abstract-art-artistic-1328891cut

Superpäivä siirtyy verkkoon

B2B-markkinoinnin tulevaisuus -Superpäivä 28.1.2021

Katso Superpäivän tallenne
Verkkotapahtuma

B2B-markkinoinnin tulevaisuus - asiakas, sisällöt ja data

Päivämäärä

torstai 28.1.2021

 

Aika

klo 14:30-16:30

Superpäivä siirtyy vuonna 2021 verkkoon, ja suuntaa katseet kohti tulevaa. Tule ilmaiseen verkkotapahtumaan kuulemaan inspiroivia case-esimerkkejä, saamaan uusia ajatuksia sekä jakamaan kokemuksia muiden alan ammattilaisten kanssa! 

Superpäivä

Ohjelma

14.30-14.35

Tervetuloa 

Suvi Johansson / Differo Oy

14.35-14.55

B2B ostamisen muutos - neljä muutosajuria

Katri Tanni, Differo Oy

14.55-15.35

Tulevaisuusfoorumi & round table: B2B-markkinointi muutoksessa - näin me sen näemme

Mukana:
Molli Nyman, Granlund
Petri Nuojua, F-Secure
Marko Puustinen, SalesForce

15.35-15.40

Tauko

15.40-16.25

KEYNOTE
MAERSK and the Future of B2B Marketing

 

Rebecca Wright
Head of Marketing Innovation
MAERSK

16.30

Tapahtuma päättyy

5 räjäyttävää syytä osallistua sisältömarkkinoinnin Superpäivään 2021!

2-layers

Tutkimuksia

Tiedät, miten B2B-ostaminen on muuttunut ja mihin suuntaan se on menossa

2-layers

Näkemyksiä

Opit, mllaisten teemojen ympärillä tulevaisuuden B2B-markkinointi liikkuu

2-layers

Kokemuksia

Kuulet tosielämän caseja ja konkreettisia vinkkejä

2-layers

Suuntaviivoja

Kuulet suomalaisten myynti- ja markkinointijohtajien ajatuksia tulevaisuudesta

2-layers

Menestystarinoita

Tiedät, kuinka kansainvälisesti palkittu MAERSK suuntaa markkinointiaan

Rebecca Wright, Head of Marketing Innovation, MAERSK

Klo 15.40–16.25:
KEYNOTE: MAERSK and the Future of B2B Marketing

Use data and digitalization to build more personal relationships with your customers

Read Rebecca's blog
Rebecca Wright_1-1
Molli Nyman, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Granlund Oy

Asiakaslähtöisyys ja läpinäkyvä arvotyö ovat tulevaisuuden sisältömarkkinoinnin työkaluja

Lue blogista Mollin ajatuksia
Nyman-Molli-30-20x30cm
Petri Nuojua, Country Marketing Manager, F-Secure Oyj:

Fiksusti tulkittu data avaa tien asiakkaan ajatuksiin ja paikan hedelmällisille myyntikeskusteluille

Lue blogista Petrin ajatuksia
Petri Nuojua

Aloita vuotesi näkemyksellisesti

 
Suuntaa katseet tulevaan markkinoinnin huippujen kanssa -Superpäivän tallenne ladattavissa täällä