Blogi: Ajankohtaista, Myynnin ja markkinoinnin muutos, sisältömarkkinointi, sisältöstrategia

Differo tuo Michael Brennerin Suomeen!

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
16.10.2018

Marketing Insider Groupin toimitusjohtaja ja Forbes-listattu markkinointivaikuttaja Michael Brenner saapuu Suomeen Differo Oy:n järjestämään Sisältöstrategian Superpäivään tammikuussa 2019. Brenner, joka on listattu myös amerikkalaismedioissa yhdeksi johtavista markkinoinnin suuntaajista, auttaa Yhdysvaltojen suurimpia yrityksiä strategisessa sisältömarkkinoinnissa. Hän on kirjoittanut kaksi bestseller-kirjaa The Content Formula ja Digital Marketing Growth Hacks.

”Markkinointi vastaa hyvästä asiakaskokemuksesta”

Michael Brennerin mukaan tämän päivän liiketoimintajohto odottaa markkinoinnilta entistä parempia tuloksia ja parempaa tuottoa investoinnille. Brennerin mukaan markkinoinnilla merkittävä vaikutus asiakaskokemukseen.

- Uskon, että markkinoinnin on nyt ja tulevaisuudessa keskityttävä yhä enemmän tärkeimpiin kohderyhmiin ja heille tarjottavan ylivertaisen asiakaskokemuksen rakentamiseen. Silti yritysten sisällä on kasvava tarve lisätä erilaisia markkinointiaktiviteettejä, vaikka näillä teoilla ei olisi vaikutusta asiakaskokemukseen.

Jotta tämä odotusten ja toimenpiteiden välinen kuilu saadaan kaventumaan, markkinoijan täytyisi Brennerin mukaan laittaa asiakas keskiöön kaikessa mitä tehdään.

- Markkinoijan on puhuttava asiakkaille siitä mitä asiakkaat tarvitsevat. Näin markkinoija tekee parempia päätöksiä arjessaan. Markkinoinnin tulevaisuus on sisältömarkkinoinnissa, joka houkuttelee oikeaa kohderyhmää kanaville ja tuo haluttuja tuloksia, Brenner toteaa.

Omassa esityksessään Sisältöstrategian Superpäivässä Michael Brenner aikoo tuoda esiin keinoja siitä, miten markkinoinnin saisi oman henkilöstön osaamista ja näkemyksiä mukaan markkinointisisältöihin. Brenner aikoo myös osoittaa, miten menestyksekäs sisältöstrategia rakennetaan ja miten yrityksen oman henkilöstön näkemykset liittyvät sisältöstrategiaan kiinteällä tavalla.

- Tulevaisuuden ja tämän päivän markkinoinnin ytimessä on asiakasarvojen esiintuominen, hän kiteyttää.

Brenner lupaa tuoda esityksessään:

• Eväitä markkinoijalle joilla kieltäytyä tekemästä markkinoinnin töitä joista tiedämme, etteivät ne tuota tulosta
• Keinot joilla sisältömarkkinointi viedään seuraavalle tasolle sitouttaen kohderyhmää
• Tehokkaat sitouttamisen keinot oman organisaation mukaan saamiseksi

 

Tätä ei kannata missata! Ilmoittaudu mukaan ainutlaatuiseen tilaisuuteen! 

Superpäivä 2019 banneri

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi blogikuva-rekry

Rekry: Sisältöstrategi

Liiketoimintamme kasvaessa haemme nyt tiimiimme mukaan Sisältöstrategia. Haku on auki 30.11.19 saakka, mutta rekrytoimme heti oikean henkilön löydyttyä. Hae pian!

Lue lisää

Blogi Sami_Honkonen

Superpäivä: Miten responsiivinen organisaatio rakennetaan myynti ja markkinointi edellä?

Responsiivinen organisaatio rakennetaan myynti ja markkinointi edellä.

Lue lisää

Blogi karoliina_haikonen-9647

Superpäivä: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen, jos asiakas on keskiössä?

Superpäivässä Kaleva Median sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Karoliina Haikonen puhuu markkinoinnista muutosjohtajana.

Lue lisää

Blogi kirsti-llaasio-vaaka-otsikko-1

Superpäivä tulee: 5 vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle  HappyOrNot Ltd / Kirsti Laasio

Suomalainen asiakas- ja työpäiväkokemusta mittaava HappyOrNot kasvaa hurjaa vauhtia ja toiminnan kansainvälisyys laajenee kaiken aikaa. Yhtiön asiakaskokemuksesta vastaava Kirsti Laasio on ollut yhtiössä yli viiden vuoden ajan näkemässä ja tekemässä kasvua.

Lue lisää