DiffeROI_webinaari_2019_640x200_smallwbsitebanner

Blogi: Ajankohtaista, Webinaari

DiffeROI-webinaari 4.9.2019: Sisältömarkkinoinnin budjetointi

Paula Savonen

Paula Savonen
Designing customer-driven digital marketing for growth.
5.8.2019

Miten budjetoit sisältömarkkinointia? Miten jättää tilaa kehitykselle? Minkä verran sisältöä on tarpeeksi eri kokoisille yrityksille? 

Katso webinaaritallenne


Webinaarissa opit esimerkiksi: 
 

  1. Sisältömarkkinoinnin ja sisällöntuotannon budjetointi: ”Dos & don’ts”, mitä maksaa oma työ vs. ostettu?
  2. Case -esimerkkejä: miten startup, pk-yritys, tai iso kansainvälinen yritys voisi rakentaa sisältömarkkinoinnin budjetin?
  3. Kolme esimerkkiä sisällöntuotannon budjetoinnista eri tyyppisille tuotannoille
    1. Toistuva sisällöntuotanto toistuvalla kuukausisyklillä: kohdemarkkina Suomi
    2. Toistuva sisällöntuotanto ja jakelu toistuvalla kuukausisyklillä: kansainvälinen kohdemarkkina
    3. Helmisisältö: laaja syventävä sisältökokonaisuus & sen jakelu vuoden syklillä

Webinaarin esiintyjinä Paula Savonen. Differon toimitusjohtaja Suvi Johansson toimii Webinaarin hostina 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää