Blogi: sisältömarkkinointi, sisältöstrategia

Varaa veloitukseton konsultaatio sisältömarkkinoinnista

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
1.3.2023

Haluatko kehittää yrityksesi markkinointia ja myyntiä? Kiinnostavatko sinua sisältöstrategia ja sisältömarkkinointi? Olet saapunut oikeaan osoitteeseen!

Tuloksellinen sisältömarkkinointi selvästi kutkuttelee sinua! Haluaisitko päästä vaihtamaan ajatuksia Katrin kanssa? Siis sen suomalaisen sisältöstrategian pioneerin, tietokirjailijan ja Differon perustaja Katri Tannin kanssa?

 Voit varata 15–30 minuuttia Katrin kalenterista sisältöstrategian sparrailua varten. Ei maksa mitään eikä sido mihinkään. Mitä nyt saatat saada loistavia ideoita yrityksesi markkinointiin!
Tapaaminen on etänä Teamsilla.

Tavoitat Katrin myös sähköpostilla tai soittamalla: katri.tanni@differo.fi tai puh. 044 592 8330.


Valitse päivä, konsultaation kesto ja kellonaika.

 

 

Miksi varaisit tapaamisen?

  • Tapaaminen ei sido sinua mihinkään.

  • Saat uusia ideoita ja sparrailua markkinointitavoitteidesi saavuttamiseksi.

  • Hyvällä onnella voit saada uuden kumppanin suunnittelemaan ja toteuttamaan kanssasi strategista sisältömarkkinointia.

B2B-ostamisen uusi aika – opasta asiakas luoksesi

Katri Tannin uusi teos keskittyy kuvaamaan B2B-ostamisessa meneillään olevaa muutosta ja tarjoaa ratkaisuja ja näkökulmia myynnin ja markkinoinnin muutokseen. Kirja antaa vinkit, miten kuljet mukana asiakkaan ostomatkalla.

Tutustu tarkemmin B2B-ostamisen muutokseen

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi Millaiset sisällöt toimivat asiakaspolulla?

Millaiset sisällöt toimivat asiakaspolulla? 7 esimerkkiä

Nykyasiakkaasi ansaitsevat räätälöityä, laadukasta sisältöä. Lue esimerkkejä sisältötyypeistä, jotka toimivat asiakkuuden aikaisessa sisältömarkkinoinnissa.

Lue lisää

Blogi

Sisältöstrategian ilmiöt osa 3 – Johda ja jalkauta – milloin sisältöstrategia kannattaa uudistaa?

Kun liiketoiminnassa tapahtuu muutoksia, on myös aika päivittää sisältöstrategiaa. Sisältöstrategia on työväline sanoittamaan muuttuneen liiketoimintastrategian palat kokonaiseksi palapeliksi.

Lue lisää

Blogi Inhimilliset arvot ja vastuullisuus ovat nousseet osaksi sisältöstrategiaa ja B2B-ostajan ostopolkua.

Sisältöstrategian ilmiöt osa 2: Inhimillisyyttä ostoprosessiin – vastuullisuus nousee osaksi myös B2B-ostokäyttäytymistä

Inhimilliset arvot ja vastuullisuus ovat nousseet osaksi sisältöstrategiaa ja B2B-ostajan ostopolkua.

Lue lisää

Blogi Sisältömarkkinoinnissa tavoitellaan nyt fokusoituneempaa sisältöstrategiaa ja sisältömarkkinoinnin prosessia.

Sisältöstrategian ilmiöt osa 1: fokus kuntoon ja rohkeutta sisältömarkkinoinnin prosessiin

Sisältömarkkinoinnissa tavoitellaan nyt fokusoituneempaa sisältöstrategiaa ja sisältömarkkinoinnin prosessia.

Lue lisää