Blogi

Tiedote: Suomen johtava sisältöstrategiatoimisto Differo osaksi Myynninmaailmaa

Differo
23.5.2022

Ilkka-Yhtymään kuuluva Myynninmaailma Oy on hankkinut 23.5.2022 tehdyllä kaupalla omistukseensa Differo Oy:n koko osakekannan. Yrityskaupassa yhdistyvät Myynninmaailman viestintä- ja markkinointiosaaminen sekä Differon sisältöstrateginen osaaminen – kaupan myötä syntyy maan johtava strategisen B2B-markkinoinnin toimija.  

Työmme sisältöstrategian sanansaattajina jatkuu asiakastyössä kuten ennenkin 

Differo liittyy yrityskaupassa Myynninmaailman osaamisyksiköksi. Sekä työntekijät että osakkaat jatkavat nykyisissä rooleissaan ja asiakastiimeissään. Jatkossa palvelemme asiakkaitamme yhä laajemmalla valikoimalla markkinointiviestinnän palveluja, jotka tukevat B2B-liiketoimintaa.  

- Olemme Differossa rakentaneet vuosien ajan systemaattisesti vahvaa osaamiskeskittymää sisältöstrategiaan. Koemme, että strateginen ja asiakaslähtöinen pohjatyö vie taktisen sisältömarkkinoinnin toteuttamisen aivan uudelle tasolle. Tätä kautta saamme markkinoinnin suunnattua siihen, mikä on asiakasyritystemme kasvun kannalta kaikkein tuloksellisinta ja olennaisinta. Yrityskauppa antaa meille differolaisille mahdollisuuden keskittyä oman osaamisemme kehittämiseen, mutta samalla saamme ympärillemme uutta osaamista. Yhdessä Myynninmaailman kanssa olemme entistä vahvempi B2B-yritysten strateginen kumppani, kertoo Differo Oy:n toimitusjohtaja Katri Tanni.  

Yhdessä entistä vahvempi B2B-markkinoinnin strateginen kumppani  

– Myynninmaailman ja Differon arvot kohtaavat, ja yrityskulttuurimme ovat erittäin yhteneväiset. Haluamme panostaa sekä huippuosaajiin että tämän päivän ja tulevaisuuden strategiseen sisältö- ja digimarkkinointiosaamiseen. Differon konseptoidut toimintamallit ovat vakuuttaneet jo nyt maamme kärkiluokan asiakkaat, ja niitä kehitetään koko ajan eteenpäin. Yhdessä voimme skaalata ja viedä tätä osaamista entistä isommalle asiakaskunnalle, kertoo Myynninmaailman toimitusjohtaja Ville Orrenmaa. 

- Myynninmaailma on osa Ilkka-konsernin media- ja markkinointipalvelut -liiketoimintaa. Differon oston myötä jatkamme media- ja markkinointipalveluiden kokonaisuuden suunnitelmallista kasvattamista. Asiakkaillemme tarjottaviin palveluihin saadaan nyt uusi tärkeä osa. Samalla saamme tiimin ammattilaisia kasvavaan asiantuntijoidemme joukkoon. Toivotan differolaiset lämpimästi tervetulleiksi! Myynninmaailma palvelee asiakkaitaan valtakunnallisesti jatkossa yli 60 hengen voimin, kertoo media- ja markkinointipalveluiden liiketoimintajohtaja Jarno Puutio.    

Lisätiedot: Katri Tanni, katri.tanni@differo.fi, puh. 044 592 8330 

Myynninmaailma: https://myynninmaailma.fi/ 

Ilkka Oyj:n lehdistötiedote: https://ilkka-yhtyma.fi/2022/05/sisaltostrategiatoimisto-differio-osaksi-b2b-markkinointitoimisto-myynninmaailmaa/

kauppakuva_Differo_2022

Ilkka-Yhtymä lyhyesti 

Informaatio yhdistää Ilkka-Yhtymän asiakkaita, lukijoita ja liiketoimintoja. Media- ja markkinointipalvelujen liiketoiminta-alueella konserniyhtiöistä toimivat I-Mediat Oy sekä sen tytäryhtiöt Myynninmaailma Oy, Digimoguli Oy, somessa.com Oy Ab ja MySome Oy. Sanomalehti Ilkka-Pohjalaisen lisäksi I-Mediat Oy julkaisee kahta kaupunkilehteä ja viittä paikallislehteä. Konsernin painopalveluyhtiö I-print Oy:n liiketoiminta koostuu arkki- ja erikoispainamisen palveluista. Liana Technologies Oy tytäryhtiöineen tuottaa markkinoinnin ja viestinnän teknologiapalveluita. Konsernin palveluista vastaa noin 500 median, markkinoinnin ja teknologian osaajaa. 

 

 

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi Näkörajoitteinen tummahiuksinen mies käyttää matkapuhelinta.

Saavutettavuus on verkkosisältöjen esteettömyyttä

Esteettömyysdirektiivi tuo uusia vaatimuksia verkkosivujen sisältöjen saavutettavuuteen vuonna 2025. Varautuminen kannattaa aloittaa jo nyt.

Lue lisää

Blogi

Tiedote: Suomen johtava sisältöstrategiatoimisto Differo osaksi Myynninmaailmaa

Tiedote: Suomen johtava sisältöstrategiatoimisto Differo osaksi Myynninmaailmaa

Lue lisää

Blogi

Kuusi ratkaisevaa asiaa sisältöstrategian onnistumisen kannalta – varmista nämä ennen aloittamista

Sisältöstrategian onnistumisen takaavat selkeä suunnittelutyö, laadukas prosessi sekä osaava sparrauskumppani.

Lue lisää

Blogi Ostajapersoonat tukevat markkinoinnin lisäksi myyntiä

Hyödynnä ostajapersoonia myynnissä, älä pelkästään markkinoinnissa

Ostajapersoonia käytetään tyypillisesti vain markkinoinnissa. Lue miten asiakasymmärrystä lisäävät ostajapersoonat toimivat myös myynnin apuna.

Lue lisää