Blogi: Myynnin ja markkinoinnin muutos

Markkinoinnin muutos - vertailussa vuodet 2016 ja 2017

Henna Niiranen
17.1.2017

Ennustamme vuodelle 2017, että sisällöntuotannon massakaudesta siirrytään laadukkaampien, kohdennetumpien sisältöjen tuottamiseen. Mitä muuta? Katso video alta.

[embed]https://youtu.be/0xiKpt9ODyE[/embed]

Kiinnostaako markkinoinnin ja myynnin muutos?

Mikäli modernin markkinoinnin ja myynnin asiat kiinnostavat, jätä meille yhteystietosi, niin lähetämme sinulle noin kerran kuussa ajankohtaisia näkemyksiä markkinoinnin maailmasta.

[hubspotform portal_id="2604934" form_id="1e49ced5-f995-4eb8-9313-7061f3e05642" css=""]

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää