IMG_20180924_162104_063

Blogi: Asiantuntijat Differolla, sisällöntuotanto, sisältömarkkinointi, työharjoittelija, työharjoittelu, ura, viestintä, sisältöstrategia, trainee

Harjoittelijasta asiantuntijaksi: Differosta eväät menestykseen sisältömarkkinoinnin uralla

Ville Vaajanen
5.4.2019

Aloitin helmikuun alussa Differon historian ensimmäisenä kokoaikaisena työharjoittelijana ja olen ilokseni tuntenut itseni yhdenvertaiseksi heti ensimmäisestä päivästä saakka.  Alkujännitys hävisi heti ensimmäisenä päivänä jutellessani Differon perustajan Katrin kanssa. Sillä hetkellä tajusin, että olen valmis näyttämään kynteni unelma-alallani.

Mitä enemmän vastuuta, sitä upeampi kasvutarina

Urani on vasta alussa, mutta olen ikäisekseni jo aika pitkällä. Tuon Differolle lisäarvoa sekä kirjoittajana että viestinnän ammattilaisena. Tuon tehokkuutta ja nopeutta sisällöntuotantoon, asiantuntijuutta kaiken kokoisiin projekteihin ja kansainvälistä näkökulmaa, jonka avulla kaikenkokoiset yritykset pärjäävät entistä paremmin kansainvälisillä markkinoilla.

Vuonna 2015 aloitin urani Suomen puolustusvoimissa copywriterina, minkä jälkeen olen toiminut freelancerina yli kolme vuotta muutamien markkinointitoimistojen sisällöntuotannossa.

Arnhem Business School on antanut uralleni paljon. Viestinnän opintojeni aikana minulla on ollut kunnia ja mahdollisuus luoda ja toteuttaa viestintästrategioita sekä alankomaalaisille että kansainvälisille yrityksille. Nämä projektit ovat antaneet minulle runsaasti ammatillista itsevarmuutta sekä auttaneet löytämään oikeaa suuntaa urallani.

Olen onnellinen, että myös Differo tunnistaa kokemukseni ja potentiaalini ja arvostaa taitojani. Vastuullani on jo monenlaista sisältömarkkinointia ja sisällöntuotantoa moniin aitoihin asiakastöihin. Tulen olemaan paljossa mukana koko harjoitteluni ajan – ja opin kokeneempien ammattilaisten ohjauksessa varmasti enemmän kuin voisin kuvitellakaan.

Supervoimani Differolla:

Olen sekä copywriter että viestinnän ammattilainen, joten pystyn selkeyttämään viestiäsi kohderyhmillesi tavalla, joka tukee brändisi viestinnällisiä tavoitteita.

Differon kannustava ilmapiiri motivoi ideoimaan omaakin menestystäni

Olen ensimmäisten viikkojen aikana huomannut, että Differo on täynnä sisältömarkkinoinnille ja -strategialle omistautuneita ihmisiä. Jokainen tiimin jäsen näyttää suuntaa ja esimerkkiä omalla tavallaan: auttaa muita inspiroitumaan, rakentavat palveluntarjoajista ajatusjohtajia ja jakavat kiinnostavaa sisältöä, joka saa ajatukset pyörimään. Siksi tulen saamaan vielä lisää eväitä uralleni sisältömarkkinoinnin parissa.

Inspiraatio uudella työpaikallani on ilmeisen suuri, ja olen itsekin inspiroitunut Differon ilmapiiristä. Se on kannustanut minuakin ideoimaan sisältöä, jolla voisin osoittaa alani asiantuntijuutta. Se on kannustanut minua tekemään ja miettimään enemmän, miten voisin kehittää omaa osaamistani.

Yhdessä pääsemme sisältömarkkinoinnin alalla uusin sfääreihin!

 

Lue lisää minusta nettisivuillamme.

Ota yhteyttä minuun LinkedInissä!

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi Karoliina Haikonen

Superpäivä: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen, jos asiakas on keskiössä?

Superpäivässä Kaleva Median sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Karoliina Haikonen puhuu markkinoinnista muutosjohtajana.

Lue lisää

Blogi kirsti-llaasio-vaaka-otsikko-1

Superpäivä tulee: 5 vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle  HappyOrNot Ltd / Kirsti Laasio

Suomalainen asiakas- ja työpäiväkokemusta mittaava HappyOrNot kasvaa hurjaa vauhtia ja toiminnan kansainvälisyys laajenee kaiken aikaa. Yhtiön asiakaskokemuksesta vastaava Kirsti Laasio on ollut yhtiössä yli viiden vuoden ajan näkemässä ja tekemässä kasvua.

Lue lisää

Blogi sima-panostukset-nyt

Miten yritykset budjetoivat sisältömarkkinointiin? Katso kyselymme tulokset.

Kysyimme sisältömarkkinonnin budjetointi -webinaarin osallistujilta, miten he omaa sisältömarkkinointibudjettia rakentavat nyt ja tulevaisuudessa.

Lue lisää

Blogi success-4281481_1280

Asiakaslähtöisen myynnin ja markkinoinnin etulinjassa organisoidutaan uudelleen

Asiakaslähtöinen myynti ja markkinointi yhdistävät voimansa tavoitteenaan tunnistaa asiakkaan ostokäyttäytyminen ja tukea asiakkaan matkaa.

Lue lisää