asiakajohtajuus_kasvu_pito_facebook

Blogi: ajatusjohtajuus, sisältömarkkinointi

Opas: Yhdistä ajatusjohtajuus, sisältömarkkinointi ja Social Selling

Petra Lylander

Petra Lylander
Creativity combined with analytics
27.9.2019

Mietit ehkä, miten myynti ja markkinointi toimisivat paremmin yhdessä ja miten saatte tuettua asiakkaan ostomatkaa? Jokaisella asiakkaalla myynnin, markkinoinnin tai oikeastaan minkä tahansa yrityksen funktion yhtymäkohta näyttäytyy erilaisena. Miten jäsennät myyntiä ja markkinointia niin, että asiakkaanne matka on parhaalla mahdollisella tavalla hallussa? Miten rakennat ajatusjohtajuudesta, sisältömarkkinoinnista ja social sellingistä voittoisan kokonaisuuden?  

Tässä oppaassa haluamme nivoa yhteen ajatusjohtajuuden, sisältömarkkinoinnin ja social sellingin mekanismeja järkeväksi kokonaisuudeksi asiakkaanne matkalle.

Täytä tiedot ja lataa opas.

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää