LIVEnaari 19.5.2020: Markkinointi B2B-myynnin vauhdittajana - näin kasvatat markkinaosuutta poikkeusoloissa

Blogi: Ajankohtaista, Tapahtumat

Differo LIVEnaari 19.5.2020: Markkinointi B2B-myynnin vauhdittajana - näin kasvatat markkinaosuutta poikkeusoloissa

Suvi Johansson
Customer centric business is my passion
15.4.2020

Differo vie markkinointiseminaarin verkkoon ja lanseeraa Differon ensimmäisen LIVEnaarin toukokuusssa! LIVEnaari käsittelee yhtä kevään polttavimmista teemoista: Kuinka vauhdittaa B2B-myyntiä sisältömarkkinoinnin keinoin ja kasvattaa markkinaosuutta juuri nyt, kun ajat ovat hyvin poikkeukselliset?

Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö on avain asiakaslähtöiseen liiketoimintaan. Poikkeuksellisen COVID-19-tilanteen vuoksi niiden käsi kädessä kulkeminen on erityisen tärkeää juuri nyt, jotta liiketoiminnan pyörät pysyvät liikkeessä – mutta miten?  

Nyt on aika ottaa yhdessä digiharppaus! Osallistu Differon historian ensimmäiseen LIVEnaariin ja saat omaan työhösi helposti sovellettavat työkalut ja opit B2B-myynnin vauhdittamiseen. Kuten tavallisissakin oloissa, me differolaiset innostumme vaikeasta ja sytymme haasteesta – autamme sinua saavuttamaan tavoitteesi myös tänä keväänä.

Lataa LIVEnaari-tallenne ja esitysmateriaalit täältä.

Livenaarissa opit muun muassa:

  1. Kuinka tuot asiantuntijuutesi näkyviin digikanavissa?
  2. Miten tavoitat oikean kohderyhmän verkossa ja mistä tiedät, mikä sisältö toimii?
  3. Millä keinoin mahdollistat, että myynti ei sakkaa etkä menetä asiakkaitasi vaan päinvastoin?

Tätä et halua missata – tiedossa on timanttinen kattaus asiantuntijoiden puheenvuoroja sekä konkreettisia caseja ja vinkkejä B2B-myyntiin ja markkinointiin.

Tapahtuma on ilmainen ja soveltuu kaikille rooliin tai yrityksen kokoon katsomatta. 

AIKATAULU JA OHJELMA

8.30-8.35 Aloitus: teemat ja aikataulu

8.35-9.00 Social selling - Näin rakennat asiantuntijuutta ja teet myyntiä luontevasti somessa
ja asiantuntijakanavissa
Suvi Johansson ja Katri Tanni / Differo

9.00-9.25 Webinaarit myynnin välineenä
Nadja Huotari / Differo

9.25-9.30 Tauko 

9.30-9.55 LinkedIn-mainonta
Jarno Ahokas ja Nadja Huotari / Differo

9.55-10.20 Kohdennettu sisältökokonaisuus messukokemuksen sijaan
Saana Mäkiranta ja Susanna Haavisto / Differo

10.20-10.25 Tauko 

10.25-10.50 Näin kasvatat brändin tunnettuutta digitaalisissa kanavissa: kohdennetun sisällön ja mainonnan ABC - case Kempower
Haastateltavana Erik Kanerva, Kempowerin myynti- ja markkinointijohtaja

10.50-11.00 Tapahtuman lopetus ja kiitokset

LIVEnaari: Markkinointi B2B-myynnin vauhdittajana - näin kasvatat markkinaosuutta poikkeusoloissa
Päivämäärä: tiistai 19.5.2020
Aika: klo 8.30-11.00

Missasitko tapahtuman tai haluaisitko palata tunnelmiin vielä jälkikäteen? Löydät LIVEnaarin tallenteen sekä kokonaan että osissa sekä tapahtuman esitysmateriaalit täältä.

 

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää