Blogi: Ajankohtaista, Myynnin ja markkinoinnin muutos, sisältömarkkinointi, sisältöstrategia

Differo tuo Michael Brennerin Suomeen!

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
16.10.2018

Marketing Insider Groupin toimitusjohtaja ja Forbes-listattu markkinointivaikuttaja Michael Brenner saapuu Suomeen Differo Oy:n järjestämään Sisältöstrategian Superpäivään tammikuussa 2019. Brenner, joka on listattu myös amerikkalaismedioissa yhdeksi johtavista markkinoinnin suuntaajista, auttaa Yhdysvaltojen suurimpia yrityksiä strategisessa sisältömarkkinoinnissa. Hän on kirjoittanut kaksi bestseller-kirjaa The Content Formula ja Digital Marketing Growth Hacks.

”Markkinointi vastaa hyvästä asiakaskokemuksesta”

Michael Brennerin mukaan tämän päivän liiketoimintajohto odottaa markkinoinnilta entistä parempia tuloksia ja parempaa tuottoa investoinnille. Brennerin mukaan markkinoinnilla merkittävä vaikutus asiakaskokemukseen.

- Uskon, että markkinoinnin on nyt ja tulevaisuudessa keskityttävä yhä enemmän tärkeimpiin kohderyhmiin ja heille tarjottavan ylivertaisen asiakaskokemuksen rakentamiseen. Silti yritysten sisällä on kasvava tarve lisätä erilaisia markkinointiaktiviteettejä, vaikka näillä teoilla ei olisi vaikutusta asiakaskokemukseen.

Jotta tämä odotusten ja toimenpiteiden välinen kuilu saadaan kaventumaan, markkinoijan täytyisi Brennerin mukaan laittaa asiakas keskiöön kaikessa mitä tehdään.

- Markkinoijan on puhuttava asiakkaille siitä mitä asiakkaat tarvitsevat. Näin markkinoija tekee parempia päätöksiä arjessaan. Markkinoinnin tulevaisuus on sisältömarkkinoinnissa, joka houkuttelee oikeaa kohderyhmää kanaville ja tuo haluttuja tuloksia, Brenner toteaa.

Omassa esityksessään Sisältöstrategian Superpäivässä Michael Brenner aikoo tuoda esiin keinoja siitä, miten markkinoinnin saisi oman henkilöstön osaamista ja näkemyksiä mukaan markkinointisisältöihin. Brenner aikoo myös osoittaa, miten menestyksekäs sisältöstrategia rakennetaan ja miten yrityksen oman henkilöstön näkemykset liittyvät sisältöstrategiaan kiinteällä tavalla.

- Tulevaisuuden ja tämän päivän markkinoinnin ytimessä on asiakasarvojen esiintuominen, hän kiteyttää.

Brenner lupaa tuoda esityksessään:

• Eväitä markkinoijalle joilla kieltäytyä tekemästä markkinoinnin töitä joista tiedämme, etteivät ne tuota tulosta
• Keinot joilla sisältömarkkinointi viedään seuraavalle tasolle sitouttaen kohderyhmää
• Tehokkaat sitouttamisen keinot oman organisaation mukaan saamiseksi

 

Tätä ei kannata missata! Ilmoittaudu mukaan ainutlaatuiseen tilaisuuteen! 

Superpäivä 2019 banneri

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää