art-artistic-background-1851447

Referenssejä

Differo-työmenetelmiä on hyödyntäneet sadat kotimaiset ja kansainvälisesti toimivat yritykset parantamaan asiakaslähtöistä sisältömarkkinointia. Työmallimme toimivat erityisesti silloin, kun markkinoinnin strateginen suunta halutaan tarkentaa ja suunnata se ostajan ja asiakkaan tueksi. 

Lue, millaisia tuloksia ja muutosta asiakkaamme ovat saaneet Differo-työmenetelmien avulla! 

Telian sisällöntuotanto sai raamit sisältöstrategiasta

Lassila Tikanoja tarvitsi palvelukohtaiset sisältöstrategiat

 

Yli 50 henkilöä osallistettiin mukaan ympäri Suomen

Tutustu Lassila Tikanojan tarinaan

AdobeStock_278471668_hicontrast

Valmentava sisältöstrategiamalli kasvatti osaamista

Liidilappu_p

Ramirent kirkasti markkinoinnin fokuksen sisältöstrategialla

 

Yhdeksästä ostajapersoonasta tiivistettiin kaksi

Tutustu Ramirentin caseen

BG_Vincit2_1920x900

Vincitin kumppanina sisältöstrategia-projektissa

AdobeStock_256791846

Lounea: sisältöstrategia ja markkinoinnin automaatio

Yhdellä kertaa sisältöstrategia, persoonat, polut ja automaation käyttöönotto

Tutustu Lounean caseen

 

BG_Speechbubbles_blue_1920x900

Valion kansainvälinen sisältöstrategia

Elematic sisältöstrategia

Elematic johtaa globaalisti markkinointia sisältöstrategian avulla

Differon asiantuntijoilla on kunnianhimoa pyrkiä parhaaseen lopputulokseen. Erityisesti asiakkaana arvostan, että tekemisen tavoitteena ei ole vain toimittaa sopimuksessa listattuja asioita, vaan aina tuottaa hyötyä meille. Differon laaja kokemus näkyy siinä, ettei asioita tehdä vain tutun mallin mukaan, vaan luovasti ajatellen ja asiakkaan tarpeiden mukaan soveltaen.

Differon vahvuudet ovat laaja kokemus ja asiantuntemus sekä ryhdikäs tekemisen meininki. Meidän tiimi antoi erityisesti kiitosta loistavasti fasilitoiduista työpajoista, joissa keskustelu oli inspiroivaa ja energistä. Omat odotukset Differon kanssa yhteistyöstä ylittyivät selkeästi.

Kirsti Vettenranta, Head of Marketing and Digital Sales, B2B, OP Financial Group