sisältömarkkinoinnin valmennus

Blogi: content strategy, sisältö, sisältömarkkinointi, Webinaari

VALMENNUS: Johda markkinointia ostopolkujen avulla

Differo
23.8.2023

Nosta kohdeasiakkaidesi osto- ja asiakkuuspolut markkinoinnin fokukseen!  

3 X 3 h valmennus Helsingissä syyskaudella 2023 

Differo järjestää syksyllä 2023 markkinointipäättäjille suunnatun valmennuksen, josta saat alan parhaat opit ja työmallit asiakaslähtöisen markkinoinnin kehittämiseen. Valmennuksessa saat vinkkejä siihen, kuinka oma tiimisi ja yhteistyökumppanisi ymmärtävät asiakaslähtöisen markkinoinnin sekä osto- ja asiakaspolkujen merkityksen ja tekevät yhdessä töitä niiden kehittämiseksi.  

Tehokkaasta, asiakaslähtöisestä markkinoinnista hyötyy myös myynti. Lopputuloksena johdat markkinoinnin fokusta isossa orkesterissa enemmän kohti liiketoiminnallisia tavoitteita. 

Kenelle: Valmennus on suunnattu markkinointia johtaville tai sellaisiksi aikoville.  

Valmentaja: Valmennuksen vetää Differon sisältöstrategiakonsultti Katri Tanni. Valmennuspäiviin saamme mukaan myös yrityksemme muita asiantuntijoita.  

Katri, miksi valmennukseen kannattaa osallistua? 

Differo_henkilostokuvaus_pieni-2

Ostopolut eivät ole vain sananhelinää tai yksittäinen tapa liittää ostamista auttavat kanavat ja sisällöt toisiinsa. Valmennuksen jälkeen ymmärrät, miten ostopolut voivat aidosti tukea liiketoiminnan tavoitteita ja edistää asiakkaidenne ostoprosessia. 

Seuraava iso organisaatioita muuttava uudistus on nähdäkseni se, että myynti digitalisoituu kuten markkinoinnille jo on käynyt. Ostopolku-osaamisella luot organisaatioonne valmiudet muutokseen ja saatte kilpailuetua markkinassa.”  

Paikka: 3 kertaa valmennustapaamiset Helsingissä (a 3 h) kerta 

Ajankohdat: 

  1. Valmennus tiistaina 17.10.2023 klo 9–12 Helsingissä 

    Agenda: Ostamisen muutos, markkinoinnin ja myynnin digitalisoituminen 

    Ostamisen muutoksen perustat, muutos ilmiönä markkinoinnin arjessa, uusi yhteys myyntiin 

  2. Valmennus perjantaina 3.11.2023 klo 9–12 Helsingissä 

    Agenda: Ostopolun johtaminen ja työmenetelmät, osa 1  

    Ostopolku markkinoinnin ja myynnin yhdistämisessä, ostajapersoonat, työmallien hyödyntäminen arjessa, yrityscase

  3. Valmennus torstaina 23.11.2023 klo 9-12 

Agenda: Ostopolun johtaminen ja työmenetelmät, osa 2 

Teknologiat ja data johtamisen tukena (Myma-asiantuntija mukana), lähentyvä yhteistyö myynnin kanssa, kohti myynnin digitalisoitumista, yhteenveto ja palaute

Tarkempi valmennuspaikka ilmoitetaan myöhemmin. Tila tulee sijaitsemaan Helsingin keskustassa.  

Jos jokin valmennuskerta ei sovi kalenteriisi, mutta haluat tulla valmennukseen, tarjoamme tiiviimmän (1h) yksilövalmennuskerran Teamsilla sinulle sekä kaiken aineiston mitä valmennuskerralla on käyty läpi.   

Hinta: 1900 e + ALV. Sis. 3 X 3 h valmennukset Helsingin keskustassa, valmennusaineistot.    

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 30.9.!

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi sisältömarkkinoinnin valmennus

VALMENNUS: Johda markkinointia ostopolkujen avulla

Tässä 3-osaisessa valmennuksessa pureudumme siihen, miten johtaa sisältömarkkinointia ostopolkujen avulla. Saat myös käyttöösi toimivat työmallit!

Lue lisää

Blogi Saavuta sisältömarkkinoinnin tavoitteet

Johda, optimoi ja ulkoista – saavuta sisältömarkkinoinnin tavoitteet ja menesty!

Sisältömarkkinoinnin tehokas johtaminen, resurssien optimointi ja kumppanitarpeen tunnistaminen auttavat menestymään. Tee tavoitteellista sisältömarkkinointia näillä vinkeillä!

Lue lisää

Blogi

3 vinkkiä, miten johtaa jatkuvaa sisältömarkkinointia

Suunnitelmallinen ja jatkuva sisältömarkkinointi nappaa potentiaalista asiakasta hihasta juuri oikeaan aikaan, oikeassa hetkessä ja oikeassa paikassa.

Lue lisää

Blogi

Asiakaspolulle kohdennettu viestintä tuo arvoa nykyasiakkaille

Onko nykyasiakasviestintä päässyt näivettymään yleisiksi uutiskirjeiksi? Asiakaspolulle kohdennetut sisällöt syventävät asiakkuutta ja tukevat lisämyyntiä.

Lue lisää