Blogi: kasvu

Toimitusjohtaja vaihtuu, uusia differolaisia

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
11.1.2022

Differon perustaja ja aikaisempi toimitusjohtaja Katri Tanni palaa yrityksen toimitusjohtajaksi. Tanni aloitti uudelleen toimitusjohtajan tehtävissä joulukuun lopulla.

Suvi Johansson teki Differossa melkein kolmen vuoden ajan hyvää työtä ja hänelle isot kiitokset siitä. Tästä on erittäin hyvät asetelmat jatkaa kasvuamme maamme johtavana sisältöstrategiatalona. Yrityskentässä tullaan panostamaan entistä syvällisempään sisältömarkkinointiin ja sen suuntaamiseen asiakkaamme tarvitsevat entistä vahvemmin sisältöstrategian tuomaa, syvällistä asiakasymmärrystä, Tanni sanoo.

Syyskaudella Differossa aloitti uusina sisältöasiantuntijoina Anni Toiva, Jenni Viljakainen ja Terhi Hietamäki sekä sisältöstrategina Emmi Paunonen. Alkuvuodesta yritys kasvattaa sisältöstrategien joukkoa entisestään, kun Jenni Föhr-Suomalainen ja Aino Vähälä aloittavat Differossa tammikuussa.

- Meillä on nyt parikymmentä henkeä pääosaamisalueillemme eli sisältöstrategioissa sekä strategisen sisältömarkkinoinnin toteuttamisessa. Uskomme, että tekemällä fokusoidummin yrityksen asiakkaiden tarpeeseen sisältöpolkuja saadaan kohdennetummin yritysten markkinointiresurssit käyttöön, päästään tuloksiin, jää aikaa analysointiin ja tuloksista voidaan oppia, Tanni painottaa.

Differo toteuttaa asiakkailleen mittavia sisältöstrategiatöitä sekä tarjoaa sisältömarkkinoinnin palveluilla strategian viemistä käytäntöön. Asiakkainaan mm. Ramirent, Valio, Netum, Elematic, Sulava, Lumme Energia ja iCare Finland. 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää