Yksi tärkeimpiä liiketoiminta- ja markkinointijohtajien kehityshankkeita on nostaa markkinointi sille kuuluvaan strategiseen asemaan. Siirtyminen liiketoiminnan oikeaksi kädeksi vaatii työkaluja ja järjestelmällisyyttä.
Sisältöstrategian avulla markkinoinnin toimenpiteitä johdetaan yrityksen asiakkaiden lähtökohdista, kääntäen tuotekeskeinen puhe ja lähestyminen asiakaslähtöiseksi puheeksi.
Sisältöstrategian vauhdittamana markkinointi auttaa kasvattamaan myyntiä, erottumaan kilpailijoista ja vakuuttamaan yrityksen osaamisen tuottama arvo asiakkaille.
Oppaasta saat lisätietoa ja vinkkejä mm. seuraavista aiheista:
-
Miten yhdistät sisältöstrategian ja liiketoiminnan tavoitteet asiakkaidesi ostopolkuun?
- Miksi sisältöstrategiatyöhön kannattaa panostaa?
- Miten myyt sisäisesti sisältöstrategiatyön organisaatiollesi?
Oppaan avulla saat laajan ja kattavan näkemyksen siitä, mitä sisältöstrategia on ja mitä se muuttaa. Opas auttaa sinua argumentoimaan muutoksen tarvetta johdollenne!
- Katri Tanni, Senior Advisor, Differo
Täytä yhteystietosi ja lähetämme oppaan sähköpostiisi