Menivätkö yrityksesi markkinointisuunnitelmat uusiksi? Ei hätää - nyt on oiva tilaisuus ottaa digitaaliset kanavat haltuun tai tehostaa jo olemassaolevia digimarkkinoinnin keinoja. Ilmoittaudu ilmaiseen webinaariin!
Poikkeuksellinen COVID-19-tilanne on siirtänyt tai peruuttanut keväälle suunnitellut messut ja tapahtumat, jotka ovat usealle B2B-yritykselle yksi markkinoinnin suurimmista panostuksista. Tapahtumien siirtymisen takia hanskoja ei kuitenkaan kannata ripustaa naulaan, vaan siirtää fokus digitaalisiin kanaviin.
DiffeROI-webinaarissa Differon sisältöstrategi, Nadja Huotari käy läpi, mitä tehdä, kun B2B-messut peruuntuvat. Lataa webinaaritallenne täältä!
Nadja on kokenut B2B-sisältömarkkinoinnin ammattilainen ja antaa vinkit siihen, kuinka teet nyt tuloksellista sisältömarkkinointia ja tavoitat kohderymän, jonka suunnittelit kohtaavasi messuilla. Hän käy webinaarissa läpi konkreettisia caseja ja työkaluja, joilla saat korvattua B2B-messuja nopealla aikataululla.
DiffeROI-webinaarissa opit esimerkiksi:
-
Kuinka aloittaa digimarkkinointi nyt, kuinka tehostaa nykyistä markkinointia.
-
Ideoita ja vinkkejä- saavuta messuille asetetut tavoitteet verkossa.
-
Kuinka tavoitat oikean kohderyhmän verkossa?
- Millaista sisältöä tulisi tuottaa? Konkreettiset vinkit sisällöntuotantoon.
Webinaari: B2B-messut peruttu? Näin starttaat tehokkaan digimarkkinoinnin
Päivämäärä: keskiviikko 15.4.2020
Aika: klo 15-16 Huom! Eri kellonaika kuin normaalisti.
Webinaarissa asiantuntijana on Differon sisältöstrategi Nadja Huotari. Differon toimitusjohtaja Suvi Johansson toimii webinaarin hostina.
Webinaaritallenteen sekä materiaalin voit ladata täältä.