Blogi: sisältö, sisältömarkkinointi, sisältöstrategia, Webinaarit

3 vinkkiä, miten johtaa jatkuvaa sisältömarkkinointia

Differo
8.5.2023

Differon webinaaritallenne

Jatkuva ja suunnitelmallinen sisältömarkkinointi tekee asiakkaan ostomatkasta sujuvan ja innostavan.

 

Ostopolun vaiheisiin harkiten kootut kohdennetut sisällöt varmistavat, että asiakas löytää kaipaamansa tiedon nopeasti ja näppärästi. Samalla asiakas vakuuttuu juuri sinun yrityksesi asiantuntijuudesta.

Mutta miten moderni sisältömarkkinoinnin prosessi toimii tehokkaasti ja varmistuu, että viestit saavuttavat oikean henkilön oikeaan aikaan ja oikeassa kanavassa?

Sisältömarkkinoinnin asiantuntijat Elina Niiranen ja Mira Oiva avaavat Differon webinaarissa jatkuvan, suunnitelmallisen sisältömarkkinoinnin johtamisen ja organisoimisen sudenkuoppia ja kertovat kolme parasta vinkkiä niiden välttämiseen.

Lataa webinaaritallenne ja opi, miten

  1. voit tehdä sisältömarkkinointia suunnitelmallisesti, säännöllisesti, toimivasti ja tehokkaasti
  2. voit johtaa ja organisoida sisältömarkkinointia sisäisesti eri kokoisissa yrityksissä
  3. yrityksesi sisältömarkkinointiresurssit kannattaa suunnata tehokkaasti.

Sisältömarkkinointi tukee yrityksesi koko markkinointia, kun sen pohjana toimii vakuuttava ja vaikuttava strategia!

Lataa tallenne!

 

 

 

 

 

 

 

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi sisältömarkkinoinnin valmennus

VALMENNUS: Johda markkinointia ostopolkujen avulla

Tässä 3-osaisessa valmennuksessa pureudumme siihen, miten johtaa sisältömarkkinointia ostopolkujen avulla. Saat myös käyttöösi toimivat työmallit!

Lue lisää

Blogi Saavuta sisältömarkkinoinnin tavoitteet

Johda, optimoi ja ulkoista – saavuta sisältömarkkinoinnin tavoitteet ja menesty!

Sisältömarkkinoinnin tehokas johtaminen, resurssien optimointi ja kumppanitarpeen tunnistaminen auttavat menestymään. Tee tavoitteellista sisältömarkkinointia näillä vinkeillä!

Lue lisää

Blogi

3 vinkkiä, miten johtaa jatkuvaa sisältömarkkinointia

Suunnitelmallinen ja jatkuva sisältömarkkinointi nappaa potentiaalista asiakasta hihasta juuri oikeaan aikaan, oikeassa hetkessä ja oikeassa paikassa.

Lue lisää

Blogi

Asiakaspolulle kohdennettu viestintä tuo arvoa nykyasiakkaille

Onko nykyasiakasviestintä päässyt näivettymään yleisiksi uutiskirjeiksi? Asiakaspolulle kohdennetut sisällöt syventävät asiakkuutta ja tukevat lisämyyntiä.

Lue lisää