Blogi: Ajankohtaista, Webinaari

DiffeROI-webinaari 5.6.2019: Sisältömarkkinoinnin ROI – todenna tuloksia ja kasva!

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
21.5.2019

Sisältömarkkinointi on investointi. Siltä odotetaan selkeitä tuloksia. Miten saada tulokset esiin ja mikä itse asiassa sisältömarkkinoinnin ROI voi olla? Entä miten viritän sisältömarkkinointimme sellaiselle tasolle, että johtoa kiinnostavat tulokset saadaan esiin?   

Differon webinaarissa kuulet ajatukset sisältömarkkinoinnista ja sen tehokkaasta toteuttamisesta yli kymmenen vuoden kokemuspohjalta. Liity mukaan ensimmäiseen DiffeROI-webinaariin! 

 Webinaarissa opit esimerkiksi:  

  1. Mitä suomalaisten yritysten tuloksellinen sisältömarkkinointi on ja miten sitä on mitattu?  
  2. Miten esimerkiksi globaalin konevalmistajan sisältömarkkinoinnin ROI voi olla yli 7,5 -kertainen? 
  3. Miten verkkokaupassa myytiin sisältömarkkinoinnin avulla 3 kertaa enemmän? 

Webinaarin esiintyjinä Katri Tanni & Suvi Johansson 

Differon toimitusjohtaja Suvi Johansson toimii Webinaarin hostina 

Webinaarissa äänessä on Differon Katri Tanni, joka on yksi strategisen sisältömarkkinoinnin pioneereistä Suomessa ja julkaissut aiheesta kaksi kirjaa (Sisältöstrategia - asiakaslähtöisyydestä tulosta, Keronen & Tanni, 2017 ja Johdata asiakkaasi verkkoon, Tanni & Keronen 2013).  

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää