Blogi: rekrytointi

Rekry: Sisältöasiantuntija / Content Specialist (Helsinki, Tampere, Jyväskylä)

Sanna Jokiniitty
24.8.2021

Differo etsii syvälle sukeltavaa, kokenutta sisältöasiantuntijaa kehittämään ja toteuttamaan B2B-asiakasyritystemme markkinointia. Haku päättyy 10.9.2021, mutta palkkaamme heti, kun sopiva tekijä löytyy.

Differo on Suomen johtavia B2B-sisältömarkkinoinnin asiantuntijatoimistoja, johon luottaa moni maamme suurimmista brändeistä. Etsimme nyt kokenutta sisältöjen suunnittelun ja toteutuksen asiantuntijaa vahvistamaan ja kasvattamaan sisällöntuotannon tiimiämme.

Tule meille tiimikaveriksi tai vinkkaa kaverille! Haku päättyy 10.9.2021, mutta palkkaamme heti, kun sopiva tekijä löytyy.

Kaipaamme joukkoomme uutta sisällöntuotannon kokenutta tekijää

Kupliiko kehittämisen ja kehittymisen halu suonissasi vahvana? Hienoa, sillä etsimällämme henkilöllä on draivia ja taitoa kehittyä, kehittää uusia tekemisen tapoja sekä jakaa tietämystään myös kollegoille.

Olet myös kiinnostunut ymmärtämään asiakkaan liiketoimintaa sekä heidän asiakkaidensa tarpeita. Sinulla on taipumusta strategiseen ajatteluun sekä intoa toimia osana Differon sisältömarkkinoijien moniosaajatiimiä.

Edellytämme hakijalta kokemusta markkinointisisältöjen tuottamisesta sekä valmiuksia ideoida ja konseptoida erilaisia sisältöjä B2B-ostoprosessin tueksi. 

Millaista työsi on arjessa?

Differon tiimissä pääset työskentelemään sinulle nimettyjen B2B-sektorin asiakkuuksien parissa. Palvelemme pääasiassa suomalaisia, kansainvälistä liiketoimintaa tekeviä B2B-yrityksiä, jotka haluavat kasvaa tuloksellisen sisältömarkkinoinnin keinoin. Asiakkaamme ovat tyypillisesti vientiteollisuuden sekä IT-ja palvelualan kärkiyrityksiä. Meihin luottavat mm. Valion B2B-liiketoiminta, Rudus, Lounea ja Kempower.

Teet työssäsi, osana Differon asiakkuustiimejä, asiakkaiden sisältöjen ideointia, konseptointia ja sisältöjen tuottamista aina asiakkaan haastattelusta valmiiseen sisältöön. Apunasi on useimmiten asiakkaalle tehty sisältöstrategia ja -suunnitelma.

Toivomme, että hallitset seuraavia sisältömarkkinoinnin osa-alueita:

  • Sisältökokonaisuuksien konseptointi ja suunnittelu, pääasiassa erilaiset tekstimuotoiset sisällöt, muu osaaminen katsotaan eduksi;
  • Yksittäisten, tekstimuotoisten sisältöjen suunnittelu ja toteutus;
  • Kokemus nimenomaan B2B-sisältöjen tuottamisesta katsotaan isoksi eduksi;
  • Ymmärrys digitaalisesta markkinoinnista – eduksi katsotaan syvempi tuntemus jostakin tietystä osa-alueesta, kuten esimerkiksi markkinoinnin automaatiosta;
  • Kokemusta tai intoa perehtyä sisältöjen suoriutumisen seurantaan analytiikan avulla;

  • Sisältöjen tuottaminen niin suomeksi kuin englanniksikin. Natiivitasoinen englanti ei tarvitse olla, sillä tiimissämme on natiivitason osaajia. 

Millainen meininki Differolla on noin muuten?

Innostus, itseohjautuvuus, peräänantamattomuus ja intohimoinen suhtautuminen digitaaliseen markkinointiin ovat tärkeitä valtteja tässä roolissa sekä työyhteisössämme. Tulevat kollegasi ovat paitsi valtavan mukavia myös osaavia, ja pääset takuuvarmasti oppimaan heiltä lisää.

