Blogi: Myynnin ja markkinoinnin muutos

Keitä kannattaa seurata somessa?

Henna Niiranen
22.12.2017

Meitä suomalaisia bisneksen tekijöitä on LinkedInissä jo miljoona. Tämän some-median suurinta antia ovat tietenkin verkostosi näkemys ja osaaminen. Hälinästä saattaa olla vaikeaa löytää sopivia seurattavia. Siksi olen ottanut tavaksi vinkata omalle verkostolleni silloin tällöin perjantaisin, keitä LinkedInissä kannattaisi seurata. Follow Friday on Twitteristä tuttu käytäntö: suositellaan omalle verkostolle uusia seurattavia.

Kokoan tähän postaukseen suositukseni, jotta löydät ne jatkossa helposti yhdessä paikassa.

4 muutosta ajavaa markkinoijaa

4 henkilöä, jotka saavat somesta kauppaa

Kolme toimialaansa disruptoivaa pienyrittäjää

3 johtajaa, joiden LinkedIn-päivityksiä janoan

Tarvitsetko apua somen haltuunottoon?

Onko sinulla tunne, että "somessa pitäisi olla", mutta on hieman vaikeaa päättää, mistä aloittaisi? Autan sinut mielelläni alkuun:

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi Karoliina Haikonen

Superpäivä: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen, jos asiakas on keskiössä?

Superpäivässä Kaleva Median sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Karoliina Haikonen puhuu markkinoinnista muutosjohtajana.

Lue lisää

Blogi kirsti-llaasio-vaaka-otsikko-1

Superpäivä tulee: 5 vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle  HappyOrNot Ltd / Kirsti Laasio

Suomalainen asiakas- ja työpäiväkokemusta mittaava HappyOrNot kasvaa hurjaa vauhtia ja toiminnan kansainvälisyys laajenee kaiken aikaa. Yhtiön asiakaskokemuksesta vastaava Kirsti Laasio on ollut yhtiössä yli viiden vuoden ajan näkemässä ja tekemässä kasvua.

Lue lisää

Blogi sima-panostukset-nyt

Miten yritykset budjetoivat sisältömarkkinointiin? Katso kyselymme tulokset.

Kysyimme sisältömarkkinonnin budjetointi -webinaarin osallistujilta, miten he omaa sisältömarkkinointibudjettia rakentavat nyt ja tulevaisuudessa.

Lue lisää

Blogi success-4281481_1280

Asiakaslähtöisen myynnin ja markkinoinnin etulinjassa organisoidutaan uudelleen

Asiakaslähtöinen myynti ja markkinointi yhdistävät voimansa tavoitteenaan tunnistaa asiakkaan ostokäyttäytyminen ja tukea asiakkaan matkaa.

Lue lisää