Blogi: sisältömarkkinointi, sisältöstrategia, oppaat

10 syytä investoida sisältöstrategiaan - Lataa opas!

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
27.2.2023

Yksi tärkeimpiä liiketoiminta- ja markkinointijohtajien kehityshankkeita on nostaa markkinointi sille kuuluvaan strategiseen asemaan. Siirtyminen liiketoiminnan oikeaksi kädeksi vaatii työkaluja ja järjestelmällisyyttä.

Sisältöstrategian avulla markkinoinnin toimenpiteitä johdetaan yrityksen asiakkaiden lähtökohdista, kääntäen tuotekeskeinen puhe ja lähestyminen asiakaslähtöiseksi puheeksi.

Sisältöstrategian vauhdittamana markkinointi auttaa kasvattamaan myyntiä, erottumaan kilpailijoista ja vakuuttamaan yrityksen osaamisen tuottama arvo asiakkaille.

10syyta_investoida_sisältöstrategiaan-1

Oppaasta saat lisätietoa ja vinkkejä mm. seuraavista aiheista:

  • Miten yhdistät sisältöstrategian ja liiketoiminnan tavoitteet asiakkaidesi ostopolkuun?

  • Miksi sisältöstrategiatyöhön kannattaa panostaa?
  • Miten myyt sisäisesti sisältöstrategiatyön organisaatiollesi? 

Oppaan avulla saat laajan ja kattavan näkemyksen siitä, mitä sisältöstrategia on ja mitä se muuttaa. Opas auttaa sinua argumentoimaan muutoksen tarvetta johdollenne!  

- Katri Tanni, Senior Advisor, Differo

Täytä yhteystietosi ja lähetämme oppaan sähköpostiisi

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää