Blogi: Ajankohtaista

Differo auttaa Suomen WWF:ää saamaan aikaan asennemuutosta

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
11.11.2016

WWF Suomi on osa laajaa, kansainvälistä WWF-verkostoa, jolla on toimistoja noin 50 maassa ja toimintaa yli sadassa maassa. Kansainvälinen WWF perustettiin vuonna 1961 ja WWF Suomi sen itsenäiseksi, kansalliseksi rahastoksi vuonna 1972. WWF:n tavoitteena on toiminnallaan turvata luonnon monimuotoisuus. WWF:llä verkkopalvelu on keskeinen osa vaikuttamistyötä.

– Olemme innoissamme, kun pääsemme avustamaan tässä merkittävässä työssä. WWF:n kohderyhmät ovat mitä moninaisimmat. Tavoitteenamme on tehdä verkkokävijään vaikutus, jolla saadaan alkuun asennemuutos luonnon monimuotoisuuden turvaamiseksi. WWF vakuuttui tavastamme johdattaa kävijää motiiviperusteisesti verkkosivuston läpi – tämä saadaan aikaan sisältöpoluilla. On hienoa päästä tarjoamaan tätä osaamista WWF:n kehittämisen tueksi, kertoo Differon toimitusjohtaja Katri Tanni.

Lisätietoja

Lisätietoja antaa mielellään Katri:

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi blogikuva-rekry

Rekry: Sisältöstrategi

Liiketoimintamme kasvaessa haemme nyt tiimiimme mukaan Sisältöstrategia. Haku on auki 30.11.19 saakka, mutta rekrytoimme heti oikean henkilön löydyttyä. Hae pian!

Lue lisää

Blogi Sami_Honkonen

Superpäivä: Miten responsiivinen organisaatio rakennetaan myynti ja markkinointi edellä?

Responsiivinen organisaatio rakennetaan myynti ja markkinointi edellä.

Lue lisää

Blogi karoliina_haikonen-9647

Superpäivä: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen, jos asiakas on keskiössä?

Superpäivässä Kaleva Median sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Karoliina Haikonen puhuu markkinoinnista muutosjohtajana.

Lue lisää

Blogi kirsti-llaasio-vaaka-otsikko-1

Superpäivä tulee: 5 vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle  HappyOrNot Ltd / Kirsti Laasio

Suomalainen asiakas- ja työpäiväkokemusta mittaava HappyOrNot kasvaa hurjaa vauhtia ja toiminnan kansainvälisyys laajenee kaiken aikaa. Yhtiön asiakaskokemuksesta vastaava Kirsti Laasio on ollut yhtiössä yli viiden vuoden ajan näkemässä ja tekemässä kasvua.

Lue lisää