Meillä pääset kehittämään työmalleja ja toimintatapoja, ja saat rakentaa oman paikkasi tiimissä omien vahvuuksiesi mukaan. Järjestelmällinen ote työhön sekä oman työn ja ajankäytön hallinta ovat työskentelymme kulmakiviä. 

Teemme kaikki töitä asiakkuuksien ympärille rakentuvissa tiimeissä, jolloin kukaan ei jää yksin. Vahva sparrauskulttuuri antaa tukea ja menestystä koko tiimille - myös etänä! Perehdytysprosessi on vaatinut hieman viilauksia ja korona-arkeen sopeuttamista, mutta alamme olla siinä jo aika kokeneita ja kuulemme myös mielelläsi sinun tarpeita ja toiveitasi perehdytykseen liittyen.

Näitä henkilöstöetuja porukkamme arvostaa:

  • Avoin ja letkeä yhteisö, jossa kollegasi ovat ystävällisiä, välittäviä ja motivoituneita työstään
  • Terve työkulttuuri, jossa työntekijän hyvinvointi ja jaksaminen ovat etusijalla
  • Paikasta riippumaton työ: joustavat työajat ja -paikat
  • Mahdollisuus jatkuvaan ammatilliseen kehittymiseen ja henkilökohtainen kouluttautumisbudjetti
  • Kiinnostavat ja rimaa nostavat B2B-asiakasyritykset
  • Puhelinetu ja valitsemasi puhelin
  • Erittäin kattava työterveyshuolto
  • Säännölliset satsaukset henkilöstön hyvinvointiin, esim. työergonomia-sponssit, liikunta- ja kulttuurisetelit, lahjakortteja äänikirja- ja suoratoistopalveluihin ym.

Voit työskennellä lähellä Helsingin, Tampereen tai Jyväskylän toimistoa tai olet halukas pendelöimään muutamia kertoja viikossa (sitten kun korona on ohi). Työ on kokoaikainen ja vakituinen.

Hae rohkeasti! Näin se käy:

Kerro hakemuksessasi itsestäsi sekä kokemuksestasi sisällöntuotannon ja suunnittelun parissa. Liitä hakemukseen mukaan muutama työnäyte kirjoittamistasi teksteistä.

Lähetä hakemuksesi, CV, palkkatoive sekä muutama työnäyte osoitteeseen jenna.jarvinen@differo.fi. Haku on auki 10.9.2021 saakka, mutta älä aikaile – palkkaamme heti, kun sopiva osaaja löytyy!

Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytoiva esihenkilö Sanna Jokiniitty arkisin klo 9-15 8.9. saakka, p. 041 503 6088, sanna jokiniitty@differo.fi.

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

Rekry: Sisältöasiantuntija / Content Specialist (Helsinki, Tampere, Jyväskylä)

Rekry on auki! B2B-sisältömarkkinointitoimisto Differo etsii tiimin vahvistukseksi sisältöasiantuntijaa. Lue lisää ja hae heti!

Lue lisää

Blogi Markkinointi meni kuplaan

Markkinointi meni kuplaan, tuliko asiakas mukaan?

Markkinoija, kenen silmillä katsot maailmaa? Yhteisen kuplan rakentaminen asiakkaan kanssa onnistuu vain silloin kun tunnet asiakkaasi ja hänen tarpeensa.

Lue lisää

Blogi Suomalaisen elintarviketeollisuuden valtteja ovat mm. puhtaus ja tuoteturvallisuus

Suomalaisella elintarviketeollisuuden viennillä huimat kasvunäkymät - 5 vinkkiä tunnettuuden kasvattamiseen

Suomalainen elintarviketeollisuus ei ole tunnettu kansainvälisillä markkinoilla. Tunnettuuden kasvattaminen vaatii kohdennettua sisältömarkkinointia.

Lue lisää