Blogi

Tiedote: Suomen johtava sisältöstrategiatoimisto Differo osaksi Myynninmaailmaa

Differo
23.5.2022

Ilkka-Yhtymään kuuluva Myynninmaailma Oy on hankkinut 23.5.2022 tehdyllä kaupalla omistukseensa Differo Oy:n koko osakekannan. Yrityskaupassa yhdistyvät Myynninmaailman viestintä- ja markkinointiosaaminen sekä Differon sisältöstrateginen osaaminen – kaupan myötä syntyy maan johtava strategisen B2B-markkinoinnin toimija.  

Työmme sisältöstrategian sanansaattajina jatkuu asiakastyössä kuten ennenkin 

Differo liittyy yrityskaupassa Myynninmaailman osaamisyksiköksi. Sekä työntekijät että osakkaat jatkavat nykyisissä rooleissaan ja asiakastiimeissään. Jatkossa palvelemme asiakkaitamme yhä laajemmalla valikoimalla markkinointiviestinnän palveluja, jotka tukevat B2B-liiketoimintaa.  

- Olemme Differossa rakentaneet vuosien ajan systemaattisesti vahvaa osaamiskeskittymää sisältöstrategiaan. Koemme, että strateginen ja asiakaslähtöinen pohjatyö vie taktisen sisältömarkkinoinnin toteuttamisen aivan uudelle tasolle. Tätä kautta saamme markkinoinnin suunnattua siihen, mikä on asiakasyritystemme kasvun kannalta kaikkein tuloksellisinta ja olennaisinta. Yrityskauppa antaa meille differolaisille mahdollisuuden keskittyä oman osaamisemme kehittämiseen, mutta samalla saamme ympärillemme uutta osaamista. Yhdessä Myynninmaailman kanssa olemme entistä vahvempi B2B-yritysten strateginen kumppani, kertoo Differo Oy:n toimitusjohtaja Katri Tanni.  

Yhdessä entistä vahvempi B2B-markkinoinnin strateginen kumppani  

– Myynninmaailman ja Differon arvot kohtaavat, ja yrityskulttuurimme ovat erittäin yhteneväiset. Haluamme panostaa sekä huippuosaajiin että tämän päivän ja tulevaisuuden strategiseen sisältö- ja digimarkkinointiosaamiseen. Differon konseptoidut toimintamallit ovat vakuuttaneet jo nyt maamme kärkiluokan asiakkaat, ja niitä kehitetään koko ajan eteenpäin. Yhdessä voimme skaalata ja viedä tätä osaamista entistä isommalle asiakaskunnalle, kertoo Myynninmaailman toimitusjohtaja Ville Orrenmaa. 

- Myynninmaailma on osa Ilkka-konsernin media- ja markkinointipalvelut -liiketoimintaa. Differon oston myötä jatkamme media- ja markkinointipalveluiden kokonaisuuden suunnitelmallista kasvattamista. Asiakkaillemme tarjottaviin palveluihin saadaan nyt uusi tärkeä osa. Samalla saamme tiimin ammattilaisia kasvavaan asiantuntijoidemme joukkoon. Toivotan differolaiset lämpimästi tervetulleiksi! Myynninmaailma palvelee asiakkaitaan valtakunnallisesti jatkossa yli 60 hengen voimin, kertoo media- ja markkinointipalveluiden liiketoimintajohtaja Jarno Puutio.    

Lisätiedot: Katri Tanni, katri.tanni@differo.fi, puh. 044 592 8330 

Myynninmaailma: https://myynninmaailma.fi/ 

Ilkka Oyj:n lehdistötiedote: https://ilkka-yhtyma.fi/2022/05/sisaltostrategiatoimisto-differio-osaksi-b2b-markkinointitoimisto-myynninmaailmaa/

kauppakuva_Differo_2022

Ilkka-Yhtymä lyhyesti 

Informaatio yhdistää Ilkka-Yhtymän asiakkaita, lukijoita ja liiketoimintoja. Media- ja markkinointipalvelujen liiketoiminta-alueella konserniyhtiöistä toimivat I-Mediat Oy sekä sen tytäryhtiöt Myynninmaailma Oy, Digimoguli Oy, somessa.com Oy Ab ja MySome Oy. Sanomalehti Ilkka-Pohjalaisen lisäksi I-Mediat Oy julkaisee kahta kaupunkilehteä ja viittä paikallislehteä. Konsernin painopalveluyhtiö I-print Oy:n liiketoiminta koostuu arkki- ja erikoispainamisen palveluista. Liana Technologies Oy tytäryhtiöineen tuottaa markkinoinnin ja viestinnän teknologiapalveluita. Konsernin palveluista vastaa noin 500 median, markkinoinnin ja teknologian osaajaa. 

 

 

 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

Mitä nyt, sisältöstrategia?

Mitä vuoden 2022 sisältöstrategiatöissä korostui? Lue tärpit!

Lue lisää

Blogi Differon joululahjoitus lapsiperheille

Annamme lahjaksi tulevaisuuden – Differon joululahjoitus lapsiperheille

Differo lahjoittaa joulutervehdyksiin varatut rahat Pelastakaa Lapset ry:n Anna lahjaksi tulevaisuus -joulukeräykseen.

Lue lisää

Blogi Seuraa sisältömarkkinointisi tuottamaa myyntiputkea liidistä kaupaksi CRM-järjestelmässä.

Seuraa sisältömarkkinoinnin tuottaman liidin matkaa diiliksi CRM-järjestelmässä

Seuraa sisältömarkkinointisi tuottamaa myyntiputkea liidistä kaupaksi CRM-järjestelmässä.

Lue lisää

Blogi Katri Tanni

Vastuullisuuspolut – kun haluat viedä sanahelinän konkretiaksi kohderyhmillesi

Vastuullisuusteemat kannattaa viedä ja rakentaa poluiksi halutuille sidos- ja kohderyhmille.

Lue lisää