Differon webinaaritallenne
Jatkuva ja suunnitelmallinen sisältömarkkinointi tekee asiakkaan ostomatkasta sujuvan ja innostavan.
Ostopolun vaiheisiin harkiten kootut kohdennetut sisällöt varmistavat, että asiakas löytää kaipaamansa tiedon nopeasti ja näppärästi. Samalla asiakas vakuuttuu juuri sinun yrityksesi asiantuntijuudesta.
Mutta miten moderni sisältömarkkinoinnin prosessi toimii tehokkaasti ja varmistuu, että viestit saavuttavat oikean henkilön oikeaan aikaan ja oikeassa kanavassa?
Sisältömarkkinoinnin asiantuntijat Elina Niiranen ja Mira Oiva avaavat Differon webinaarissa jatkuvan, suunnitelmallisen sisältömarkkinoinnin johtamisen ja organisoimisen sudenkuoppia ja kertovat kolme parasta vinkkiä niiden välttämiseen.
Lataa webinaaritallenne ja opi, miten
- voit tehdä sisältömarkkinointia suunnitelmallisesti, säännöllisesti, toimivasti ja tehokkaasti
- voit johtaa ja organisoida sisältömarkkinointia sisäisesti eri kokoisissa yrityksissä
- yrityksesi sisältömarkkinointiresurssit kannattaa suunnata tehokkaasti.
Sisältömarkkinointi tukee yrityksesi koko markkinointia, kun sen pohjana toimii vakuuttava ja vaikuttava strategia!
Lataa tallenne!