Differon joululahjoitus lapsiperheille

Blogi: Differo, uutiset

Annamme lahjaksi tulevaisuuden – Differon joululahjoitus lapsiperheille

Katri Tanni
Coaching businesses to serve customers in digital channels.
21.12.2022

Joulussa on kyse antamisesta ja saamisesta, ja nyt on hyvä aika muistaa kotimaan vähävaraisia lapsiperheitä ja syrjäytymisvaarassa olevia lapsia. Tänä jouluna Differo lahjoittaa yhdessä Myynninmaailman kanssa joulutervehdyksiin varatut rahat Pelastakaa Lapset ry:n Anna lahjaksi tulevaisuus -joulukeräykseen. 

Suomessa yli 110 000 lasta elää vähävaraisissa perheissä. Tänä jouluna heidän tilanteensa on erityisen vaikea. Koronan takia monet perheet ovat kohdanneet lomautuksia ja työttömyyttä, ja nyt hintojen nousu ajaa heitä entistä syvempään ahdinkoon. Pelastakaa Lapset ry tavoittaa vuosittain jopa 53 000 lasta, ja joulukeräyksellä kerätyillä varoilla:  

  • tuetaan vähävaraisten perheiden lapsia opinnoissa ja harrastuksissa, 
  • jaetaan ruokalahjakortteja vähävaraisille lapsiperheille,  
  • tarjotaan tukihenkilöitä ja tukiperheitä haastavassa elämäntilanteessa olevien perheiden lapsille, 
  • annetaan keskustelutukea verkossa lapsille ja nuorille, 
  • tuetaan Ukrainan sotaa paenneita perheitä Suomessa. 

Haluamme kiittää kaikkia asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme kuluneesta vuodesta, ja toivotamme teille rauhallista joulun aikaa ja menestyksekästä uutta vuotta! 

Katri Tanni ja Differon henkilöstö 

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Lue lisää!

Lue lisää

Blogi Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Näin viet ostopolun käytäntöön – Lataa LIVEnaaritallenne

Lue lisää

Blogi Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Valaise nuorten tulevaisuus – Myynninmaailma ja Differo tukevat tänä jouluna nuorten mielenterveyttä

Differo ja Myynninmaailma haluavat olla mukana tarjoamassa tukea ja valoa näille nuorille ja siitä syystä valitsimme joululahjoituskohteeksi juuri MIELI ry:n.

Lue lisää

Blogi

Strategisen sisältömarkkinoinnin tulevaisuus, osa 3/3: Case Wärtsilä

Markkinoinnin muutos näkyy positioissa, joita yrityksissä tällä hetkellä on. Esimerkiksi Wärtsilässä myynnin ja markkinoinnin rajapintaan rakentuu uutta osaamista ja siirrytään kohti myynnin digitaalista transformaatiota.

Lue lisää