Blogi: Ajankohtaista

Iana Vesa liittyy sisältöstrategiksi Differon riveihin SRV:ltä

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
17.8.2017

Sisältöstrategian erikoisosaaja Differo rekrytoi jälleen kokeneen sisältömarkkinoinnin ammattilaisen. Isoista yrityksistä Differolle siirtyneiden joukkoon liittyy Iana Vesa 1.9.2017 alkaen.

Iana Vesalla on rakennuttamisen pörssiyrityksestä yli 13 vuoden kattava markkinointiviestinnän kokemus sisältäen mm. markkinointiautomaation ja palvelumuotoilun osaamista. Iana siirtyy Differolle sisältöstrategiksi SRV:ltä palvelumuotoilijan tehtävistä.

Sisältöstrategiatyö, verkkosivustouudistukset ja markkinointiautomaation tehokas hyödyntäminen vaativat asiakaslähtöistä ajattelua ja palvelumuotoilun työkaluja. Siksi Iana on oiva vahvistus differolaisten jo ennestään kovaan osaamiseen. Me haluamme erottua sillä, että nostamme tasoa kaiken aikaa kohti pohjoismaista kärkeä, kertoo Differon toimitusjohtaja Katri Tanni.

Tutustu Ianan LinkedIn-profiiliin.

Differolaiset jo kolmella paikkakunnalla

Differolaisten koti on verkossa, mutta Differo jalkautuu yhä vahvemmin myös pk-seudulle. Differolaisten Helsingin toimisto löytyy aivan ydinkeskustasta, Graniittitalosta. Differolaiset vaikuttavat lisäksi Tampereella ja Jyväskylässä.

Differon asiakkaita ovat tällä hetkellä mm. Aditro, A-Insinöörit, HappyOrNot, Honkajoki Oy, Puustelli sekä WWF. Näitä ja muita Differon asiakkaita palvelee 13 kokenutta sisältömarkkinoinnin ammattilaista. Differolaisten entisiä työnantajia ovat mm. Kemira, Alma Media, Trainers House, Affecto, Isännöintiliitto, UPM ja Fastems. Yrityksen budjetoitu liikevaihto vuodelle 2017 on 1,3 M€.

Lisätietoja antaa mielellään Katri: 044 5928 330, katri.tanni@differo.fi.

 

Piditkö lukemastasi? Jaa kirjoitus myös omalle verkostollesi!

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi Karoliina Haikonen

Superpäivä: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen, jos asiakas on keskiössä?

Superpäivässä Kaleva Median sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Karoliina Haikonen puhuu markkinoinnista muutosjohtajana.

Lue lisää

Blogi kirsti-llaasio-vaaka-otsikko-1

Superpäivä tulee: 5 vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle  HappyOrNot Ltd / Kirsti Laasio

Suomalainen asiakas- ja työpäiväkokemusta mittaava HappyOrNot kasvaa hurjaa vauhtia ja toiminnan kansainvälisyys laajenee kaiken aikaa. Yhtiön asiakaskokemuksesta vastaava Kirsti Laasio on ollut yhtiössä yli viiden vuoden ajan näkemässä ja tekemässä kasvua.

Lue lisää

Blogi sima-panostukset-nyt

Miten yritykset budjetoivat sisältömarkkinointiin? Katso kyselymme tulokset.

Kysyimme sisältömarkkinonnin budjetointi -webinaarin osallistujilta, miten he omaa sisältömarkkinointibudjettia rakentavat nyt ja tulevaisuudessa.

Lue lisää

Blogi success-4281481_1280

Asiakaslähtöisen myynnin ja markkinoinnin etulinjassa organisoidutaan uudelleen

Asiakaslähtöinen myynti ja markkinointi yhdistävät voimansa tavoitteenaan tunnistaa asiakkaan ostokäyttäytyminen ja tukea asiakkaan matkaa.

Lue lisää