Blogi: sisällöntuotanto

3 syytä miksi sisältö ei puhuttele

Mira Oiva

Mira Oiva
Innovatiivinen ja pirskahteleva markkinoinnin fasilitaattori, joka rakastaa tarinankerrontaa ja modernia, strategista markkinointia.
17.2.2017

Sisältömarkkinoinnin onnistuminen on kiinni siitä, miten sisällöt vaikuttavat halutussa kohderyhmässä. Kerron videolla kolme yleisintä syytä siihen, miksi sisältö ei puhuttele.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=uCMfI6OjJpw[/embed]

Oletko havainnoistani samaa mieltä? Keskustellaan Twitterissä: @MiraOiva.

Kiinnostaako koukuttavan sisällön tuottaminen?

Olemme kirjoittaneet oppaan vaikuttavan sisällön tuottamisen tueksi. Opas kertoo, miten luoda sellaista sisältöä, joka auttaa asiakasta kohti tavoitetta, joka palvelee sekä asiakkaan että yrityksesi intressejä.

Tutustu oppaseen!

Muita kirjoituksiamme markkinoinnin muutoksesta:

Blogi Karoliina Haikonen

Superpäivä: Voiko markkinoinnin ja myynnin muutos mennä pieleen, jos asiakas on keskiössä?

Superpäivässä Kaleva Median sisältömarkkinoinnin liiketoimintajohtaja Karoliina Haikonen puhuu markkinoinnista muutosjohtajana.

Lue lisää

Blogi kirsti-llaasio-vaaka-otsikko-1

Superpäivä tulee: 5 vinkkiä markkinoinnin muutosjohtajalle  HappyOrNot Ltd / Kirsti Laasio

Suomalainen asiakas- ja työpäiväkokemusta mittaava HappyOrNot kasvaa hurjaa vauhtia ja toiminnan kansainvälisyys laajenee kaiken aikaa. Yhtiön asiakaskokemuksesta vastaava Kirsti Laasio on ollut yhtiössä yli viiden vuoden ajan näkemässä ja tekemässä kasvua.

Lue lisää

Blogi sima-panostukset-nyt

Miten yritykset budjetoivat sisältömarkkinointiin? Katso kyselymme tulokset.

Kysyimme sisältömarkkinonnin budjetointi -webinaarin osallistujilta, miten he omaa sisältömarkkinointibudjettia rakentavat nyt ja tulevaisuudessa.

Lue lisää

Blogi success-4281481_1280

Asiakaslähtöisen myynnin ja markkinoinnin etulinjassa organisoidutaan uudelleen

Asiakaslähtöinen myynti ja markkinointi yhdistävät voimansa tavoitteenaan tunnistaa asiakkaan ostokäyttäytyminen ja tukea asiakkaan matkaa.

Lue lisää