Blogi: sisältö, sisältömarkkinointi, sisältöstrategia, Webinaarit

3 vinkkiä, miten johtaa jatkuvaa sisältömarkkinointia

Differo
8.5.2023

Differon webinaaritallenne

Jatkuva ja suunnitelmallinen sisältömarkkinointi tekee asiakkaan ostomatkasta sujuvan ja innostavan.

 

Ostopolun vaiheisiin harkiten kootut kohdennetut sisällöt varmistavat, että asiakas löytää kaipaamansa tiedon nopeasti ja näppärästi. Samalla asiakas vakuuttuu juuri sinun yrityksesi asiantuntijuudesta.

Mutta miten moderni sisältömarkkinoinnin prosessi toimii tehokkaasti ja varmistuu, että viestit saavuttavat oikean henkilön oikeaan aikaan ja oikeassa kanavassa?

Sisältömarkkinoinnin asiantuntijat Elina Niiranen ja Mira Oiva avaavat Differon webinaarissa jatkuvan, suunnitelmallisen sisältömarkkinoinnin johtamisen ja organisoimisen sudenkuoppia ja kertovat kolme parasta vinkkiä niiden välttämiseen.

Lataa webinaaritallenne ja opi, miten

  1. voit tehdä sisältömarkkinointia suunnitelmallisesti, säännöllisesti, toimivasti ja tehokkaasti
  2. voit johtaa ja organisoida sisältömarkkinointia sisäisesti eri kokoisissa yrityksissä
  3. yrityksesi sisältömarkkinointiresurssit kannattaa suunnata tehokkaasti.

Sisältömarkkinointi tukee yrityksesi koko markkinointia, kun sen pohjana toimii vakuuttava ja vaikuttava strategia!

Lataa tallenne!

 

 

 

 

 

 

 

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää