Miten budjetoit sisältömarkkinointia? Miten jättää tilaa kehitykselle? Minkä verran sisältöä on tarpeeksi eri kokoisille yrityksille?
Katso webinaaritallenne
Webinaarissa opit esimerkiksi:
- Sisältömarkkinoinnin ja sisällöntuotannon budjetointi: ”Dos & don’ts”, mitä maksaa oma työ vs. ostettu?
- Case -esimerkkejä: miten startup, pk-yritys, tai iso kansainvälinen yritys voisi rakentaa sisältömarkkinoinnin budjetin?
- Kolme esimerkkiä sisällöntuotannon budjetoinnista eri tyyppisille tuotannoille
- Toistuva sisällöntuotanto toistuvalla kuukausisyklillä: kohdemarkkina Suomi
- Toistuva sisällöntuotanto ja jakelu toistuvalla kuukausisyklillä: kansainvälinen kohdemarkkina
- Helmisisältö: laaja syventävä sisältökokonaisuus & sen jakelu vuoden syklillä
Webinaarin esiintyjinä Paula Savonen. Differon toimitusjohtaja Suvi Johansson toimii Webinaarin hostina.