Blogi: Ajankohtaista

Differon sivusto = markkinoinnin muutoksen tietopankki

Henna Niiranen
25.3.2017

Me differolaiset olemme siitä onnellisessa asemassa, että mielenkiintoiset asiakastyöt sekä Differon työmallien kehittäminen täyttävät arkemme 120%. Kasvuyrityksen ihanuus ja kamaluus!

Olemme asiakastöiden ohella kunnostaneet myös omat kotisivumme. Uskomme, että tämä kotisatamamme palvelee nyt entistä paremmin modernista markkinoinnista ja myynnistä kiinnostuneita. Uudenlaisen markkinoinnin roolista ja järjestäytymisessä yrityksessä olemme puhuneet jo pitkään. Tulemme myös jatkossa valottamaan entistä konkreettisimmin esimerkein niitä muutoksia, joita uudenlaiseen asiakaslähtöiseen myyntiin ja markkinointiin siirtyminen tai asiakaslähtöisen kulttuurin vahvistaminen organisaatioissa vaatii.

Mikäli olet surffailut sivuillamme ennenkin, huomaat ehkä, että kaikkia vanhoja blogeja ei vielä löydy sivustoltamme. Uudelleenjulkaisemme kevään aikana vanhoja kirjoituksiamme päivitettyinä - sekä tietysti lukuisia uusia! Esittelemme myös uusia asiakastarinoita, julkaisemme uusia oppaita sekä tuomme esiin meitä differolaisia, jotka auttavat arjessa asiakkaitamme tekemään parempaa markkinointia. Tulethan tapaamaan meitä myös kasvokkain tapahtumiin!

Mitä mieltä olet uusista kotisivuistamme? Kuulen mielelläni palautetta (myös parannettavista asioista!) Twitterin kautta: @HennaNiiranen.

Tilaa uutiskirje

Mikäli haluat saada tiedon uusista kirjoituksistamme, tapahtumistamme ja oppaistamme, tilaa uutiskirjeemme. Lähetämme tiivistelmän markkinointikenttää ja differolaisia puhuttavista asioista 1-2 kuukauden välein.

Tilaa uutiskirje jättämällä yhteystietosi alla olevaan lomakkeeseen.

[hubspotform portal_id="2604934" form_id="1e49ced5-f995-4eb8-9313-7061f3e05642" css=""]

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi blogikuva-rekry

Rekry: Sisältöstrategi

Liiketoimintamme kasvaessa haemme nyt tiimiimme mukaan Sisältöstrategia. Haku on auki 30.11.19 saakka, mutta rekrytoimme heti oikean henkilön löydyttyä. Hae pian!

Lue lisää

Blogi Sami_Honkonen

Superpäivä: Miten responsiivinen organisaatio rakennetaan myynti ja markkinointi edellä?

Responsiivinen organisaatio rakennetaan myynti ja markkinointi edellä.

Lue lisää

Blogi karoliina_haikonen-9647

Superpäivä: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen, jos asiakas on keskiössä?

Superpäivässä Kaleva Median sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Karoliina Haikonen puhuu markkinoinnista muutosjohtajana.

Lue lisää

Blogi kirsti-llaasio-vaaka-otsikko-1

Superpäivä tulee: 5 vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle  HappyOrNot Ltd / Kirsti Laasio

Suomalainen asiakas- ja työpäiväkokemusta mittaava HappyOrNot kasvaa hurjaa vauhtia ja toiminnan kansainvälisyys laajenee kaiken aikaa. Yhtiön asiakaskokemuksesta vastaava Kirsti Laasio on ollut yhtiössä yli viiden vuoden ajan näkemässä ja tekemässä kasvua.

Lue lisää