Elomatic1

Blogi: sisältömarkkinointi, sisältöstrategia, Uncategorized

Miten sisältöstrategia yhdistää myyntiä ja markkinointia? Case Elomatic Oy

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
15.11.2018

Elomatic Oy tarjoaa maailmanlaajuisesti konsultointi-, suunnittelu-, tuotekehitys- ja projektinhallintapalveluita sekä tuotteita ja kokonaisratkaisuja teollisuusyrityksille sekä julkisen sektorin organisaatioille. Elomaticilla on toimistoja Suomessa, Puolassa, Hollannissa, Intiassa, Kiinassa, Venäjällä, Italiassa ja Yhdistyneissä Arabiemiirikunnissa. Yhtiössä on tehty kaikkien neljän liiketoiminta-alueen sisältöstrategiatyöt vuonna 2018. Markkinoinnin kehityspäällikkö Mika Patrakka kertoo videolla:

  • miksi työhön lähdettiin
  • mitä sillä tavoitellaan
  • mitä odotuksia sisältöstrategian osalta on myynnin ja markkinoinnin yhdistäjänä
  • mitä ohjeita hän antaa vastaavaa työtä miettiville myynti- ja markkinointipäättäjille

Katso video!

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi Karoliina Haikonen

Superpäivä: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen, jos asiakas on keskiössä?

Superpäivässä Kaleva Median sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Karoliina Haikonen puhuu markkinoinnista muutosjohtajana.

Lue lisää

Blogi kirsti-llaasio-vaaka-otsikko-1

Superpäivä tulee: 5 vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle  HappyOrNot Ltd / Kirsti Laasio

Suomalainen asiakas- ja työpäiväkokemusta mittaava HappyOrNot kasvaa hurjaa vauhtia ja toiminnan kansainvälisyys laajenee kaiken aikaa. Yhtiön asiakaskokemuksesta vastaava Kirsti Laasio on ollut yhtiössä yli viiden vuoden ajan näkemässä ja tekemässä kasvua.

Lue lisää

Blogi sima-panostukset-nyt

Miten yritykset budjetoivat sisältömarkkinointiin? Katso kyselymme tulokset.

Kysyimme sisältömarkkinonnin budjetointi -webinaarin osallistujilta, miten he omaa sisältömarkkinointibudjettia rakentavat nyt ja tulevaisuudessa.

Lue lisää

Blogi success-4281481_1280

Asiakaslähtöisen myynnin ja markkinoinnin etulinjassa organisoidutaan uudelleen

Asiakaslähtöinen myynti ja markkinointi yhdistävät voimansa tavoitteenaan tunnistaa asiakkaan ostokäyttäytyminen ja tukea asiakkaan matkaa.

Lue lisää