DiffeROI_webinaari_budjetointi_1200x627_notext

Blogi: Ajankohtaista, Webinaari

DiffeROI-webinaari 23.10. Sisältöihin uutta virtaa kohderyhmän motiiveista

Paula Savonen

Paula Savonen
Designing customer-driven digital marketing for growth.
14.10.2019

Webinaari: Virtaa sisältöihin kohderyhmän motiiveista

Lataa webinaaritallenne!

Miten luoda sisältöjä, jotka vastaavat asiakkaidesi tarpeisiin ja kasvattavat myyntiä?

Tunnetko asiakkaasi motiivit, haasteet, draiverit ja ennakkoluulot? Jos et, nyt jos koskaan on oikea hetki ottaa nämä asiat selvitykseen käytännönläheisen webinaarimme avulla, josta saat sekä suunnitteluun että kirjoittamiseen virtaa!

Suositussa DiffeROI-webinaarissa käymme läpi konkreettisia caseja, joiden avulla tunnistat kohderyhmäsi tarpeita asiakaslähtöisemmin ja tuotat heille osuvaa sisältöä. Liity mukaan DiffeROI-webinaariin ja oivallat, miten strateginen sisältömarkkinointi auttaa tekemään tulosta!

Webinaarissa käymme läpi muun muassa näitä asioita:

  • Asiakkaan ostopolun huomioiminen sisällöntuotannossa
  • Miten motiivit ja hakukoneoptimointi pelaavat yhteen?
  •  Opit tunnistamaan asiakkaasi motiivit

Webinaarin esiintyjinä Differon sisältöstrategi Paula Savonen. Differon toimitusjohtaja Suvi Johansson toimii Webinaarin hostina 

Lataa webinaaritallenne

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää