Sisältömarkkinointi on investointi. Siltä odotetaan selkeitä tuloksia. Miten saada tulokset esiin ja mikä itse asiassa sisältömarkkinoinnin ROI voi olla? Entä miten viritän sisältömarkkinointimme sellaiselle tasolle, että johtoa kiinnostavat tulokset saadaan esiin?
Differon webinaarissa kuulet ajatukset sisältömarkkinoinnista ja sen tehokkaasta toteuttamisesta yli kymmenen vuoden kokemuspohjalta. Liity mukaan ensimmäiseen DiffeROI-webinaariin!
- Webinaari sisältömarkkinoinnin ROI:sta
>> Lataa webinaarin materiaali
>> Katso koko webinaari
Webinaarissa opit esimerkiksi:
- Mitä suomalaisten yritysten tuloksellinen sisältömarkkinointi on ja miten sitä on mitattu?
- Miten esimerkiksi globaalin konevalmistajan sisältömarkkinoinnin ROI voi olla yli 7,5 -kertainen?
- Miten verkkokaupassa myytiin sisältömarkkinoinnin avulla 3 kertaa enemmän?
Webinaarin esiintyjinä Katri Tanni & Suvi Johansson
Differon toimitusjohtaja Suvi Johansson toimii Webinaarin hostina.
Webinaarissa äänessä on Differon Katri Tanni, joka on yksi strategisen sisältömarkkinoinnin pioneereistä Suomessa ja julkaissut aiheesta kaksi kirjaa (Sisältöstrategia - asiakaslähtöisyydestä tulosta, Keronen & Tanni, 2017 ja Johdata asiakkaasi verkkoon, Tanni & Keronen 2013).