BG_AutomationEmail_1920x900

Markkinoinnin automaatio

Toimiva markkinoinnin automaatio vaatii syvää asiakasymmärrystä ja siitä johdettuja sisältöjä. Meidän asiantuntijamme auttavat sinua oikean markkinointi-automaatiotyökalun valinnassa tai silloin, jos jo hankittu järjestelmä ei tuota toivottuja tuloksia.

Asiantuntijoidemme avulla laitat markkinointiautomaation prosessit kuntoon sekä paikkaat mahdolliset puuttuvat sisällöt ja asiakaspolut.

Markkinoinnin automaatio vaatii uuden prosessin

Markkinoinnin automaatio ei toimi, jos se on ollut vain järjestelmähanke. Parhaimmillaan markkinoinnin automaatio on vastaus asiakkaanne muuttuneeseen tapaan etsiä tietoa ja ostaa. Markkinointiautomaatio tulee hyödyksi, kun valjastat organisaationne myös toimimaan muutoksen mukaisesti.

Markkinoinnin automaatio kannattaa rakentaa sisältöstrategian pohjalta. Vasta asiakkaidenne matkaa tukeva automaation hyödyntäminen tuo myyjien pöydälle kiinnostavia liidejä ja auttaa yritystäsi palvelemaan asiakkaita paremmin.

refresh@3x-8

Sisällöt ovat markkinoinnin automaation polttoaine

Markkinoinnin automaation kone yskii, jos polttoaine on kehnoa eikä polkuja ole suunniteltu asiakkaan matkaa tukemaan. Tästä syystä lähestymme automaatiota aina asiakas ja hänen tarvitsemansa sisällöt edellä. Automaatioprosessien asiantuntijamme ovat paitsi teknologian asiantuntijoita myös kokeneita projekti- ja muutosjohtajia, jotka osaavat sitouttaa organisaatiosi järjestelmän hyödyntämiseen.

Näin tuemme yritystäsi markkinoinnin automaation käyttöönotossa:

  1. Markkinointiautomaatiotyökalun valinta.
    Autamme määrittelemään työkalulle asetetut vaatimukset ja tarvittaessa kilpailuttamaan ja valitsemaan yrityksellenne sopivan työkalun. Meillä on kokemusta niin HubSpotin, Apsiksen, Eloquan, Pardotin ja Act-Onen parista, mutta olemme puolueeton kumppani ja arvioimme aina työkalun soveltuvuutta juuri teidän tarpeeseenne.
  2. Automaatiotyökalun käyttöönotto. Asiantuntijoidemme avulla projekti etenee suunnitelman mukaan. Suunnittelemme projektin, autamme teknologian käyttöönotossa sekä sisällöissä. Sitoutamme yrityksesi uusiin työmalleihin. 
  3. Ostopolkujen konkreettinen toteuttaminen. Toteutamme ostopolut ja laadimme niille sopivat sisällöt sekä konversiopisteet.
  4. Sisällöntuotanto. Tuotamme sisältöä, joka on automaation polttoainetta!

Tutustu tiimiimme!

Haasteita markkinoinnin automaatiossa?

Me autamme:

  • Automaatiojärjestelmän vaatimusmäärittelyssä, kilpailutuksessa ja valinnassa
  • Järjestelmän käyttöönoton projektin suunnittelussa ja johtamisessa
  • Sisäisten myynnin ja markkinoinnin prosessien muutosjohtamisessa
  • Markkinoinnin ja myynnin mittariston luomisessa ja seurannassa
  • Asiakasta johdattelevien sisältöpolkujen määrittelyssä ja toteutuksessa
  • Sisällöntuotannossa ja siihen liittyvissä valmennuksissa 
  • Sisältöstrategiassa

Differo fasilitoi erittäin valmentavalla otteella automaation käyttöönottoa Vincitillä. Suosittelen lämpimästi!

Mikko Bäckström, Vincit 

Differo_Aubergine800x800

Laitetaan yhdessä automaatio tuottamaan!