8759-Medium

Blogi: Ajankohtaista, Aslak de Silva, Differo, digitaaliset asiakaspolut, hallitus, Sari Vaajanen-Ärrälä, sisältöstrategiatoimisto, Naava

Differo Oy:n hallitukseen yrittäjäkokemusta ja kansainvälisen kasvun osaamista

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
15.1.2018

Differo Oy:n hallitukseen yrittäjäkokemusta ja kansainvälisen kasvun osaamista

Sisältöstrategiatoimisto Differo Oy on kutsunut hallitukseen uusiksi jäseniksi palvelualan myynti- ja markkinointikokemusta omaavan hallitusammattilaisen Sari Vaajanen-Ärrälän sekä suomalaista viherseinäinnovaatiota maailmalle markkinoivan Naavan Chief Revenue Officerin Aslak de Silvan. Differo Oy hakee vahvaa kasvua myös lähivuosille ja tähyää kansainväliseen palveluliiketoimintaan. Differon toimitusjohtaja Katri Tanni sanoo, että kymmenen vuotta toimineen yrityksen peräsimeen haluttiin nyt seuraavaan kasvuvaiheeseen lisää kokemusta ja kasvuyritysnäkemystä.

 

Sari Vaajanen-Ärrälä, Differo Oy:n hallituksen jäsen
Sari Vaajanen-Ärrälä, Differo Oy:n hallituksen jäsen

 

 

Aslak de Silva, Differo Oy:n hallituksen jäsen ja Naavan Chief Revenue Officer
Aslak de Silva, Differo Oy:n hallituksen jäsen ja Naavan Chief Revenue Officer

 

   

- Löysimme todella nopeasti henkilöt, joiden osaamisesta pääsemme hyötymään vahvasti. Sari Vaajanen-Ärrälä on yksi halutuimpia hallitusammattilaisia ja myynti- ja markkinointihenkisyyden vuoksi pääsimme nopeasti asioissa eteenpäin. Aslak de Silva tietää, miten käytännössä suomalaisia palveluita viedään vahvalla otteella maailmalle ja millaista markkinointiosaamista kasvuyritykset haluavat ostaa. Lisäksi Aslakin markkinointitausta on todella hyvä etu Differon hallitustyössä, Tanni linjaa.

Tannin mukaan kasvuyrityksen kokemusta tarvitaan nyt kun yhtiö hakee seuraavaa kasvuvaihdetta. Sari Vaajanen-Ärrälä kertoo, että nimenomaan systemaattinen tekeminen ja oman osaamisalueen syventäminen Differossa kiinnosti häntä hyppäämään mukaan.

- Olen tuntenut Differon jo pitkältä ajalta ja uskon vahvasti yrityksen tekemiseen ja pitkäjänteiseen kehittämiseen. Yritys on aivan omalla palvelualallaan ja on erikoistunut digitaalisten asiakaspolkujen luomiseen jotka ovat tänä päivänä ja tulevaisuudessa relevantteja suomalaisille suuryrityksille sekä pk-sektorin yrityksille. Differossa on vahvoja näyttöjä siitä, että palveluiden kansainvälistyminen on aivan kulman takana, Vaajanen-Ärrälä kertoo.

Aslak de Silva sanoo ottaneensa hallituspaikan vastaan isolla mielenkiinnolla. Hänen mukaansa Differo omaa osaamista josta on hyötyä suomalaisille kasvuyrityksille.

- Digitaaliset asiakaspolut ovat asia, joihin ihan jokaisen yrityksen pitää vastata. Differossa tätä on kehitetty systemaattisin työmallein ja kun minua tehtävään pyydettiin, otin paikan ilomielin vastaan sillä uskon Differon kovaan osaamiseen ja palvelukonseptiin, de Silva sanoo.

Differo Oy:n liikevaihto kuluvalla tilikaudella on n. 1,1 M€, yritys kasvaa n. 40-30 % vuosivauhtia ja se työllistää 14 alansa ammattilaista kolmella paikkakunnalla. Yrityksen asiakkaita ovat mm. Basware Oyj, Puustelli Oy, BLC Group Oy, A-Insinöörit Oy sekä Paytrail Oyj.

Lisätietoja

Lisätietoja antaa mielellään Katri:

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi Karoliina Haikonen

Superpäivä: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen, jos asiakas on keskiössä?

Superpäivässä Kaleva Median sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Karoliina Haikonen puhuu markkinoinnista muutosjohtajana.

Lue lisää

Blogi kirsti-llaasio-vaaka-otsikko-1

Superpäivä tulee: 5 vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle  HappyOrNot Ltd / Kirsti Laasio

Suomalainen asiakas- ja työpäiväkokemusta mittaava HappyOrNot kasvaa hurjaa vauhtia ja toiminnan kansainvälisyys laajenee kaiken aikaa. Yhtiön asiakaskokemuksesta vastaava Kirsti Laasio on ollut yhtiössä yli viiden vuoden ajan näkemässä ja tekemässä kasvua.

Lue lisää

Blogi sima-panostukset-nyt

Miten yritykset budjetoivat sisältömarkkinointiin? Katso kyselymme tulokset.

Kysyimme sisältömarkkinonnin budjetointi -webinaarin osallistujilta, miten he omaa sisältömarkkinointibudjettia rakentavat nyt ja tulevaisuudessa.

Lue lisää

Blogi success-4281481_1280

Asiakaslähtöisen myynnin ja markkinoinnin etulinjassa organisoidutaan uudelleen

Asiakaslähtöinen myynti ja markkinointi yhdistävät voimansa tavoitteenaan tunnistaa asiakkaan ostokäyttäytyminen ja tukea asiakkaan matkaa.

Lue lisää