art-artistic-background-1851447

Hinnasto

Tällä sivulla voit tutustua lyhyesti palvelutarjoamaamme sekä hintoihin. Olemme mielellämme apunasi, jos sinulle herää kysymyksiä tai haluat saada yksilöidyn tarjouksen.  

Sisältöstrategia

Sisältöstrategia on perusta pitkäjänteiselle verkkovaikuttavuuden kasvattamiselle!
Sisältöstrategia näyttää suunnan useiksi vuosiksi eteenpäin. Sen avulla muodostetaan mm. kohderyhmille tärkeät sisältöpolut.

Sisältöstrategian elementit:

Sisältöstrategian hinnat (alv. 0%)

Sisältöstrategia 15 000 – 35 000 EUR
(riippuen liiketoimintojen määrästä)

Ostajapersoonatyö TAI Ostopolkutyö alk. 7000 EUR

Sisällöntuotanto

Tuotamme sisältöjä, joilla on tavoite ja merkitystä! Tarinallistamme yrityksen strategian ja brändin tasaisella, korkealla laadulla missä tahansa kanavassa tai sisältömuodossa.

Hyödynnämme sisällöntuotannossa tehokkaiksi testattuja omia työmallejamme. Sisällöntuottajallamme on aina ”strategiset tuntosarvet” ohjaamassa työtä taustalla.

Tuotamme sisältöjä niin suomeksi kuin englanniksi. Meillä on natiivi englanninkielen sisällöntuottaja.

Esimerkkihintoja sisällöille (alv. 0%):

  • Asiakastarina 1490 – 1890 EUR
  • Opas tai white paper 2900 – 9900 EUR
  • Blogi   1190 – 1390 EUR
  • 10 x some-noston sarja   990 – 1480 EUR
  • Video 4000 – 8000 EUR
  • Webinaari 2000 – 4000 EUR
  • Podcast 2000 – 4000 EUR
  • Infograafi 1500 – 4900  EUR
  • Valokuvaukset 600 – 2000 EUR
    Sisällöt perustuvat aina asiakasymmärrykseen, kuten esimerkiksi asiakkaan haastatteluun.


Verkkosivut

Olemme kumppanisi verkkosivustouudistuksessa ja huolehdimme, että asiakas ei sivuilta unohdu. Teemme myös verkkosivujen sisältöauditointeja.

Esimerkkihintoja (alv. 0%):

  • Verkkosivujen sisältöauditointi 6000 – 12 000 EUR
  • Sisältökonseptointi alk. 7000 EUR
  • Sisältökumppanuus www-työssä alk. 3500 EUR / kk projektin ajan 

Konseptit

Konseptoimme eli suunnittelemme rakenteen ja tarinan toimivaksi kokonaisuudeksi. Suunnittelemme aina asiakas, emme teknologia edellä.

Esimerkkihintoja konsepteille (alv. 0%):

  • Videon, blogin, webinaarin tai podcastin konseptointi  2500 – 10 000 EUR
  • Palvelusivujen, referenssitarinan tai muun sisältökokonaisuuden konseptointi 2000 -5000 EUR 
  • Verkkosivujen sisältökonsepti (riippuu sivuston laajuudesta) alk. 7500 EUR
    Konsepti perustuu aina asiakasymmärrykseen eli esimerkiksi asiakkaiden haastatteluihin.

Sisältömarkkinoinnin kuukausipalvelu

Ainutlaatuinen tiimimme on apunasi arjessa! Helpotamme työtäsi ollen korvaamaton, muuntautumiskykyinen ja joustava lisäresurssi. Pääsemme nopeasti vauhtiin ja tuotamme timanttista, toimivaa sisältöä.

Viemme asiakkaamme sisältöstrategian todeksi kuukausipalveluasiakkaille jatkuvan palvelun avulla.

Kuukausipalvelun hinnat (alv. 0%):

  • Työmäärästä riippuen 3900 – 13 000 EUR

Valmennukset

Oivalluttavaa valmennusta moderniin markkinointiin ja myyntiin! Huippuammattilaisemme ovat käytössäsi suunnitellusti auttaen viemään päivittäistä tekemistänne uudelle tasolle ja tuoden eri toimialoilta kertyneitä tuoreita näkökulmia.

Valmennusten hinnat (alv. 0%):

  • Valmennussisällöt suunnitellaan tarpeiden mukaan
    3 900 – 9 900 EUR

Haluatko tietää lisää sisältöstrategiasta?

Lataa 10 syytä investoida sisältöstrategiaan -opas!

 

Markkinoinnin unelmatiimi laittaa liiketoimintasi kasvuun!

Saat yrityksesi tueksi unelmatiimin, joka tuntee toimialanne erityispiirteet. Monilahjakkaista differolaisista löytyy ammattilaisia jokaiseen tarpeeseen, aina analytiikasta ja automaatiosta sujuvaan sisällöntuotantoon.

Tutustu tiimiimme!

LauraMiraKatri_noBG-1

Sparraamme liiketoiminta-, myynti- ja markkinointijohdon kanssa mielellämme!

Ota yhteyttä!

Jutellaan lisää! 

Lue asiakaslähtöisen sisältömarkkinoinnin saloista Differon blogista

Blogi

Strateginen kumppanuus on mahdollista vain, jos markkinointi tukee sitä

Moni yritys haluaa olla asiakkaansa strateginen kumppani. Tavoitteen toteutuminen vaatii markkinointistrategian muutosta. Lue lisää Katrin blogista!

Lue lisää

Blogi

Yhdessä tekemällä syntyy suuria muutoksia - ensimmäinen vuosi toimitusjohtajana

Suvi Johanssonin ensimmäinen vuosi Differon toimitusjohtajana oli monin tavoin onnistunut. Lue blogista, mitä muutoksia vuoden aikana tehtiin ja miksi.

Lue lisää

Blogi Tapahtuma verkosssa

LIVEnaari behind the scenes – 7 + 1 oppia tapahtuman toteuttamiseen verkossa

Verkossa järjestettävät tapahtumat ovat nyt suosittuja. Differon oma online-tapahtuma oli menestys, lue tästä parhaat vinkit onnistumiseen!

Lue lisää

Blogi

Kauppa käy niillä, jotka yrittävät ja hyödyntävät digitaalisia markkinointikanavia

Hyödynnä digitaalisia markkinointikanavia ja varmista kaupan käynnin sujuvuus myös poikkeusolosuhteiden aikana.

Lue lisää