Differon joululahjoitus lapsiperheille

Blogi: Differo

Annamme lahjaksi tulevaisuuden – Differon joululahjoitus lapsiperheille

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
21.12.2022

Joulussa on kyse antamisesta ja saamisesta, ja nyt on hyvä aika muistaa kotimaan vähävaraisia lapsiperheitä ja syrjäytymisvaarassa olevia lapsia. Tänä jouluna Differo lahjoittaa yhdessä Myynninmaailman kanssa joulutervehdyksiin varatut rahat Pelastakaa Lapset ry:n Anna lahjaksi tulevaisuus -joulukeräykseen. 

Suomessa yli 110 000 lasta elää vähävaraisissa perheissä. Tänä jouluna heidän tilanteensa on erityisen vaikea. Koronan takia monet perheet ovat kohdanneet lomautuksia ja työttömyyttä, ja nyt hintojen nousu ajaa heitä entistä syvempään ahdinkoon. Pelastakaa Lapset ry tavoittaa vuosittain jopa 53 000 lasta, ja joulukeräyksellä kerätyillä varoilla:  

  • tuetaan vähävaraisten perheiden lapsia opinnoissa ja harrastuksissa, 
  • jaetaan ruokalahjakortteja vähävaraisille lapsiperheille,  
  • tarjotaan tukihenkilöitä ja tukiperheitä haastavassa elämäntilanteessa olevien perheiden lapsille, 
  • annetaan keskustelutukea verkossa lapsille ja nuorille, 
  • tuetaan Ukrainan sotaa paenneita perheitä Suomessa. 

Haluamme kiittää kaikkia asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme kuluneesta vuodesta, ja toivotamme teille rauhallista joulun aikaa ja menestyksekästä uutta vuotta! 

Katri Tanni ja Differon henkilöstö 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

Mitä nyt, sisältöstrategia?

Mitä vuoden 2022 sisältöstrategiatöissä korostui? Lue tärpit!

Lue lisää

Blogi Differon joululahjoitus lapsiperheille

Annamme lahjaksi tulevaisuuden – Differon joululahjoitus lapsiperheille

Differo lahjoittaa joulutervehdyksiin varatut rahat Pelastakaa Lapset ry:n Anna lahjaksi tulevaisuus -joulukeräykseen.

Lue lisää

Blogi Seuraa sisältömarkkinointisi tuottamaa myyntiputkea liidistä kaupaksi CRM-järjestelmässä.

Seuraa sisältömarkkinoinnin tuottaman liidin matkaa diiliksi CRM-järjestelmässä

Seuraa sisältömarkkinointisi tuottamaa myyntiputkea liidistä kaupaksi CRM-järjestelmässä.

Lue lisää

Blogi Katri Tanni

Vastuullisuuspolut – kun haluat viedä sanahelinän konkretiaksi kohderyhmillesi

Vastuullisuusteemat kannattaa viedä ja rakentaa poluiksi halutuille sidos- ja kohderyhmille.

Lue lisää