Blogi: Ajankohtaista, Tapahtumat

Differo LIVEnaari 6.10.2020: Konseptoinnista kumppanuuteen – tehosta B2B-myyntiä sisältömarkkinoinnilla

Differo
21.9.2020

Laadukas ja suunnitelmallinen sisältömarkkinointi on yksi avainkeinoista vauhdittaa B2B-myynnin prosessia – mutta miten? Osallistu Differo LIVEnaariin ja opit, kuinka voit tehostaa matkaa konseptoinnista kumppanuuteen sisältömarkkinoinnin keinoin. Luvassa on jälleen erinomainen kattaus caseja, asiantuntijoiden näkemyksiä ja konkreettisia vinkkejä B2B-myynnin ja markkinoinnin vauhdittamiseksi.

 

Kulunut vuosi on haastanut B2B-kenttää ennennäkemättömällä tavalla. Tavallisestikin pitkät ostoprosessit ovat venyneet entisestään, ja myynnin on täytynyt tehdä hartiavoimin töitä samalla kun jo olemassa olevista asiakassuhteista huolehtiminen on ollut tärkeämpää kuin koskaan. Kaikki B2B-myynnin ja -markkinoinnin parissa työskentelevät tietävät, että kyseessä on sprintin sijaan kestävyyslaji. 

 

Matkan vauhdittamiseksi on kuitenkin tarjolla apua. Keväällä suursuosion saavuttanut Differo LIVEnaari saa jatkoa jo tänä syksynä, kun palaamme studioon ajankohtaisten teemojen ääreen. Osallistumalla Differo LIVEnaariin pääset etupenkkiin kuulemaan oikeita case-esimerkkejä, asiantuntijoiden näkemyksiä ja konkreettisia vinkkejä B2B-myynnin ja markkinoinnin vauhdittamiseksi. 

LIVEnaarissa opit muun muassa:

  1. Miten tavoitat B2B-kohderyhmäsi verkossa?
  2. Mitkä sisältömarkkinoinnin keinot ovat toimivia B2B-myynnin tehostamisessa?
  3. Miten luot sisältömarkkinoinnilla arvoa asiakassuhteen aikana?
  4. Miten ostaminen muuttuu juuri nyt ja miten se vaikuttaa B2B-myyntiin ja -markkinointiin.

Verkkotapahtuma on ilmainen ja soveltuu niin markkinoinnin kuin myynnin parissa työskenteleville. Lataa LIVEnaaritallenne täällä!

AIKATAULU JA OHJELMA

 

8.30–8.35 Aloitus

 

8.35–8.50 Näin ostaminen on muuttunut: suomalaiset B2B-myynti- ja markkinointijohtajat vastaavat 

Suvi Johansson ja Katri Tanni / Differo
 

8.50–9.20 Sisältöstrategia kumppanuusmallilla: syvennä omaa osaamista ja saavuta tuloksia – case Vincit  

Haastateltavana Vincitin markkinointi- ja brändijohtaja Mikko Bäckström

 

9.20–9.50 Konseptoi ja tavoita kohderyhmäsi: toimiva malli webinaarin toteutukseen 

Santeri Niemi ja Riikka Sairanen / Differo

 

9.50-9.55 Tauko

 

9.55–10.25  Asiakaslupaus ja asiakaspito: Luo asiakkallesi arvoa elinkaaren koko mitalla

Keskustelemassa Melkin strategiakonsultti Riikka Tanner ja Differon Laura Browne

 

10.25–10.55 Sisältömarkkinointi myynnin vauhdittajana: case Wärtsilä  

Haastateltavana Wärtsilä Energian ratkaisumarkkinoinnin johtaja Heini Vassinen

 

10.55–11.00 Tapahtuman lopetus ja kiitokset

LIVEnaari: Konseptoinnista kumppanuuteen – tehosta B2B-myyntiä sisältömarkkinoinnilla
Päivämäärä: tiistai 6.10.2020
Aika: klo 8.30-11.00

Voit palata tapahtuman tunnelmiin kokonaan tai esityskohtaisesti täällä!

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää