colorful-colourful-outdoors-830829

Sisältömarkkinoinnin auditointi

Haluatko tehoja enemmän irti?

Olet ehkä tehnyt sisältömarkkinointia jo vuosia. On aika tarkistaa, voisiko koneisto toimia tehokkaammin, mitkä ovat seuraavat kehityskohteet ja mitä osaamisen kehittämispolkuja sisältömarkkinoinnin tehostamiseksi kannattaa rakentaa. 

Ota sisältömarkkinoinnin auditointi silloin, kun:

  • Olette jo pitkään tehneet asioita samalla mallilla
  • Tavoitteisiin pääseminen on entistä hankalampaa
  • Liiketoiminnassanne on suuria muutoksia
  • Mietitte uusia kanavia tai toimintapoja
  • Mietitte, onko sisältömarkkinointitiimissänne kaikki tarpeellinen osaaminen
saana-katsoo

Auditoinnin hyödyt:

  • Saat kokonaiskuvan siitä, mikä toimii hyvin
  • Selkeät ehdotukset, mitä sisältömarkkinoinnin organisoimisessa ja toteuttamisessa pitää muuttaa ja mitä kannattaa kehittää
  • Missä kompetenssissa olette vahvoja ja mitä osaamista sisältömarkkinointiinne on hyvä lisätä
  • Missä sisäisessä tiedonkulussa olisi korjattavaa ja tehostettavaa
  • Millainen kehityspolku tiimillenne on hyvä rakentaa peilaten liiketoimintatavoitteitanne 

 

 

Kiinnostuitko auditoinnista?

Jätä viesti alla tai ota yhteyttä niin katsotaan yhdessä, kuinka saat sisällöistäsi ja markkinoinnistasi enemmän tehoja irti!