Blogi: Ajankohtaista

Jarno Ahokas Differoon sisältöstrategiksi

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
13.1.2017

Kovaa B2B markkinoinnin kokemusta teollisuuden parista omaava Jarno Ahokas aloittaa Differossa sisältöstrategina. Ahokas siirtyi Differoon Fastemsilta. Hänellä on kokemusta markkinoinnin automaation työkaluista, erilaisista markkinointi- ja myyntijärjestelmistä sekä sisältövetoisen kokonaismarkkinoinnin suunnittelusta ja toteuttamisesta.

Differossa Ahokas liittyy teollisuusasiakkaiden palvelutiimiin jossa yhdistyvät sisältöstrategian toteuttaminen, markkinoinnin suuntaaminen, sisällöt, järjestelmät ja analytiikka.

Lue myös Jarnon esittäytymisblogi, jossa hän kertoo itsestään.

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi blogikuva-rekry

Rekry: Sisältöstrategi

Liiketoimintamme kasvaessa haemme nyt tiimiimme mukaan Sisältöstrategia. Haku on auki 30.11.19 saakka, mutta rekrytoimme heti oikean henkilön löydyttyä. Hae pian!

Lue lisää

Blogi Sami_Honkonen

Superpäivä: Miten responsiivinen organisaatio rakennetaan myynti ja markkinointi edellä?

Responsiivinen organisaatio rakennetaan myynti ja markkinointi edellä.

Lue lisää

Blogi karoliina_haikonen-9647

Superpäivä: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen, jos asiakas on keskiössä?

Superpäivässä Kaleva Median sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Karoliina Haikonen puhuu markkinoinnista muutosjohtajana.

Lue lisää

Blogi kirsti-llaasio-vaaka-otsikko-1

Superpäivä tulee: 5 vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle  HappyOrNot Ltd / Kirsti Laasio

Suomalainen asiakas- ja työpäiväkokemusta mittaava HappyOrNot kasvaa hurjaa vauhtia ja toiminnan kansainvälisyys laajenee kaiken aikaa. Yhtiön asiakaskokemuksesta vastaava Kirsti Laasio on ollut yhtiössä yli viiden vuoden ajan näkemässä ja tekemässä kasvua.

Lue lisää