DiffeROI-webinaari 2.9.2020 klo 9-10: Sisältöstrategia - teenkö itse vai ostanko palveluna?

Sisältöstrategia on yritykselle suuri panostus. Toisaalta markkinoinnilla ei ole varaa jättää selvittämättä, mitä asiakkaat yritykseltä ja sen tuotteilta tai palveluilta aidosti kaipaavat ja arvostavat, mutta kannattaako työ tilata ulkopuolelta kovaan hintaan?

 

Uuden bisnesvuoden alkumetreillä moni organisaatio pohtii, olisiko aika vihdoin oikea sisältöstrategian rakentamiselle. Korona-aika on tuonut myynnille uudenlaisia paineita, ja markkinoinnilta odotetaan entistä kovempia tuloksia ja näyttöjä. Nyt jos koskaan asiakasymmärrys ja selkeä strategia markkinointiin ovat elintärkeitä yrityksen menestykselle. 

Samanaikaisesti markkinointi operoi monessa firmassa leikatulla budjetilla, ja ulkopuoliset ostot on tiristetty minimiin. Onnistuuko sisältöstrategian rakentaminen omin voimin, ja kuinka se tehdään?

Usein yrityksen oma markkinointi tuntee bisneksen ja asiakkaat parhaiten. Toisinaan taas on tärkeää, että sisältöstrategiaan saadaan valjastettua ulkopuolisen asiantuntijan kokemus ja näkemys. 

DiffeROI-webinaarissa Differon sisältöstrategit Laura Browne ja Nadja Huotari vertailevat sisäisesti toteutetun ja ulkopuolisen toimijan kanssa rakennetun sisältöstrategian prosessin eroja, haasteita ja hyötyjä. Lataa webinaaritallenne- ja materiaali täältä! 

Laura ja Nadja ovat sisältöstrategian konkarikonsultteja, joilla on kokemusta monen tasoisesta yhteistyöstä asiakasyritysten sisältöstrategiaprosessien tukena. Syyskuun webinaarissa he käyvät läpi askeleita, jolla organisaatio voi valmistautua sisältöstrategian rakentamiseen omin voimin.

DiffeROI-webinaarissa opit esimerkiksi:

  1. Mitä sisältöstrategian toteuttaminen sisäisesti vaatii organisaatiolta

  2. Millaiseen organisaatioon ja tilanteeseen tarvitaan ulkopuolista asiantuntijanäkökulmaa

  3. Kuinka kehität markkinointitiimin sisältöstrategian ja sisältömarkkinoinnin osaamista onnistuaksesi sisältöstrategiassa

Webinaari: Sisältöstrategia - teenkö itse vai ostanko palveluna?
Päivämäärä: keskiviikko 2.9.2020
Aika: klo 9-10

Webinaarissa asiantuntijoina Differon sisältöstrategit Nadja Huotari ja Laura Browne. Differon toimitusjohtaja Suvi Johansson toimii webinaarin hostina.

Lataa webinaarin tallenne ja esitysmateriaali täällä