Blogi: sisältömarkkinointi, sisältöstrategia

Varaa veloitukseton konsultaatio sisältömarkkinoinnista

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
1.3.2023

Haluatko kehittää yrityksesi markkinointia ja myyntiä? Kiinnostavatko sinua sisältöstrategia ja sisältömarkkinointi? Olet saapunut oikeaan osoitteeseen!

Tuloksellinen sisältömarkkinointi selvästi kutkuttelee sinua! Haluaisitko päästä vaihtamaan ajatuksia Katrin kanssa? Siis sen suomalaisen sisältöstrategian pioneerin, tietokirjailijan ja Differon perustaja Katri Tannin kanssa?

 Voit varata 15–30 minuuttia Katrin kalenterista sisältöstrategian sparrailua varten. Ei maksa mitään eikä sido mihinkään. Mitä nyt saatat saada loistavia ideoita yrityksesi markkinointiin!
Tapaaminen on etänä Teamsilla.

Tavoitat Katrin myös sähköpostilla tai soittamalla: katri.tanni@differo.fi tai puh. 044 592 8330.


Valitse päivä, konsultaation kesto ja kellonaika.

 

 

Miksi varaisit tapaamisen?

  • Tapaaminen ei sido sinua mihinkään.

  • Saat uusia ideoita ja sparrailua markkinointitavoitteidesi saavuttamiseksi.

  • Hyvällä onnella voit saada uuden kumppanin suunnittelemaan ja toteuttamaan kanssasi strategista sisältömarkkinointia.

B2B-ostamisen uusi aika – opasta asiakas luoksesi

Katri Tannin uusi teos keskittyy kuvaamaan B2B-ostamisessa meneillään olevaa muutosta ja tarjoaa ratkaisuja ja näkökulmia myynnin ja markkinoinnin muutokseen. Kirja antaa vinkit, miten kuljet mukana asiakkaan ostomatkalla.

Tutustu tarkemmin B2B-ostamisen muutokseen

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi sisältömarkkinoinnin valmennus

VALMENNUS: Johda markkinointia ostopolkujen avulla

Tässä 3-osaisessa valmennuksessa pureudumme siihen, miten johtaa sisältömarkkinointia ostopolkujen avulla. Saat myös käyttöösi toimivat työmallit!

Lue lisää

Blogi Saavuta sisältömarkkinoinnin tavoitteet

Johda, optimoi ja ulkoista – saavuta sisältömarkkinoinnin tavoitteet ja menesty!

Sisältömarkkinoinnin tehokas johtaminen, resurssien optimointi ja kumppanitarpeen tunnistaminen auttavat menestymään. Tee tavoitteellista sisältömarkkinointia näillä vinkeillä!

Lue lisää

Blogi

3 vinkkiä, miten johtaa jatkuvaa sisältömarkkinointia

Suunnitelmallinen ja jatkuva sisältömarkkinointi nappaa potentiaalista asiakasta hihasta juuri oikeaan aikaan, oikeassa hetkessä ja oikeassa paikassa.

Lue lisää

Blogi

Asiakaspolulle kohdennettu viestintä tuo arvoa nykyasiakkaille

Onko nykyasiakasviestintä päässyt näivettymään yleisiksi uutiskirjeiksi? Asiakaspolulle kohdennetut sisällöt syventävät asiakkuutta ja tukevat lisämyyntiä.

Lue lisää