Blogi: Ajankohtaista

Differo auttaa Suomen WWF:ää saamaan aikaan asennemuutosta

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
11.11.2016

WWF Suomi on osa laajaa, kansainvälistä WWF-verkostoa, jolla on toimistoja noin 50 maassa ja toimintaa yli sadassa maassa. Kansainvälinen WWF perustettiin vuonna 1961 ja WWF Suomi sen itsenäiseksi, kansalliseksi rahastoksi vuonna 1972. WWF:n tavoitteena on toiminnallaan turvata luonnon monimuotoisuus. WWF:llä verkkopalvelu on keskeinen osa vaikuttamistyötä.

– Olemme innoissamme, kun pääsemme avustamaan tässä merkittävässä työssä. WWF:n kohderyhmät ovat mitä moninaisimmat. Tavoitteenamme on tehdä verkkokävijään vaikutus, jolla saadaan alkuun asennemuutos luonnon monimuotoisuuden turvaamiseksi. WWF vakuuttui tavastamme johdattaa kävijää motiiviperusteisesti verkkosivuston läpi – tämä saadaan aikaan sisältöpoluilla. On hienoa päästä tarjoamaan tätä osaamista WWF:n kehittämisen tueksi, kertoo Differon toimitusjohtaja Katri Tanni.

Lisätietoja

Lisätietoja antaa mielellään Katri:

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää