art-artistic-background-1851447

Referenssejä ja asiakastarinoita

Asiakkaisiimme kuuluu useita kotimaassa ja kansainvälisesti toimivia yrityksiä monilta eri aloilta. Asiakkaillemme tyypillinen yhteinen tekijä on se, että heidän liiketoiminnassaan asiakkaan ostoajat ovat usein pitkiä ja niihin osallistuu useita ostopäättäjiä.

Lue, millaisia tuloksia ja muutosta asiakkaamme ovat saaneet! 

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

Valion kansainvälinen sisältöstrategia

 

Valion B2B lähti rakentamaan sisältöpolkuja asiakkailleen 

Tutustu Valion caseen!

Differo-auttoi

Vincitin kumppanina sisältöstrategia-projektissa

 

Vincit kasvatti osaamista ja saavutti tuloksia yhteistyössä Differon kanssa

Tutustu Vincitin caseen!

 

adult-adventure-backpacker-1736222-768x1024

Ratiopharmista tuli Teva Finland Oy

 

Differo auttoi löytämään sisäiset voimat brändimuutokseen

Tutustu Tevan muutostarinaan

Fondia sisältömarkkinointi social selling

Myynti ja markkinointi tiiviimmin yhteen!

 

Fondia nostaa myynnin ja markkinoinnin valmiuksia Differon avulla

Lue Fondian valmennuksesta

 

Elematic sisältöstrategia

Elematic johtaa globaalisti markkinointia sisältöstrategian avulla

 

Elematic hakee rakennusalan asiakkaita kaikilta mantereilta

Tutustu Elematicin muutostarinaan

 

Rudus sisältömarkkinointi

Rudus sai vauhtia verkkokauppaan

 

Kotipolku-verkkopalvelu kasvatti sivulatausten määrää 70 %, kävijäliikenne kolminkertaistui ja kauppaa saatiin enemmän!

Tutustu Ruduksen tuloksiin

 

Grant Thornton sisältöstrategia

Markkinalta uusia liidejä

 

Grant Thornton sai sisältöstrategiasta vahvan pohjan digitaaliselle markkinoinnille

Lue Grant Thorntonin tuloksista

 

 

HappyOrNot sisältöstrategia

Automaation yhteydessä ostajanpolut

 

 

HappyOrNot - automaation käyttöönoton yhteydessä suunnittelimme ostajanpolut

Lue lisää HappyOrNotin casesta

 

Differon asiantuntijoilla on kunnianhimoa pyrkiä parhaaseen lopputulokseen. Erityisesti asiakkaana arvostan, että tekemisen tavoitteena ei ole vain toimittaa sopimuksessa listattuja asioita, vaan aina tuottaa hyötyä meille. Differon laaja kokemus näkyy siinä, ettei asioita tehdä vain tutun mallin mukaan, vaan luovasti ajatellen ja asiakkaan tarpeiden mukaan soveltaen.

Differon vahvuudet ovat laaja kokemus ja asiantuntemus sekä ryhdikäs tekemisen meininki. Meidän tiimi antoi erityisesti kiitosta loistavasti fasilitoiduista työpajoista, joissa keskustelu oli inspiroivaa ja energistä. Omat odotukset Differon kanssa yhteistyöstä ylittyivät selkeästi.

Kirsti Vettenranta, Head of Marketing and Digital Sales, B2B, OP Financial Group