Blogi

Rekry: Sisältöasiantuntija / Content Specialist (Helsinki, Tampere, Jyväskylä)

Sanna Jokiniitty
21.4.2021

Sytytkö verkkosisältöjen kirjoittamisesta? Motivoidutko asiakkaiden liiketoiminnan ytimeen sukeltamisesta? Hallitsetko erilaisten sisältökokonaisuuksien suunnittelun ja toteutuksen? 

Differo on Suomen johtavia B2B-sisältömarkkinoinnin asiantuntijatoimistoja, johon luottaa moni maamme suurimmista brändeistä. Etsimme nyt kehityshenkistä sisältöasiantuntijaa suunnittelemaan ja toteuttamaan B2B-asiakasyritystemme markkinointisisältöjä.

Tule meille tiimikaveriksi tai vinkkaa kaverille! Haku päättyy 3.5.2021, mutta palkkaamme heti, kun sopiva tekijä löytyy.

Millaista työsi on arjessa?

Differon tiimissä pääset työskentelemään sinulle nimettyjen B2B-sektorin asiakkuuksien parissa. Palvelemme pääasiassa suomalaisia, kansainvälistä liiketoimintaa tekeviä B2B-yrityksiä, jotka haluavat kasvaa tuloksellisen sisältömarkkinoinnin keinoin. Asiakkaamme ovat tyypillisesti vientiteollisuuden sekä IT- ja palvelualan kärkiyrityksiä. Meihin luottavat mm. Valion B2B-liiketoiminta, Ramirent, Vincit, Rudus ja Lounea.

Mitä sisältöasiantuntijan täytyy osata?

Työssäsi suunnittelet ja toteutat erilaisia sisältömarkkinoinnin ja mainonnan sisältöjä yhdessä asiakkaiden ja muiden differolaisten kanssa. Pyrit ymmärtämään asiakkaan toimintaa laaja-alaisesti: tutustut toimialaan ja brändiin, selvität liiketoimintaan liittyviä seikkoja, tutustut asiakkaan olemassa oleviin sisältöihin ja haastattelet asiantuntijoita. Differolta saat työsi tueksi pitkälle työstetyt ja tehokkaiksi todetut työmallit ja -pohjat.

Toivomme, että

  • sinulla on jo kokemusta sisältöjen suunnittelusta ja toteutuksesta verkkoympäristöön.
  • olet kaksikielinen (suomi/englanti) tai sinulla on muuten erinomaiset taidot kummassakin kielessä.
  • erilaiset referenssit, asiakastarinat, blogit, oppaat, some-sisällöt, tekstisisältöjen konseptien luominen sekä hakusanaoptimoitujen sisältöjen tekeminen ovat sinulle tuttua kauraa.
  • olet toiminut B2B-kentällä: ymmärrät ja osaat ottaa huomioon B2B-liiketoiminnan ja -markkinoinnin lainalaisuudet sisältöjä tehdessäsi.
  • sinulla on taitoa ymmärtää monimutkaisia ilmiöitä, joista saat loihdittua selkeitä ja helposti ymmärrettäviä asiantuntijasisältöjä.

 

Plussaa

  • Aiempi kokemus markkinoinnin toimisto- tai projektiympäristöstä ja asiakkuustyöstä.
  • Elintarvikealan tuntemus sisältöjen ja markkinoinnin näkökulmasta.

Millainen meininki Differolla noin muuten?

Innostus, itseohjautuvuus, yhdessä tekeminen ja intohimoinen suhtautuminen sisältömarkkinointiin ovat tärkeitä valtteja tässä roolissa sekä työyhteisössämme. Tulevat kollegasi ovat paitsi valtavan mukavia myös osaavia, ja pääset takuuvarmasti oppimaan heiltä lisää.

Teemme kaikki töitä asiakkuuksien ympärille rakentuvissa tiimeissä, jolloin kukaan ei jää yksin. Vahva sparrauskulttuuri antaa tukea ja menestystä koko tiimille – myös etänä!

Meillä pääset kehittämään työmalleja ja toimintatapoja, ja saat rakentaa oman paikkasi tiimissä omien vahvuuksiesi mukaan. Järjestelmällinen ote työhön sekä oman työn ja ajankäytön hallinta ovat työskentelymme kulmakiviä. 

Näitä henkilöstöetuja porukkamme arvostaa:

  • Avoin ja letkeä yhteisö, jossa kollegasi ovat ystävällisiä, välittäviä ja motivoituneita työstään
  • Terve työkulttuuri, jossa työntekijän hyvinvointi ja jaksaminen ovat etusijalla
  • Paikasta riippumaton työ: joustavat työajat ja -paikat
  • Mahdollisuus jatkuvaan ammatilliseen kehittymiseen ja henkilökohtainen kouluttautumisbudjetti
  • Kiinnostavat ja rimaa nostavat B2B-asiakasyritykset
  • Puhelinetu ja valitsemasi puhelin
  • Erittäin kattava työterveyshuolto
  • Säännölliset satsaukset henkilöstön hyvinvointiin, esim. työergonomia-sponssit, liikunta- ja kulttuurisetelit, lahjakortteja äänikirja- ja suoratoistopalveluihin ym.

Voit työskennellä lähellä Helsingin, Tampereen tai Jyväskylän toimistoa tai olet halukas pendelöimään muutamia kertoja viikossa (sitten kun korona on ohi). Työ on kokoaikainen ja vakituinen.

Kannattaa hakea! Näin se käy:

Kerro hakemuksessasi itsestäsi sekä kokemuksistasi sisällöntuotannon ja suunnittelun parissa. Liitä hakemukseen mukaan muutama työnäyte kirjoittamistasi teksteistä.

Lähetä hakemuksesi, CV, palkkatoive sekä muutama työnäyte osoitteeseen sanna.jokiniitty@differo.fi. Haku on auki 17.5.2021 saakka, mutta älä aikaile – palkkaamme heti, kun sopiva osaaja löytyy!

Lisätietoja tehtävästä antaa sisältöasiantuntija Saana Mäkiranta, p. 050 352 0909, saana.makiranta@differo.fi.

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi Suomalaisen elintarviketeollisuuden valtteja ovat mm. puhtaus ja tuoteturvallisuus

Suomalaisella elintarviketeollisuuden viennillä huimat kasvunäkymät - mutta miten saamme tunnettuutta?

Elintarviketeollisuus vaatii kohdennettua sisältömarkkinointia jotta vienti vetää.

Lue lisää

Blogi

Rekry: Sisältöasiantuntija / Content Specialist (Helsinki, Tampere, Jyväskylä)

Rekry on auki! B2B-sisältömarkkinointitoimisto Differo etsii tiimin vahvistukseksi sisältöasiantuntijaa / sisällöntuottajaa. Lue lisää ja hae heti!

Lue lisää

Blogi Asiakkaan ostopolku sitoo yhteen myyntiä ja markkinointia

Miksi myynti ei hyväksy tai hoida liidejä?

Lähde parantamaan myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä ja liidiprosessia! Kohdista katseet asiakkaaseen sisältöstrategian avulla yhdessä myynnin ja markkinoinnin kanssa.

Lue lisää

Blogi

Superpäivä 2021: Fiksusti tulkittu data avaa tien asiakkaan ajatuksiin ja paikan hedelmällisille myyntikeskusteluille

F-Securen Petri Nuojua mukaan data on väylä asiakkaalle arvokkaaseen sisältöön ja myynnin paikkoihin. Lue lisää Petrin ajatuksista!

Lue lisää