjätutkimuksen tulokset / Suvi Johansson / Differo 

Tauko 14.45-15.15

15.15-15.45 Muutos ja tuloksen tekeminen – näin siinä onnistuimme Kristiina Lindh / Digitaalisen markkinoinnin ja myynnin johtaja, OP-ryhmä

15.45-16.15 Responsiivinen organisaatio: näin se rakentuu myynti ja markkinointi edellä! Sami Honkonen / CEO Dias & Host of Boss Level Podcast  

Paneelikeskustelu Miten tarttua muutokseen? Paneelissa mukana Paula Narkiniemi Neste Oyj, Mika Patrakka Elomatic Oy, Tarja Röytiö Posti Oy, Pia Viinamäki, ePassi Payments Oy

Kevyttä syötävää

Ohjelma päättyy klo 17.30  

Klo 13.15-13.45 Viisi vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle

Näin saat strategisen, taktisen ja tuotemarkkinoinnin toimimaan yhdessä, Kirsti Laasio HappyOrNot Ltd.

(Kuva: Marjaana Malkamäki)

Lue Kirstin vinkit blogista!

 

Kirsti Laasio (Kuva: Marjaana Malkamäki)

Klo 13.45-14.15: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen jos asiakas on keskiössä?

Näin saat asiakkaan markkinoinnin ja myynnin muutoksen keskiöön! Sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Karoliina Haikonen / Kaleva Media Oy 

Lue Karoliinan ajatuksista blogista! 

karoliina_haikonen-9647

Klo 14.45-15.15 Muutos ja tuloksen tekeminen – näin siinä onnistuimme

Kristiina Lindh on digitaalisen markkinoinnin ja myynnin johtaja OP-konsernissa. Hän kertoo puheessaan, miten markkinoinnin ekosysteemi rakennettiin OP:llä ja miten laajasta muutoksesta huolimatta, saatiin tehtyä samaan aikaan entistä parempia tuloksia. 

Lue miten OP on vienyt muutosta eteenpäin

 

 

kristiinalindh

15.45-16.15: Responsiivinen organisaatio: näin se rakentuu myynti ja markkinointi edellä! 

Asiakas aloittaa matkansa markkinoinnin ja myynnin kontaktipisteistä. Mitä jos organisaatio voisi rakentua responsiiviseksi myynnin ja markkinoinnin keräämän asiakasymmärryksen myötä? 

Lue lisää Sami Honkosen ajatuksista ja puheen näkökulmista! 

Sami_Honkonen

Superpäivän 2020 ohjelmaa ja teemaa sparrasi näkemyksellinen joukko markkinoinnin ja myynnin ammattilaisia!

superpaiva-Differo_advisory_board_052019_small-1

Näkemykselliset markkinoinnin superammattilaiset auttoivat ideoimaan tulevaa Superpäivää 2020. Viisaat päänsä löivät yhteen Katri Tannin (toinen vasemmalta) vetämänä vasemmalta lukien Tarja Röytiö Postilta, Pia Viinamäki ePassi Paymentsilta, Mika Patrakka Elomaticilta sekä Paula Narkiniemi Nesteeltä.

BOOM! 5 räjäyttävää syytä osallistua sisältömarkkinoinnin Superpäivään 2020

  1. Kaipaako markkinointisi lisää tuloksia? Tule ja saat käytännössä testatut ja toimivimmat vinkit siihen, miten viedä tekemisenne uudelle tasolle!
  2. Paikalla Suomen edistyksellisimmät ja kannuksensa ansainneet markkinoijat – mikä tilaisuus verkostoitumiseen!
  3. Ei turhanpäiväistä jaarittelua – saat näkemyksiä ja vakuuttavia vinkkejä suoraan tosielämästä vietäväksi konkretiaan vaikkapa jo heti seuraavana päivänä!
  4. I 💗 markkinointi – hanki itsellesi tartunta asiakaslähtöisemmästä tavasta markkinoida ja anna ilon näkyä työyhteisössäsi innostamassa muitakin!
  5. Iltapäivä poissa työpöydän äärestä virkistää mieltä ja saat hetkisen aikaa miettiä työsi kannalta merkittäviä asioita eri näkökulmasta!

Ilmoittaudu Superpäivään!

  • Varmista paikkasi sisältömarkkinoinnin ykköstapahtumassa!
  • Isompien ryhmien ilmoittautumiset sähköpostitse: info@differo.fi
  • Ilmoittautuminen tapahtumaan on sitova. Voit perua ilmoittautumisen maksutta 30.12. saakka - jos esteitä tulee tämän jälkeen, kollegasi on tervetullut puolestasi. 
  • Lähetämme tapahtumasta laskun ilmoittamaasi laskutusosoitteeseen. Laskun eräpäivä on 2 viikkoa ennen tapahtumaa.