Blogi

Tiedote: Suomen johtava sisältöstrategiatoimisto Differo osaksi Myynninmaailmaa

Differo
23.5.2022

Ilkka-Yhtymään kuuluva Myynninmaailma Oy on hankkinut 23.5.2022 tehdyllä kaupalla omistukseensa Differo Oy:n koko osakekannan. Yrityskaupassa yhdistyvät Myynninmaailman viestintä- ja markkinointiosaaminen sekä Differon sisältöstrateginen osaaminen – kaupan myötä syntyy maan johtava strategisen B2B-markkinoinnin toimija.  

Työmme sisältöstrategian sanansaattajina jatkuu asiakastyössä kuten ennenkin 

Differo liittyy yrityskaupassa Myynninmaailman osaamisyksiköksi. Sekä työntekijät että osakkaat jatkavat nykyisissä rooleissaan ja asiakastiimeissään. Jatkossa palvelemme asiakkaitamme yhä laajemmalla valikoimalla markkinointiviestinnän palveluja, jotka tukevat B2B-liiketoimintaa.  

- Olemme Differossa rakentaneet vuosien ajan systemaattisesti vahvaa osaamiskeskittymää sisältöstrategiaan. Koemme, että strateginen ja asiakaslähtöinen pohjatyö vie taktisen sisältömarkkinoinnin toteuttamisen aivan uudelle tasolle. Tätä kautta saamme markkinoinnin suunnattua siihen, mikä on asiakasyritystemme kasvun kannalta kaikkein tuloksellisinta ja olennaisinta. Yrityskauppa antaa meille differolaisille mahdollisuuden keskittyä oman osaamisemme kehittämiseen, mutta samalla saamme ympärillemme uutta osaamista. Yhdessä Myynninmaailman kanssa olemme entistä vahvempi B2B-yritysten strateginen kumppani, kertoo Differo Oy:n toimitusjohtaja Katri Tanni.  

Yhdessä entistä vahvempi B2B-markkinoinnin strateginen kumppani  

– Myynninmaailman ja Differon arvot kohtaavat, ja yrityskulttuurimme ovat erittäin yhteneväiset. Haluamme panostaa sekä huippuosaajiin että tämän päivän ja tulevaisuuden strategiseen sisältö- ja digimarkkinointiosaamiseen. Differon konseptoidut toimintamallit ovat vakuuttaneet jo nyt maamme kärkiluokan asiakkaat, ja niitä kehitetään koko ajan eteenpäin. Yhdessä voimme skaalata ja viedä tätä osaamista entistä isommalle asiakaskunnalle, kertoo Myynninmaailman toimitusjohtaja Ville Orrenmaa. 

- Myynninmaailma on osa Ilkka-konsernin media- ja markkinointipalvelut -liiketoimintaa. Differon oston myötä jatkamme media- ja markkinointipalveluiden kokonaisuuden suunnitelmallista kasvattamista. Asiakkaillemme tarjottaviin palveluihin saadaan nyt uusi tärkeä osa. Samalla saamme tiimin ammattilaisia kasvavaan asiantuntijoidemme joukkoon. Toivotan differolaiset lämpimästi tervetulleiksi! Myynninmaailma palvelee asiakkaitaan valtakunnallisesti jatkossa yli 60 hengen voimin, kertoo media- ja markkinointipalveluiden liiketoimintajohtaja Jarno Puutio.    

Lisätiedot: Katri Tanni, katri.tanni@differo.fi, puh. 044 592 8330 

Myynninmaailma: https://myynninmaailma.fi/ 

Ilkka Oyj:n lehdistötiedote: https://ilkka-yhtyma.fi/2022/05/sisaltostrategiatoimisto-differio-osaksi-b2b-markkinointitoimisto-myynninmaailmaa/

kauppakuva_Differo_2022

Ilkka-Yhtymä lyhyesti 

Informaatio yhdistää Ilkka-Yhtymän asiakkaita, lukijoita ja liiketoimintoja. Media- ja markkinointipalvelujen liiketoiminta-alueella konserniyhtiöistä toimivat I-Mediat Oy sekä sen tytäryhtiöt Myynninmaailma Oy, Digimoguli Oy, somessa.com Oy Ab ja MySome Oy. Sanomalehti Ilkka-Pohjalaisen lisäksi I-Mediat Oy julkaisee kahta kaupunkilehteä ja viittä paikallislehteä. Konsernin painopalveluyhtiö I-print Oy:n liiketoiminta koostuu arkki- ja erikoispainamisen palveluista. Liana Technologies Oy tytäryhtiöineen tuottaa markkinoinnin ja viestinnän teknologiapalveluita. Konsernin palveluista vastaa noin 500 median, markkinoinnin ja teknologian osaajaa. 

 

 

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää