Blogi: Myynnin ja markkinoinnin muutos

Markkinoinnin muutos - vertailussa vuodet 2016 ja 2017

Henna Niiranen
17.1.2017

Ennustamme vuodelle 2017, että sisällöntuotannon massakaudesta siirrytään laadukkaampien, kohdennetumpien sisältöjen tuottamiseen. Mitä muuta? Katso video alta.

[embed]https://youtu.be/0xiKpt9ODyE[/embed]

Kiinnostaako markkinoinnin ja myynnin muutos?

Mikäli modernin markkinoinnin ja myynnin asiat kiinnostavat, jätä meille yhteystietosi, niin lähetämme sinulle noin kerran kuussa ajankohtaisia näkemyksiä markkinoinnin maailmasta.

[hubspotform portal_id="2604934" form_id="1e49ced5-f995-4eb8-9313-7061f3e05642" css=""]

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi Karoliina Haikonen

Superpäivä: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen, jos asiakas on keskiössä?

Superpäivässä Kaleva Median sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Karoliina Haikonen puhuu markkinoinnista muutosjohtajana.

Lue lisää

Blogi kirsti-llaasio-vaaka-otsikko-1

Superpäivä tulee: 5 vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle  HappyOrNot Ltd / Kirsti Laasio

Suomalainen asiakas- ja työpäiväkokemusta mittaava HappyOrNot kasvaa hurjaa vauhtia ja toiminnan kansainvälisyys laajenee kaiken aikaa. Yhtiön asiakaskokemuksesta vastaava Kirsti Laasio on ollut yhtiössä yli viiden vuoden ajan näkemässä ja tekemässä kasvua.

Lue lisää

Blogi sima-panostukset-nyt

Miten yritykset budjetoivat sisältömarkkinointiin? Katso kyselymme tulokset.

Kysyimme sisältömarkkinonnin budjetointi -webinaarin osallistujilta, miten he omaa sisältömarkkinointibudjettia rakentavat nyt ja tulevaisuudessa.

Lue lisää

Blogi success-4281481_1280

Asiakaslähtöisen myynnin ja markkinoinnin etulinjassa organisoidutaan uudelleen

Asiakaslähtöinen myynti ja markkinointi yhdistävät voimansa tavoitteenaan tunnistaa asiakkaan ostokäyttäytyminen ja tukea asiakkaan matkaa.

Lue lisää