DiffeROI_webinaari_2019_640x200_smallwbsitebanner

DiffeROI-webinaari 4.9.2019: Sisältömarkkinoinnin budjetointi

Miten budjetoit sisältömarkkinointia? Miten jättää tilaa kehitykselle? Minkä verran sisältöä on tarpeeksi eri kokoisille yrityksille? 

Katso webinaaritallenne


Webinaarissa opit esimerkiksi: 
 

  1. Sisältömarkkinoinnin ja sisällöntuotannon budjetointi: ”Dos & don’ts”, mitä maksaa oma työ vs. ostettu?
  2. Case -esimerkkejä: miten startup, pk-yritys, tai iso kansainvälinen yritys voisi rakentaa sisältömarkkinoinnin budjetin?
  3. Kolme esimerkkiä sisällöntuotannon budjetoinnista eri tyyppisille tuotannoille
    1. Toistuva sisällöntuotanto toistuvalla kuukausisyklillä: kohdemarkkina Suomi
    2. Toistuva sisällöntuotanto ja jakelu toistuvalla kuukausisyklillä: kansainvälinen kohdemarkkina
    3. Helmisisältö: laaja syventävä sisältökokonaisuus & sen jakelu vuoden syklillä

Webinaarin esiintyjinä Paula Savonen. Differon toimitusjohtaja Suvi Johansson toimii Webinaarin hostina