Blogi: sisältömarkkinointi, sisältöstrategia

Varaa veloitukseton konsultaatio sisältömarkkinoinnista

Mira Oiva

Mira Oiva
Innovatiivinen ja pirskahteleva markkinoinnin fasilitaattori, joka rakastaa tarinankerrontaa ja modernia, strategista markkinointia.
1.3.2023

Haluatko kehittää yrityksesi markkinointia ja myyntiä? Kiinnostavatko sinua sisältöstrategia ja sisältömarkkinointi? Olet saapunut oikeaan osoitteeseen!

Tuloksellinen sisältömarkkinointi selvästi kutkuttelee sinua! Haluaisitko päästä vaihtamaan ajatuksia Miran kanssa?

 Voit varata 15–30 minuuttia Miran kalenterista sisältöstrategian sparrailua varten. Ei maksa mitään eikä sido mihinkään. Mitä nyt saatat saada loistavia ideoita yrityksesi markkinointiin!
Tapaaminen on etänä Teamsilla.

Tavoitat Miran sähköpostilla tai soittamalla: mira.oiva@myynninmaailma.fi tai puh. +358 50 447 9722


 

Miksi varaisit tapaamisen?

  • Tapaaminen ei sido sinua mihinkään.

  • Saat uusia ideoita ja sparrailua markkinointitavoitteidesi saavuttamiseksi.

  • Hyvällä onnella voit saada uuden kumppanin suunnittelemaan ja toteuttamaan kanssasi strategista sisältömarkkinointia.

B2B-ostamisen uusi aika – opasta asiakas luoksesi

Katri Tannin uusi teos keskittyy kuvaamaan B2B-ostamisessa meneillään olevaa muutosta ja tarjoaa ratkaisuja ja näkökulmia myynnin ja markkinoinnin muutokseen. Kirja antaa vinkit, miten kuljet mukana asiakkaan ostomatkalla.

Tutustu tarkemmin B2B-ostamisen muutokseen

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää