Blogi: Myynnin ja markkinoinnin muutos

Keitä kannattaa seurata somessa?

Henna Niiranen
22.12.2017

Meitä suomalaisia bisneksen tekijöitä on LinkedInissä jo miljoona. Tämän some-median suurinta antia ovat tietenkin verkostosi näkemys ja osaaminen. Hälinästä saattaa olla vaikeaa löytää sopivia seurattavia. Siksi olen ottanut tavaksi vinkata omalle verkostolleni silloin tällöin perjantaisin, keitä LinkedInissä kannattaisi seurata. Follow Friday on Twitteristä tuttu käytäntö: suositellaan omalle verkostolle uusia seurattavia.

Kokoan tähän postaukseen suositukseni, jotta löydät ne jatkossa helposti yhdessä paikassa.

4 muutosta ajavaa markkinoijaa

4 henkilöä, jotka saavat somesta kauppaa

Kolme toimialaansa disruptoivaa pienyrittäjää

3 johtajaa, joiden LinkedIn-päivityksiä janoan

Tarvitsetko apua somen haltuunottoon?

Onko sinulla tunne, että "somessa pitäisi olla", mutta on hieman vaikeaa päättää, mistä aloittaisi? Autan sinut mielelläni alkuun:

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää