Blogi: Ajankohtaista

Jarno Ahokas Differoon sisältöstrategiksi

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
13.1.2017

Kovaa B2B markkinoinnin kokemusta teollisuuden parista omaava Jarno Ahokas aloittaa Differossa sisältöstrategina. Ahokas siirtyi Differoon Fastemsilta. Hänellä on kokemusta markkinoinnin automaation työkaluista, erilaisista markkinointi- ja myyntijärjestelmistä sekä sisältövetoisen kokonaismarkkinoinnin suunnittelusta ja toteuttamisesta.

Differossa Ahokas liittyy teollisuusasiakkaiden palvelutiimiin jossa yhdistyvät sisältöstrategian toteuttaminen, markkinoinnin suuntaaminen, sisällöt, järjestelmät ja analytiikka.

Lue myös Jarnon esittäytymisblogi, jossa hän kertoo itsestään.

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää