Elomatic1

Blogi: sisältömarkkinointi, sisältöstrategia, Uncategorized

Miten sisältöstrategia yhdistää myyntiä ja markkinointia? Case Elomatic Oy

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
15.11.2018

Elomatic Oy tarjoaa maailmanlaajuisesti konsultointi-, suunnittelu-, tuotekehitys- ja projektinhallintapalveluita sekä tuotteita ja kokonaisratkaisuja teollisuusyrityksille sekä julkisen sektorin organisaatioille. Elomaticilla on toimistoja Suomessa, Puolassa, Hollannissa, Intiassa, Kiinassa, Venäjällä, Italiassa ja Yhdistyneissä Arabiemiirikunnissa. Yhtiössä on tehty kaikkien neljän liiketoiminta-alueen sisältöstrategiatyöt vuonna 2018. Markkinoinnin kehityspäällikkö Mika Patrakka kertoo videolla:

  • miksi työhön lähdettiin
  • mitä sillä tavoitellaan
  • mitä odotuksia sisältöstrategian osalta on myynnin ja markkinoinnin yhdistäjänä
  • mitä ohjeita hän antaa vastaavaa työtä miettiville myynti- ja markkinointipäättäjille

Katso video!

 

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää