Blogi: rekrytointi

Rekry: Sisällöntuottaja

Suvi Johansson
Customer centric business is my passion
8.10.2020

Oletko sisällöntuottaja, joka motivoituu tuloksista? Tule meille tiimikaveriksi!  

Sytyt sisällöntuotannosta ja haluat auttaa asiakkaitamme tekemään yhä tuloksekkaampaa sisältömarkkinointia yrityksiltä yrityksilleSinulla on jo kokemusta sisällöntuotannosta, mutta myös halu oppia jatkuvasti lisää.  

Vaikka toivomme sinulta kokemusta myynnillisten ja asiantuntijatekstien konseptoinnista ja kirjoittamisesta, sinun ei tarvitse tuntea, että osaat jo kaiken - tarjoamme sinulle kasvun paikan. 

Teemme kaikki töitäasiakkuuksien ympärille rakentuvissa tiimeissä, jolloin kukaan ei jää yksin. Vahva sparrauskulttuuri antaa tukea ja menestystä koko tiimille - myös etänä!Tulevat kollegasi ovat paitsivaltavanmukavia myösosaavia, ja pääset takuuvarmasti oppimaan heiltä lisää. 

Palvelemme pääasiassa suomalaisia, kansainvälisiä B2B-yrityksiä, jotka haluavat kasvaa tuloksellisen sisältömarkkinoinnin keinoin. Asiakkainamme on joukkovientiteollisuuden, IT-alansekä palvelualan kärkiyrityksiä, esimerkiksiValio B2B, Rudus ja Vincit. 

Sinulla tulee olla intoa ja sinnikkyyttä pureutua vaikeisiinkin B2B-aiheisiin. Aseistamme sinut Differon hyvillä työkaluilla ja prosesseilla, jotka kaikki tukevat asiakaslähtöistä sisällöntuotantoa. 

 Sinulla on  

  • kiitettävä taito rakentaa kiinnostavia tekstisisältöjä monenlaisista aiheista 
  • kiinnostus sukeltaa eri asiantuntija-alojen syövereihin ja taito pukea monimutkaisetkin aiheet selkeiksi ja helposti lähestyttäviksi kokonaisuuksiksi 
  • ymmärrys erilaisista tekstityypeistä ja korvaa tekstin eri sävyille 
  • osaamista (tai vähintään intoa) kuva-, video- tai audiosisältöjen suunnitteluun ja ymmärrystä niiden käytöstä B2B-markkinoinnissa 
  • kokemusta sisältöjen konseptoinnista tai halua oppia sitä 
  • osaamista hakukoneoptimoinnista ja sisältöjen performanssin seuraamisesta analytiikkatyökalujen avulla 
  • kykyä tuottaa sisältöä suomen lisäksi englannin kielellä 

Toivomme myös kykyä johtaa asiakkaan liiketoimintatavoitteista, sisältöstrategiasta ja sisältösuunnitelmasta sisältöjä yhdessä muun tiimin kanssa.  

Innostus, itseohjautuvuus, peräänantamattomuus ja intohimoinen suhtautuminen laadukkaisiin sisältöihin ovat tärkeitä valtteja tässä roolissa ja työyhteisössä! Meillä pääset kehittämään työmalleja ja toimintatapoja, ja saat rakentaaoman paikkasi tiimissäomien vahvuuksiesi mukaan.Järjestelmällinen ote työhön sekä oman työn ja ajankäytön hallinta ovat työskentelymme kulmakiviä.  

Tarjoamme

  • Avoimen ja hauskan työympäristön, jossa kollegasi ovat ystävällisiä, välittäviä ja motivoituneita työstään 
  • Joustavat työajat ja -paikat, sekä etätyömahdollisuuden 
  • Mahdollisuuden jatkuvaan kehittymiseen 
  • Työterveyshuollon, lounasedun ja kouluttautumisbudjetin 

Voittyöskennellä lähellä Helsingin, Tampereen tai Jyväskylän toimistoa tai olet halukas pendelöimään muutamia kertoja viikossa (sitten kun korona on ohi). Etätöitäkin meillä saa tehdä vapaasti. Työ on kokoaikainen ja vakituinen. 

Kerro itsestäsi sekä kokemuksistasi tuloksellisen sisällöntuotannon parissa,ja lähetä hakemuksesiCVpalkkatoive sekä muutama työnäyte suomen- ja englanninkielisestä sisällöstä osoitteeseen suvi.johansson@differo.fi. Haku on auki 31.10.2020 saakka. Lisätietoja tehtävästä antaa tiiminvetäjä Laura Browne, puhelin 0504357383, laura.browne@differo.fi tai toimitusjohtaja Suvi Johansson, puhelin 040 594 0517, suvi.johansson@differo.fi.   

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

Rekry: Sisällöntuottaja

Oletko sisällöntuottaja, joka motivoituu tuloksista? Tule meille tiimikaveriksi! 

Lue lisää

Blogi

LIVEnaaritiiseri: Myynnin ja markkinoinnin yhteispelissä voittaa asiakas

Oikean sisällön avulla rakennat luottamusta verkossa jo ennen ensimmäistä myyntikeskustelua. Asiakaslähtöinen, laadukas sisältö vastaa useimmin kysyttyihin kysymyksiin ja asiakkaasi ovat lähempänä ostopäätöstä, kun keskusteluun vihdoin ryhdytään.

Lue lisää

Blogi

LIVEnaaritiiseri: Sisältöstrategia - teenkö itse vai ostanko palveluna?

Kiinnostaako sisältöstrategian tekeminen itse vai haluaisitko ostaa sen suoraan palveluna? Sisältöstrategia määrittelee askelmerkit sisältömarkkinoinnille.

Lue lisää

Blogi

We are hiring!

We are looking for a native-English Content Creator for permanent position to innovate, create & develop content for Differo’s international B2B customers.

Lue lisää