Blogi: sisältömarkkinointi, sisältöstrategia

Varaa veloitukseton konsultaatio sisältömarkkinoinnista

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
1.3.2023

Haluatko kehittää yrityksesi markkinointia ja myyntiä? Kiinnostavatko sinua sisältöstrategia ja sisältömarkkinointi? Olet saapunut oikeaan osoitteeseen!

Tuloksellinen sisältömarkkinointi selvästi kutkuttelee sinua! Haluaisitko päästä vaihtamaan ajatuksia Katrin kanssa? Siis sen suomalaisen sisältöstrategian pioneerin, tietokirjailijan ja Differon perustaja Katri Tannin kanssa?

 Voit varata 15–30 minuuttia Katrin kalenterista sisältöstrategian sparrailua varten. Ei maksa mitään eikä sido mihinkään. Mitä nyt saatat saada loistavia ideoita yrityksesi markkinointiin!
Tapaaminen on etänä Teamsilla.

Tavoitat Katrin myös sähköpostilla tai soittamalla: katri.tanni@differo.fi tai puh. 044 592 8330.


Valitse päivä, konsultaation kesto ja kellonaika.

 

 

Miksi varaisit tapaamisen?

  • Tapaaminen ei sido sinua mihinkään.

  • Saat uusia ideoita ja sparrailua markkinointitavoitteidesi saavuttamiseksi.

  • Hyvällä onnella voit saada uuden kumppanin suunnittelemaan ja toteuttamaan kanssasi strategista sisältömarkkinointia.

B2B-ostamisen uusi aika – opasta asiakas luoksesi

Katri Tannin uusi teos keskittyy kuvaamaan B2B-ostamisessa meneillään olevaa muutosta ja tarjoaa ratkaisuja ja näkökulmia myynnin ja markkinoinnin muutokseen. Kirja antaa vinkit, miten kuljet mukana asiakkaan ostomatkalla.

Tutustu tarkemmin B2B-ostamisen muutokseen

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää

Blogi

Analytiikka kertoo: sisältömarkkinointi tukee Outokummun asiakkaiden pitkiä ostopolkuja

Syvällinen asiakasymmärrys ja sisältöpolkuajattelu auttavat Outokumpua kohdentamaan sisältömarkkinoinnin oikein ja saamaan näkyviä, mitattavia tuloksia. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 2/3: Case Knowit Solutions

Miten B2B-sisältömarkkinointi kehittyy? Strateginen ja taktinen sisältömarkkinointi ovat sekä brändin kehittämistä että myynnin edistämistä.

Lue lisää

Blogi Sisältömarkkinoinnin tulevaisuus

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 1/3: Case AFRY

Mihin strateginen sisältömarkkinointi on menossa B2B:ssä? Koostimme näkemyksiä edistyksellisten, sisältömarkkinointia hyödyntävien yritysten kanssa.

Lue lisää