Blogi: Ajankohtaista

Uusi toimitusjohtaja Suvi Johansson aloittaa tehtävässään helmikuussa

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
13.12.2018

Differo Oy:n uutena toimitusjohtajana helmikuussa 2019 aloittaa filosofian maisteri Suvi Johansson. Johanssonilla on pitkä kokemus digitaalisen markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kentältä. Hän on viimeksi toiminut Tulos Helsingin liiketoimintajohtajana ja osakkaana. Tulos Helsingillä hän oli töissä kahdeksan vuotta ennen siirtymistään Differoon.  

Suvi Johansson on rautainen asiakaskokemuksen sekä asiakas- ja datalähtöisen markkinoinnin ammattilainen. Hänen kauttaan Differo vahvistaa asemaansa sisältöstrategian ja strategisen sisältömarkkinoinnin johtavana toimijana.

- Differo aloittaa useimmiten kumppanuuden asiakkaittensa kanssa asiakaslähtöisellä sisältöstrategialla. Sisältöstrategian kulmakivenä on asiakkaan äänen lisäksi  liiketoimintalähtöisyys. Strategiatyön kautta lähdetään toteuttamaan yrityksen liiketoiminnallisia tavoitteita, on se sitten vaikkapa kasvun hakeminen, kansainvälistyminen tai uuden liiketoiminnan käynnistämisen tukeminen. Näen tämän toimintatavan asiakkaillemme hyvin tuloksellisena, Johansson toteaa.

Katri Tanni on innoissaan nimityksestä siirtyessään itse tiiviimmin asiantuntija- ja konsultointitehtäviin.

- Me Differossa olemme jo pitkään puhuneet B2B-markkinoinnin ja -myynninmuutoksesta. Tätä muutosta olemme edistäneet sadoissa suomalaisyrityksissä. Olemme vahvasti uskoneet tekemiseemme ja suuntaan, jonka olemme ottaneet. Olemme tehneet viime vuosina kasvua 30–70 % vuosittain. Nyt on oikea aika siirtyä vaiheeseen, jossa pääsemme palvelemaan asiakkaitamme sisältöstrategian luomalla entistä vahvemmalla otteella. Uuden toimitusjohtajan nimittäminen on sekä meille itsellemme että asiakkaillemme lupaus entistä vahvemmasta jalansijasta suomalaisessa markkinointikentässä, Tanni linjaa.

Helmikuun alusta työhön lähtevä uusi toimitusjohtaja on innoissaan uudesta haasteesta. Johanssonin mukaan Differon henkilöstö on alansa huippua, asiakaskunta erittäin monipuolinen ja innostava. Yhdessä Differon tavoin Johansson näkee, että sisältöstrategia ja sen myötä entistä kohdennetumpi markkinointi ovat B2B-markkinoinnin tulevaisuutta. Tätä vaihetta hän on valmis lähtemään rakentamaan Differon henkilöstön ja asiakkaiden kanssa.

- Ihmiset ratkaisivat haluni aloittaa Differolla. Tämän porukan kanssa haluan olla muuttamassa yrityksiä asiakaslähtöisemmiksi.

Differo Oy on strategiseen sisältömarkkinointiin erikoistunut yritys joka toimii Helsingissä, Tampereella ja Jyväskylässä ja se työllistää 16 alansa ammattilaista. Asiakkaina mm. A-Insinöörit, Valio, Paytrail, Basware, Leanware, Fondia, WWF, Tana, HappyOrNot, Kiwa Inspecta ja Gofore. 

Lisätietoja:

Katri Tanni
Puh. 044 5928330
katri.tanni@differo.fi

Suvi Johansson
Puh. 040 5940517
suvi.johansson@differo.fi

Suvi Johansson aloittaa Differon toimitusjohtajana
Suvi Johansson (vasemmalla) aloittaa Differon toimitusjohtajana Helmikuussa 2019. 
Katri Tanni on siirtyy itse tiiviimmin asiantuntija- ja konsultointitehtäviin.

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää